Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Система електрозахисних засобів

Електозахисні засоби – це переносні засоби, призначені для захисту людей, котрі працюють з електроустановками, від ураження електричним струмом, від дії електричної дуги та електромагнітного поля.

За призначенням електрозахисних засобів умовно поділяють на ізолювальні, огороджувальні та допоміжні.

Ізольовані – призначені для ізоляції людини від частин електрообладнання, котрі знаходяться під напругою, а також від землі.

- ізолювальні та вимірювальні штанги,

- штанги для накладання тимчасових переносних заземлень;

- ізолювальні та електровимірювальні кліщі;

- покажчики напруги;

- діелектричні рукавиці, боти та калоші;

- гумові килимки, доріжки, підставки;

- ізолювальні ковпаки та накладки;

- ізолювальні драбини.

Ізолювальні електрозахисні засоби поділяються на основні та допоміжні.

Основні- є такі котрі надійно витримують робочу напругу електроустановки , ними можна торкатися до струмоведучих частин, котрі знаходяться під напругою.

Додаткові– котрі самі не можуть забезпечити безпеку персоналу при даній напрузі, а лише є додатковим захисним заходом до основних.

Огороджувальні електрозахисні засоби призначені для тимчасового огородження струмоведучих частин обладнання. До них відносять переносні огородження, тимчасово переносні заземлення. Умовно до них відносять і переносні попереджувальні плакати.

Допоміжні захисні засоби призначені для захисту персоналу від падіння з висоти (запобіжні пояси та страхувальні канати), для безпечного підіймання на висоту (драбини, кігті) , а також для захисту від світлового, теплового, механічного та хімічного впливів (захисні окуляри, протигази, рукавиці, спецодяг).

Вимоги до персоналу

І група – особи які не мають спеціальної електротехнічної підготовки, але мають елементарну уяву про небезпеку ураження електричним струмом і про заходи електробезпеки при роботі.

ІІ група – особи повинні мати елементарне технічне знайомство з електроустановками, чітко уявляти небезпеку ураження електричним струмом, наближення до струмоведучих частин, знати основні заходи безпеки при роботі на електроустановках, вміти надавати першу допомогу.

 

ІІІ група - особи які повинні: знати будову ел.установок та вміти їх обслуговувати; мати уяву про небезпеку під час обслуговування; знати загальні правила ТБ, правила допуску до роботи в ел.устан. до 1000В, спеціальні правила ТБ з тих видів робіт, котрі входять в коло обов’язків даної особи; вміти здійснювати нагляд за тими, хто працює з електроустановками та надавати першу допомогу.

 

ІV група - особи повинні: мати знання з електротехніки в обсязі спеціалізованого навчання; мати повну уяву про небезпеку під час роботи на електроустановках; знати повністю ПТЕ та ПБЕ; знати установку настільки, щоб вільно орієнтуватися в тому, які саме елементи повинні бути вимкненими для безпечного виконання робіт; перевіряти виконання необхідних заходів з ТБ; вміти організувати безпечне виконання робіт та здійснювати нагляд в установках до 1000В; знати схеми та обладнання своєї дільниці; вміти навчати персонал інших груп правилам ТБ; вміти надавати першу допомогу персоналу.

 

V група – особи повинні: знати всі схеми та обладнання своєї дільниці; знати ПТЕ та ПТБ в загальній та спеціальній частинах; знати, чим викликана та чи інша вимога правил; вміти організувати безпечне виконання робіт та здійснювати нагляд; навчати персонал інших груп правилам ТБ; вміти надавати першу допомогу.


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. Cтруктура апаратних засобів ІВС
  3. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  4. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  5. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  6. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  7. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  8. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  9. VI. Узагальнення та систематизація знань
  10. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.
  11. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  12. Автоматизована система ведення державного земельного кадастру




Переглядів: 1231

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Технічні засоби безпечної експлуатації в аварійних режимах роботи | Організація безпечної експлуатації електроустановок

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.131 сек.