Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЛЕКЦІЯ № 2 Тема: Загальне вчення про хворобу.

Хвороби або патологічного процесу.

ПАТОГЕНЕЗ - вчення про механізм виникнення , перебігу і кінця

Хвороби або патологічного процесу.

ПАТОГЕНЕЗ - вчення про механізм виникнення , перебігу і кінця

Провідні ланки патогенезу - найважливіші патогенні фактори, характерні для багатьох хвороб, або патологічних процесів.

^ Основна ланка патогенезу - найголовніша (вирішальна) зміна, що лежить в основі наступних ланок патогенезу і передує їх, безякої хвороба або патологічний процес не розвиваються.

У динаміці хвороби можлива заміна однієї основної ланки патогенезу іншою.

У перебігу хвороб треба враховувати причинно - наслідкові зв’язки ( характерну зміну причин і наслідків ), які можуть бути пристосувальними і патологічними.

Поштовхом,що запускає усі наступні механізми формування хвороби є пошкодження.

Провідні ланки патогенезу - найважливіші патогенні фактори, характерні для багатьох хвороб, або патологічних процесів.

^ Основна ланка патогенезу - найголовніша (вирішальна) зміна, що лежить в основі наступних ланок патогенезу і передує їх, безякої хвороба або патологічний процес не розвиваються.

У динаміці хвороби можлива заміна однієї основної ланки патогенезу іншою.

У перебігу хвороб треба враховувати причинно - наслідкові зв’язки ( характерну зміну причин і наслідків ), які можуть бути пристосувальними і патологічними.

Поштовхом,що запускає усі наступні механізми формування хвороби є пошкодження.

Залежно від природи,сили і тривалості дії етіологічного чинника, воно може проявитися на різних рівнях:

а)біохімічному,

б) клітинному та

в) органному.

Пошкодження може бути викликано короткочасною дією патогенного фактора або підтримуватися ним протягом хвороби. Після пошкодження починаються події, які йдуть одна за одною і складають єдиний патогенний ланцюг. Не всі ланки патогенезу рівноцінні,важливо виділити серед них ту,від якої залежить формування хвороби, цю ланку називають провідною.

Ланки патогенного ланцюга так пов’язані між собою,що кожна з них, являючись наслідком попередньої стає причиною наступної. Наступна може зумовлювати нові порушення і також посилювати попередні. Так замикається коло,яке у патології отримало назву ХИБНОГО.

Функціональні зміни при пошкодженні завжди поєднуються із

структурними.

Пошкодження тієї чи іншої ділянки тіла викликає реакції на рівні цілісного

організму.

Реакція спрямована на усунення функціональних і структурних порушень,

на збереження гомеостазу

 


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  4. IV. Вивчення нового матеріалу.
  5. IV. Вивчення нового матеріалу.
  6. IV. Закріплення й узагальнення знань
  7. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  8. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  9. V. Вивчення нового матеріалу.
  10. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  11. VI. Узагальнення та систематизація знань
  12. АБСТРАГУВАННЯ УЗАГАЛЬНЕННЯ




Переглядів: 1748

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Морфогенез хвороб. | ЛЕКЦІЯ № 3

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.