Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Сутність зростання та його забезпечення на кожному етапі життєвого циклу підприємства

Тема 3: забезпечення зростання підприємства як складова стратегічної програми управління потенціалом підприємства

Тема 2 :Стратегічна програма управління потенціалом підприємства

Використання візії у діяльності підприємства

Закріплення візії у підприємстві

Сформульована візія повинна якомога швидше доводитись до відома працівників і бути для них мотивацією.

Альтернативи закріплення візії на п-ві:

· Шлях особистої комунікації ( збори, відео та аудіозв’язок);

· Неособиста комунікація – є не менш дієвою( розсилка електронних листів, паперових листів; обговорення у відділах відеороликів, розміщення на інтернет – сторінках)

 

 

Сформульована візія матиме лише тоді вплив на діяльність , коли буде присутня в плануванні операційної діяльності, в планах керівників та працівників.

Візія повинна:

v Враховуватись при плануванні;

v Система стимулювання персоналу, а також система переміщення працівників на вищі посади повинна відповідати візії;

v Візія повинна бути присутня у зовнішній комунікації підприємства з партнерами та клієнтами.

Візія має свій життєвий цикл ; не формується 1 раз і назавжди , а переглядається внаслідок певних обставин .

Індикатори для перегляду візії:

ü Внутрішні : мета вже досягнута або надвисока, недосяжна;

ü Зовнішні : зміна конкурентної ситуації , структурні зміни в галузі , нові відкриття та епохальні іннвовації, зміна вимог споживачів)

Тоді або її уточняють або формують заново ( це займає до 3-ох років – повне формулювання та затвердження).

 

 

Сформована візія допомагає підприємству мобілізувати потенціал. Для того, щоб його ідентифікувати і зробити можливим до використання рекомендують сформувати свою стратегічну програму, яка складається із таких складових:

Ø Забезпечення зростання підприємства;

Ø Забезпечення операційної досконалості;

Ø Забезпечення оптимальної структури капіталу і майна підприємства;

Ø Забезпечення динамічної , придатної до умов ринкового середовища організаційної структури управ потенціалом п-ва.

 

Зростанням – комбінування високих приростів і порівняння високої прибутковості.

В тривалій перспективі, в кращій ситуації щодо ринку опиняться ті,що за зростанням обсягу реалізації домінує над зростанням прибутковості.

П-во повинно домагатися зростання на кожному етапі ЖЦ. Виділ такі 3 етапи ЖЦ:

1) захоплення ринку – зростання досягається шляхом швидкого нарощення клієнтів.

2) закріплення на ринку (консолідація) – зростання уповільнюється, П-во не може зростати за рахунок власних сил, воно забезпечується за рахунок злиття з іншими п-вами чи через інші форми.

3) вимирання (реструктуризація) – п-во має 2 варіанти: закриття підрозділів,звільнення персоналу; реструктуризація п-ва і виходи в нові напрямки. П-во отримує ряд переваг: зберігає репутацію, немає судових тяганин через порушення колективних договорів, перед прац. ставляться нові завдання,покращується внутрішній клімат.


Читайте також:

  1. I. Введення в розробку програмного забезпечення
  2. II.1 Програмне забезпечення
  3. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  4. IV група- показники надійності підприємства
  5. IV. На четвертому етапі, виходячи із позиції кожної СОБ на матриці АДЛ, вибирають для неї відповідну стратегію.
  6. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  7. WEB - сайт підприємства в Інтернет
  8. X Впровадження Зростання Зрілість Спад Час
  9. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  10. Автопідприємства вантажних автомобілів
  11. Адвокатура — неодмінний складовий елемент механізму забезпечення прав людини.
  12. Адміністративно-правовий статус торговельного підприємства




Переглядів: 569

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Формування візії | Формування короткотермінової стратегії зростання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.