Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема: Онтологія

Тема: Традиції та особливості розвитку філософської думки України.

Тема: Сучасна світова філософія

Тема: Німецька класична філософія

1. Назвіть 4 функції “речі в собі” за Кантом?

2.Назвіть основні принципи досягнення ідеального “я” за Фіхте______________________________________________

3.Які етапи розвитку Абсолютного Духу за Гегелем? _________________________________________________________

4.Діалектика – це ___________________________________

5.Апріорі – це _______________________________________

6.Апостеріорі – це ___________________________________

7.Чому Фейєрбаха вважають філософом-матеріалістом? _________________________________________

8.Назвіть 4 аргумента, які характеризують радикальне оновлення філософії в марксизмі?

9. Хто з філософів осмислював проблему свідомості і самосвідомості?

10. Які філософи осмислювали проблему буття природних речей і процесів?

1.Назвіть основні течії сучасної філософії кінці ХІХ-ХХ ст.?

2.Які філософи осмислювали класичні проблеми філософії?

3.Що Ф. Ніцше вкладав в поняття «надлюдини»?

4.Чи подібні уявлення Ніцше про волю з поглядами А. Шопенгауера і Бергсона?

5. Як розглядає світ і природні процеси феноменологія?

6. Як розглядається людина та її свідомість в концепції З.Фрейда?

7. Доведіть, що неотомізм є відродженням теорій Ф. Аквінського?

8. Як розглядається буття людини в екзистенціоналізмі?

9. Чому персоналізм вважається антропоцентричним напрямом філософії?

10. В чому виявляється нігілизм Ф. Ніцше?

11Які суспільні процеси вплинули на появі песимістично-ірраціонального напряму філософії?

12.Який філософський напрямок звернув увагу на небуття і буття?

13.Яку нову задачу філософії поставили перед собою позитивісти і неопозитивісти?

14.Виділіть основні елементи теорії структуралізму?

15.В чому виявляється радикальність філософії К.Маркса?


1. Український антеїзм виражається в _____________

2. Назвіть основні течії українського неоплатонізму: _________________________________________________________

3. Чому присвячена агіографічна література? _________________________________________________________

4. Назвіть 2 етапи розвитку людини у ісихазмі:

1) ___________

2) ___________

5. Що є центром буття в українському ареопагітизмі?

6. Назвіть основні риси, які поєднують українську філософію з східною та західноєвропейською використовуючи таблицю:

 

Подібність української філософії з: східною Подібність української філософії з західноєвропейською

 

7. Які світи виділяються в філософії Г. Сковороди?

8. Хто приділив велику увагу в розвитку філософії мови?

9. Діяльність братських шкіл була направлена на: _________________________________________________________

10. Назвіть українських діячів, які зробили великий внесок в розвиток філософської думки в ХУІІ ст.?

11. Хто з українських філософів входив в склад Кирило-Мефодіївського товариства?

12. В чому полягає “Хуторянська філософія П. Куліша?

13. Назвіть коло основних філософських проблем, які осмислили Т. Шевченко, Л. Українка, І.Франко, М. Грушевський, А. Потебня?

1)__________

2)__________

3)__________


1. Принцип матеріалістичного монізму полягає в тому, що _______________________________________________

2. Закон – це ______________________________________

3. Назвіть основні типи загальних законів?

4. Категорії – це ___________________________________

5. Назвіть основні категорії діалектики.

6. Як діє в природі діалектичний закон боротьби та єдності протилежностей?

7. В чому виражається основна дія діалектичного закону переходу кількості в якість?

8. Що означає закон заперечення – заперечення?

9. Назвіть основні філософські антиподи діалектики:

1.____________

2.____________

3._____________

10. Дайте коротке визначення софістики.

11. Що таке еклектика?

12. Чим метафізичний підхід до освоєння світу відрізняється від діалектичного?

13. Буття – це________________________________________

14. Рух –це___________________________________________

15. Час має такі якісні показники

А)___________

Б)___________

В)___________

16. Хто вперше використав і обґрунтував поняття буття?

17. Безкінечність – це ______________________________

18. Які розділи філософії використовуються в отнологічних теоріях?

19. Які риси загального має у собі індивідуальне?

20. Буття –це________________________________________

21.Назвіть типи онтології:

А)___________

Б)____________

В)____________



Читайте також:

  1. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. особливості побудови банківської системи в Україн
  2. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
  3. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
  4. ЛЕКЦІЯ 2.ТЕМА: ФІЗІОЛОГІЯ МІКРООРГАНІЗМІВ
  5. Лекція 3.Тема: Мікробіологічні основи екології навколишнього середовища.
  6. Лекція 4. ТЕМА: Найважливіші біохімічні процеси збудниками яких є мікроорганізми
  7. Лекція 6. Тема: Географія сфери послуг
  8. Лекція № 17. Тема: Робочий час і час відпочинку.
  9. ЛЕКЦІЯ № 2 Тема: Загальне вчення про хворобу.
  10. Лекція № 2. Тема: ПРЕДМЕТ І СПЕЦИФІКА ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ.
  11. Лекція № 21. Тема: Заробітна плата.
  12. Лекція № 6. Тема: Правова організація працевлаштування громадян.




Переглядів: 400

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема: Філософія античного світу , середньовічного суспільства | Тема: Соціальна філософія

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.