МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Твір-опис процесу праціУчитель виставляє оцінки). 7. Домашнє завдання. Напишіть твір-мініатюру на тему “Моя Україна”. – До побачення! КЛАС: 7 клас ТЕМА: Написання твору-опису процесу праці МЕТА: удосконалити вміння учнів складати монологічні висловлювання відповідно до заданого стилю й типу мовлення, добирати відповідні мовні засоби з метою розкриття теми й основної думки твору; знаходити й виправляти недоліки в змісті власного висловлювання; розвивати вміння аналізувати й оцінювати текст з погляду його змісту, форми, задуму й мовного оформлення; переконати семикласників, що будь-яка діяльність вимагає копіткого й відповідального ставлення до неї, виховувати любов і повагу до рідного слова. ТИП УРОКУ:розвитку зв’язного мовлення (заочна екскурсія в Музей вишивки) МЕТОДИ І ПРИЙОМИ: бесіда, слово вчителя, метод вправ, конструювання, аналіз прикладів, словникова робота, порівняльний аналіз текстів, складання плану, інтерактивний метод „Незакінчені речення”, гра „Гронування”. ОБЛАДНАННЯ: тексти художньої літератури, рушники ЛІТЕРАТУРА: 1. Довга О.М. Як писати твір: Методичний посібник для вчителя-словесника.– К., 1997. 2. Голуб Н.Б. та ін. Технологія сучасного уроку рідної мови. – Черкаси, 1999. 3. Глазова О. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 9 клас. – К., 1999. 4. Збірники диктантів і переказів. Хід уроку: 1. Оголошення теми і мети уроку. – Доброго дня! Перевірте, будь ласка, чи у всіх на партах є зошити, ручки, підручники і щоденники. Молодці! Усі добре підготувалися до проведення уроку. Сьогодні у нас незвичайний урок ‒ ми здійснимо екскурсію в Музей вишивки. Заплющить очі … (Звучить „Пісня про рушник”) 2. Вступна розповідь вчителя. – Доброго дня, семикласники. Ви в Музеї вишивки. Як мені відомо, після нашої екскурсії ви повинні скласти твір-опис процесу праці. А що може бути красивішим, ніж вишита річ, до того власноруч. Але для того, щоб якнайкраще описати процес вишивання, слід прослухати наших екскурсоводів. Зверніть увагу на цей стенд. Так, недарма тут написано слова з вірша Андрія Малишка: „І на тім рушничкові розцвіте все знайоме до болю: і дитинство, й розлука, і вірна любов…”. Дійсно, вишивка супроводжувала людину все життя: новонародженого клали у вишиту крижму, вишиту сорочку одягала дитина, коли йшла причащатися вперше, весільні рушники вишивала дівчина, починаючи з раннього дитинства… Але що таке вишивка? Як народжується це диво? Як правильно описати процес вишивання? 3. Виконання підготовчих вправ. ‒ Відповісти на ці запитання допоможуть наші екскурсоводи. Завдання 1. Прослухайте повідомлення, підготовлені екскурсоводами. Дайте відповіді на такі запитання: 1. Що таке вишивка? Яке її призначення? 2. Яких правил слід дотримуватися, аби домогтися краси вишитого узору? 3. Чи існують певні особливості вишивки у кожному регіоні? Читайте також:
|
||||||||
|