Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Персональний продаж і прямий маркетинг

Персональний (особистий) продаж у звичному розумінні передба_

чає безпосередній контакт з одним або групою потенційних по_

купців — усну пропозицію товару (послуги) з метою отримати замов_

лення на його продаж (або здійснити прямий продаж). Нині персо_

нальний продаж вважають також одним з видів прямого маркетингу.

Основні етапи процесу персонального продажу:

пошук і оцінка перспективних покупців (замовників);

підготовка до контакту;

здійснення контакту;

презентація товару;

подолання заперечень;

завершення операції купівлі_продажу;

подальша робота з покупцем (споживачем). Прямий маркетинг — це інтерактивна маркетингова система, в

якій використовують один або кілька засобів комунікації для отри_

мання певного відгуку і/або для здійснення угоди в будь_якому

регіоні.

Прямий маркетинг має певні переваги як для покупця, так і для

продавця (виробника).

Переваги для покупця:

економія часу;

можливість більшого вибору товарів;

можливість замовлень як для себе, так і для інших (корпоратив_

на закупівля);

можливість уникнути витрат часу на контакти з торговими пред_

ставниками (для покупців промислових товарів) та ін.

Для продавця найважливіший маркетинг відносин, де джере_

лом прибутку є насамперед покупець (споживач), а вже потім то_

вар. У сфері товарів промислового призначення важливу роль віді_

грає маркетинг відносин між виробничою компанією і торговими по_

середниками. На сучасних товарних ринках спостерігається збіль_

шення масштабів інтерактивного маркетингу внаслідок не тільки

зручності такого каналу збуту для продавця і покупця, а й стрімкого

розвитку електронних засобів комунікації. Останнє сприяло виник_

ненню електронних ринків, а продаж за допомогою електронних за_

собів дістав назву електронної комерції. Все частіше зустрічається

термін “персональний маркетинг” (the one+to+one marketing), який

визначає основний вид конкуренції майбутнього — боротьбу за кож_

ного конкретного покупця.

Прихильники персонального маркетингу вважають, що тепер рек_

лама відходить на задній план, оскільки змінюється психологія про_

дажу: потрібно збувати якомога більше товарів одному покупцю, а не

один товар масовому споживачу. Попри зазначені нині існують (і активно діють) традиційні форми

прямого маркетингу: особистий продаж, пряме поштове розсилання,

продаж за каталогами, телемаркетинг, продаж по телебаченню Продаж за каталогами та інНа базі комп'ютерних мереж створено так званий мережний (або

онлайновий) маркетинг. Відомо два види каналів онлайнового мар_

кетингу:

комерційні онлайнові канали — інформаційні служби компаній,

які надають послуги споживачам за певну абонентну плату;

глобальна комп’ютерна мережа Internet, що забезпечує обмін

інформацією у масштабах усього світу. Як відомо, інформація гло_

бальної мережі виходить за межі потреб прямого продажу або підтри_

мання довгострокових прямих відносин партнерів. З комерційного

погляду важливо те, що за допомогою мережі Internet покупки мож_

на здійснювати в будь_якій країні світу.

До переваг мережного маркетингу для продавця належать мож_

ливість швидко вносити зміни у свої пропозиції; значне зниження

витрат на продаж (порівняно з поштовим розсиланням або розси_

ланням каталогів); можливість підтримувати довгострокові відно_

сини з клієнтами тощо.

Переваги для покупців: зручність, швидкість отримання не_

обхідної інформації і виконання замовлення; можливість спілкува_

тися з будь_якою кількістю продавців і порівняння їхніх пропозицій

для пошуку вигіднішої покупки.

Мережний маркетинг може мати різноманітні форми. Наприклад,

фірми створюють у мережі Internet електронні магазини, форуми, до+

шки оголошень, телеконференції.

Internet і електронна пошта — найпопулярніші канали інтерак_

тивного маркетингу. Рекламодавці активно використовують всі ка_

нали мережного маркетингу.

 


Читайте також:

  1. Автомати для продажу гарячих напоїв
  2. Автомати для продажу гарячих страв
  3. Автомати для продажу штучних товарів
  4. Алгоритм маркетингового розрахунку цін.
  5. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  6. Аналіз втрат від маркетингового ризику
  7. Аналіз економічної та неекономічної результативності маркетингової діяльності
  8. Аналіз маркетинг-логістики
  9. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
  10. Аналіз процесу формування маркетингових комунікацій
  11. Аудит готової продукції та продажу товарів, робіт та послуг
  12. Бюджет продажів




Переглядів: 808

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Комунікацій | Маркетингова організаційна структура фірми

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.