МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Послідовність читання флуоресцентно мічених реакційПослідовність читання радіоактивно мічений реакції Капілярний електрофорез Поділ послідовності Зупинений ланцюг потребує розділення ( за мол. мас.) Потрібна одна пара основ -Див різницю між ланцюгом X і X +1 пар основ Гель-електрофорез -дуже тонкий гель -висока напруга -використання радіоактивних або флуоресцентних міток Щоб визначити розташування кожної з основ в послідовності потрібно зупинити синтез ланцюгів і розділити їх, що побачити різницю розходження кожної з основ. Це означає, наприклад, що ланцюг довжина 35 основ повинні буде відрізнятися від ланцюга 34 або 36 основ. Ця задача зазвичай виконується за допомогою електрофорезу за допомогою гелю або капіляр. Використовують дуже тонкий гель, з високою напругою. Або радіоактивно мічені або флуоресцентно мічені продукти реакції можуть бути розділені на гелі.
Нові автоматизовані секвенатори використовують дуже тонкі капіляри Всі чотири флуоресцентні реакції проводяться в одному капілярі 96 капіляра може працювати одночасно Більшість автоматизованих секвенаторів тепер використовують електрофорез через дуже тонкі капіляри для розділення фрагментів ДНК, продуктів реакції секвенування. Всі чотири флуоресцентно мічені реакції проходять через один капіляр. Машини, такі як ABI 3700, зображені на цьому слайді, мають 96 капілярів, які можуть працювати одночасно. Радіоактивно мічені реакції -гель сушать -розміщюють на рентгенівській плівці -послідовність читають знизу вгору -кожна смуга являє собою різні основи На заключному етапі секвенування потрібно прочитати послідовності. Радіоактивно мічені послідовності реакцій проходять через гель, гель сушать, а потім шматок рентгенівської плівки знаходиться на ньому. Після фільму (film is developed), положення кожної групи стає видимим. Послідовність читають з нижньої частини гелю на верх, по кожній з чотирьох смуг визначаючи позицію кожної основи: A, T, C і G. Флуоресцентно мічені реакції скануються лазером, що в певний момент передається Колір підбирається детектором Вихідні дані направляється безпосередньо до комп'ютера Для флуоресцентно мічених реакцій, які розділяються або гелем-електрофорезом або через капіляр, фрагменти виявляються лазерем, коли вони проходять через певну точку. Кожен з чотирьох кольорів підібраний за допомогою детектора, а вихідні дані надходять безпосередньо на комп'ютер. Зчитування дається як з точки зору кількості основ і з точки зору інтенсивності кожного кольору, так що неоднозначні свідчення легко ідентифікуються. Читайте також:
|
||||||||
|