Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Етап 1. Визначення місії організації

 

Місія - це найбільш важлива, соціально орієнтована функція організації, її призначення (окрім здобуття прибутку). Формулюється місія перш за все з точки зору підвищення соціальної ролі організації. Корпоративна місія (господарська місія, концепція бізнесу характеризує можливість займатися бізнесом, на який фірма орієнтується з врахуванням ринкових потреб, характеру споживачів, особливостей продукції і наявності конкурентних переваг). Концепція корпоративної місії - надійний елемент ідеологічної бази формування організації.

Правильно сформульовані місії зазвичай включають наступні моменти:

- загальні цінності і принципи;

- визначення сфери діяльності, яка служить задоволенню конкретних потреб, обслуговуванню вибраних сегментів ринку;

- можуть враховувати законні вимоги і претензії зацікавлених сторін (працівників, акціонерів, споживачів, суспільних організацій).

Місія може бути ефективною лише тоді, коли:

- вона дійсно може допомогти організації стати краще;

- у ній сконцентровано дійсне бачення менеджерами організації її майбутнього;

- її розділяють більшість співробітників організації.

Загалом, місія організації - це вербальне вираження соціально значущого функціонального призначення організації в довгостроковому періоді (окрім здобуття прибутку). Формулювання місії може бути отримане при відповіді вищого керівництва організації на питання: " Хто ми, що ми робимо, куди ми рухаємося?"

Як приклад приведемо офіційно сформульовану місію компанії Hewlett-Packard Co: "Ми - головний розробник і виробник електронної продукції, вимірювальних систем і комп'ютерної техніки. Основною метою діяльності НР є забезпечення всім необхідним наших клієнтів у всьому світі з метою підвищення ефективності їх діяльності" (6)[1].

Таким чином, наврядчи викликає сумнів той факт, що добре розроблена, продумана місія фірми або корпорації є важливим елементом ефективного стратегічного менеджменту. Проте для того, щоб місія стала по-справжньому відправною крапкою для початку процесу стратегічних рішень і встановлення стратегічних цілей, слід провести структурований аналіз ринкового середовища, в якому знаходиться корпорація (компанія).

 

Такий аналіз допомагає команді менеджерів застосовувати стратегічний підхід без необхідності терміново вирішувати глобальні і суперечливі завдання. Він допомагає також структурувати свій підхід до проблеми. Це дозволяє побачити нові аспекти проблеми, яка здається добре відомою, що заставляє менеджерів мислити глибше і сприяє ширшому вживанню ними інструментів і методів стратегічного менеджменту.

 

 


Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  3. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  4. IV. Закономірності структурно-функціональної організації спинного мозку
  5. Ocнoвнi визначення здоров'я
  6. PR-відділ організації: переваги і недоліки
  7. V Практично всі психічні процеси роблять свій внесок в специфіку організації свідомості та самосвідомості.
  8. АГЕНТ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
  9. Акти з охорони праці в організації.
  10. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.
  11. Актуальні тенденції організації іншомовної освіти в контексті євроінтеграції.
  12. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості




Переглядів: 723

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Дмитренко Г.А. | Етап 2. Постановка стратегічних цілей і завдань для їх досягнення.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.