МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||
Тема: ОнтологіяТема: Традиції та особливості розвитку філософської думки України. Тема: Сучасна світова філософія Тема: Німецька класична філософія 1. Назвіть 4 функції “речі в собі” за Кантом? 2.Назвіть основні принципи досягнення ідеального “я” за Фіхте______________________________________________ 3.Які етапи розвитку Абсолютного Духу за Гегелем? _________________________________________________________ 4.Діалектика – це ___________________________________ 5.Апріорі – це _______________________________________ 6.Апостеріорі – це ___________________________________ 7.Чому Фейєрбаха вважають філософом-матеріалістом? _________________________________________ 8.Назвіть 4 аргумента, які характеризують радикальне оновлення філософії в марксизмі? 9. Хто з філософів осмислював проблему свідомості і самосвідомості? 10. Які філософи осмислювали проблему буття природних речей і процесів? 1.Назвіть основні течії сучасної філософії кінці ХІХ-ХХ ст.? 2.Які філософи осмислювали класичні проблеми філософії? 3.Що Ф. Ніцше вкладав в поняття «надлюдини»? 4.Чи подібні уявлення Ніцше про волю з поглядами А. Шопенгауера і Бергсона? 5. Як розглядає світ і природні процеси феноменологія? 6. Як розглядається людина та її свідомість в концепції З.Фрейда? 7. Доведіть, що неотомізм є відродженням теорій Ф. Аквінського? 8. Як розглядається буття людини в екзистенціоналізмі? 9. Чому персоналізм вважається антропоцентричним напрямом філософії? 10. В чому виявляється нігілизм Ф. Ніцше? 11Які суспільні процеси вплинули на появі песимістично-ірраціонального напряму філософії? 12.Який філософський напрямок звернув увагу на небуття і буття? 13.Яку нову задачу філософії поставили перед собою позитивісти і неопозитивісти? 14.Виділіть основні елементи теорії структуралізму? 15.В чому виявляється радикальність філософії К.Маркса? 1. Український антеїзм виражається в _____________ 2. Назвіть основні течії українського неоплатонізму: _________________________________________________________ 3. Чому присвячена агіографічна література? _________________________________________________________ 4. Назвіть 2 етапи розвитку людини у ісихазмі: 1) ___________ 2) ___________ 5. Що є центром буття в українському ареопагітизмі? 6. Назвіть основні риси, які поєднують українську філософію з східною та західноєвропейською використовуючи таблицю:
7. Які світи виділяються в філософії Г. Сковороди? 8. Хто приділив велику увагу в розвитку філософії мови? 9. Діяльність братських шкіл була направлена на: _________________________________________________________ 10. Назвіть українських діячів, які зробили великий внесок в розвиток філософської думки в ХУІІ ст.? 11. Хто з українських філософів входив в склад Кирило-Мефодіївського товариства? 12. В чому полягає “Хуторянська філософія П. Куліша? 13. Назвіть коло основних філософських проблем, які осмислили Т. Шевченко, Л. Українка, І.Франко, М. Грушевський, А. Потебня? 1)__________ 2)__________ 3)__________ 1. Принцип матеріалістичного монізму полягає в тому, що _______________________________________________ 2. Закон – це ______________________________________ 3. Назвіть основні типи загальних законів? 4. Категорії – це ___________________________________ 5. Назвіть основні категорії діалектики. 6. Як діє в природі діалектичний закон боротьби та єдності протилежностей? 7. В чому виражається основна дія діалектичного закону переходу кількості в якість? 8. Що означає закон заперечення – заперечення? 9. Назвіть основні філософські антиподи діалектики: 1.____________ 2.____________ 3._____________ 10. Дайте коротке визначення софістики. 11. Що таке еклектика? 12. Чим метафізичний підхід до освоєння світу відрізняється від діалектичного? 13. Буття – це________________________________________ 14. Рух –це___________________________________________ 15. Час має такі якісні показники А)___________ Б)___________ В)___________ 16. Хто вперше використав і обґрунтував поняття буття? 17. Безкінечність – це ______________________________ 18. Які розділи філософії використовуються в отнологічних теоріях? 19. Які риси загального має у собі індивідуальне? 20. Буття –це________________________________________ 21.Назвіть типи онтології: А)___________ Б)____________ В)____________ Читайте також:
|
||||||||||||
|