МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Етап 1. Визначення місії організації
Місія - це найбільш важлива, соціально орієнтована функція організації, її призначення (окрім здобуття прибутку). Формулюється місія перш за все з точки зору підвищення соціальної ролі організації. Корпоративна місія (господарська місія, концепція бізнесу характеризує можливість займатися бізнесом, на який фірма орієнтується з врахуванням ринкових потреб, характеру споживачів, особливостей продукції і наявності конкурентних переваг). Концепція корпоративної місії - надійний елемент ідеологічної бази формування організації. Правильно сформульовані місії зазвичай включають наступні моменти: - загальні цінності і принципи; - визначення сфери діяльності, яка служить задоволенню конкретних потреб, обслуговуванню вибраних сегментів ринку; - можуть враховувати законні вимоги і претензії зацікавлених сторін (працівників, акціонерів, споживачів, суспільних організацій). Місія може бути ефективною лише тоді, коли: - вона дійсно може допомогти організації стати краще; - у ній сконцентровано дійсне бачення менеджерами організації її майбутнього; - її розділяють більшість співробітників організації. Загалом, місія організації - це вербальне вираження соціально значущого функціонального призначення організації в довгостроковому періоді (окрім здобуття прибутку). Формулювання місії може бути отримане при відповіді вищого керівництва організації на питання: " Хто ми, що ми робимо, куди ми рухаємося?" Як приклад приведемо офіційно сформульовану місію компанії Hewlett-Packard Co: "Ми - головний розробник і виробник електронної продукції, вимірювальних систем і комп'ютерної техніки. Основною метою діяльності НР є забезпечення всім необхідним наших клієнтів у всьому світі з метою підвищення ефективності їх діяльності" (6)[1]. Таким чином, наврядчи викликає сумнів той факт, що добре розроблена, продумана місія фірми або корпорації є важливим елементом ефективного стратегічного менеджменту. Проте для того, щоб місія стала по-справжньому відправною крапкою для початку процесу стратегічних рішень і встановлення стратегічних цілей, слід провести структурований аналіз ринкового середовища, в якому знаходиться корпорація (компанія).
Такий аналіз допомагає команді менеджерів застосовувати стратегічний підхід без необхідності терміново вирішувати глобальні і суперечливі завдання. Він допомагає також структурувати свій підхід до проблеми. Це дозволяє побачити нові аспекти проблеми, яка здається добре відомою, що заставляє менеджерів мислити глибше і сприяє ширшому вживанню ними інструментів і методів стратегічного менеджменту.
Читайте також:
|
||||||||
|