Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



План заняття

1. Конструювання форм і робота з ними.

2. Створення форм за допомогою Майстра.

3. Друкування форм.

4. Звіти. Типи звітів.

5. Розроблення багатотабличного звіту в режимі «Мастер отчетов»

6. Створення звіту за допомогою Конструктора. Режими роботи зі звітами.

 

 

1. Конструювання форм і робота з ними

Основою діалогового інтерфейсу користувача з базою даних є форма. За її допомогою можуть здійснюватися завантаження даних у зв’язані таблиці, переглядатися і коректуватися дані. Працюючи з формою, користувач може добавляти та вилучати записи в таблицях, змінювати значення даних у полях, одержувати розрахункові дані, а також здійснювати контроль даних, що вводяться.

Конструкція форми визначається користувачем. При цьому вказується, з яких таблиць і вміст яких полів треба відображати, які графічні елементи мають бути включені у форму. З цими графічними елементами можуть бути пов’язані такі дії:

· перегляд записів і їх оброблення (додання, вилучення, друкування, відновлення);

· робота з формою (відкривання, закриття, друкування і т. д.);

· робота із звітами (перегляд, введення у файл, друкування і т. д.);

· робота з додатками (запуск Word, Excel та ін., вихід з них), а також інші дії.

Усі відомості у формі містяться в елементах керування — об’єктах форми, які служать для виведення даних на екран, виконання макрокоманд або оформлення форми. Наприклад, поле можна використати для виведення даних на екран, кнопку — для відкривання іншої форми, а лінію або прямокутник — для поділу та групування елементів керування з тим, щоб вони краще сприймалися користувачем.

У Microsoft Access є такі типи елементів керування: поле, напис, група, перемикач, позначка, вимикач, поле зі списком, список, кнопка, рисунок, приєднана рамка об’єкта, вільна рамка об’єкта, набір вкладок, підпорядкована форма, розрив сторінки, лінія, прямокутник і додаткові елементи ActiveX(елемент керування (такий як прапорець або кнопка), служить для вибору параметрів, або для запуску макросу або сценарію, що автоматизує виконання задачі. Макроси для таких елементів керування можна створювати в редакторі Visual Basic для додатків, a сценарії в редакторі сценаріїв).

Елементи керування можуть бути зв’язаними, вільними або такими, що визначаються.

Зв’язаний елемент керування приєднується до поля базової таблиці або запиту. Використовують його для відображення, введення або обновлення значень полів таблиць бази даних.

Вільний елемент керування джерела даних не має. Такі елементи застосовують для виведення на екран даних, ліній, прямокутників або рисунків.

Елемент керування, що визначається, призначений для розрахунків. Як джерело даних у ньому використовується вираз, в якому можуть бути застосовані дані полів базової таблиці або запиту, а також дані іншого елемента керування форми.

Будь-яка форма заздалегідь має бути спроектована, а потім сконструйована засобами MS Access.

Для конструювання форми слід у вікні бази даних вибрати вкладку «Форми» і виконати команду Создать, внаслідок чого на екрані з’явиться діалогове вікно «Новая форма». Воно дає змогу вибирати такі режими конструювання нової форми:

· ручний, коли за допомогою Конструктора створюється порожня форма, в яку вручну додаються нові поля таблиці;

· діалоговий, коли за допомогою Майстра будується форма за принципом «запитання—відповідь»;

· за замовчуванням, коли форма конструюється в режимі «Автоформа»;

· режим діаграм, коли запускається Майстер, що забезпечує подання числових табличних даних у графічному вигляді.

 


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вступне заняття
  10. Гігієнічна оцінка заняття з фізичної культури
  11. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАНЯТТЯ
  12. Завдання до заняття




Переглядів: 346

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Режими роботи з Access. | Концептуальні основи соціальної безпеки держави

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.