МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема: Соціальна філософіяТема: Антропологія. Соціальна філософія Тема: Гносеологія 1. Гносеологія – це ___________________________________ 2. Хто з античних авторів звернув увагу на процес пізнання? 3. На які аспекти щодо осмислення буття звертають увагу представники сучасної філософії? 4. На яких принципах ґрунтується сучасна гносеологія? 5. Назвіть дві категорії, які визначають буття і необхідні для пізнання світу? А)_________________ Б)_________________ 6. Поняття простору виражає _______________________ 7. Поняття часу виражає ____________________________ 8. Теорія пізнання – це ______________________________ 9. Визначить класифікацію пізнавальної діяльності: А)_____________ Б)_____________ В)_____________ Г)______________ Д)______________ 10. Об’єкт пізнавальної дії – це _______________________ Суб’єкт пізнавальної дії – це _____________________ 11. Заповніть таблицю:
12. Назвіть критерії істини 1)_______________ 2)_______________ 3)_______________ 4)_______________
13. Діалектика- це____________________________________ 14. Діалектика має наступні антиподи: А) ______________ Б)_______________ В)_______________
1. За допомогою таблиці обгрунтуйте місце людини в світі й природі:
2. Соціоантропогенез – це ___________________________ 3. Назвіть основні аргументи, які підкреслюють біологічні та соціальні зміни людини в процесі антропосоціогенезу: 1)_______________ 2)_______________ 3)_______________ 4)_______________ 4. Етноантропологія – це ____________________________ 5. За допомогою таблиці охарактеризуйте етнонаціональні спільноти:
6.Дайте визначення терміну «суспільство» А)_______________ Б)_______________ В)_______________ Г)_______________ 7 Що таке “притяжіння по страсті” в натуралістичній концепції Ш. Фур’є? 8. Соціальна структура – це __________________________ 9. Структура суспільства складається з таких складових _____________________________________________________ 10. Як розглядає розвиток суспільства геополітика? 11. Що таке географічний детермінізм? 12. Визначте основні елементи взаємодії суспільства з природою 1)_______________ 2)_______________ 3)_______________ 4)_______________
1. Культура – це ____________________________________ 2. Використовуючи таблицю визначити відміну матеріальної культури від духовної:
3. Визначте основну типологію культур: 1)____________ 2)____________ 3)____________ 4. Чим східний тип культури відрізняється від західного за Ф. Нортроном? 5. На чому базується ідеальний, чуттєвий та ідеалістичний тип культури за П. Сорокіним? 6. Дати загальну схему історичних типів культури з діалектико-марксистських позицій. 7. Назвіть основні види творчості? 8. Цінність – це ______________________________________ 9. Як називається наука, яка вивчає природу, походження і роль цінностей у відносинах людини до світу? 10.Назвіть базові цінності людського буття? 11. Як демографічні процеси впливають на розвиток суспільства? 12. Визначити головні глобальні проблеми людства 13. Чим геополітика відрізняється від теорії географічного детермінізму? 14. Назвіть основні етапи формування суспільства? 15. Суспільно-економічна формація – це________________ 16. Цивілізація – це_____________________________________ 17. Цінності бувають: А)_____________ Б)_____________ В)____________ 18. Назвіть основні культурно-історичні типи суспільств, які визначили Данілевський, тойнбі, Шпенглер? _______________________________________________________ 19. Практика –це_______________________________________ ДОДАТОК Б Тестові завдання для підготовки до модульних 1. Встановіть відповідність у вигляді комбінацій цифр і букв (цифра-буква) А-…, Б-…,
2. Встановіть відповідність у вигляді комбінацій цифр і букв (цифра-буква)
3. Виберіть тільки ті положення, які характеризують середньовічний світогляд в Європі у ІV-ХІV ст.: 1. Монотеїзм (єдинобожжя) 2. Людина покладається в усьому на розум 3. Головна мета життя - гармонійний розвиток особистості 4. Людина –це найвище, найдосконаліше і найкраще творіння Бога 5. Людське тіло - це гріховна сутність, яку треба приборкувати 6. Всі люди рівні від народження 7. Разом з теологією повинно існувати живе спостереження за речами 8. Пізнати світ можна тільки через церковно-богословську літературу і Біблію 9. Повага до авторитетів 10. Людина покладається в усьому на віру в Бога 11. Головне життєве завдання людини – спасіння душі 12. Людина - раба божа, найвище творіння Бога 13. Людське тіло - це втілення краси і гармонії 14. Всі люди є рівними перед Богом 15. Тлумачення природи здійснюється за канонами схоластики 16. Виникнення томізму - напрямку християнської філософії 17. Пізнати світ можна за допомогою релігійної літератури і спостереження за природою 18. Повага до людської гідності Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|