Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Сукупна пропозиція. Фактори сукупної пропозиції

Рис.2. Переміщення кривої сукупного попиту

АД

АД2

Реальний ВВП

 

Фіскальна політика пов'язана з державним бюдже­том. Збільшення державних видатків на товари і послуги прямо розширює сукупний попит, і крива АД переміщується вправо. Змен­шення ставок прибуткового податку з громадян збільшує їхній ви­користовуваний дохід і обсяг закупівель за даного рівня цін. Це оз­начає, що зниження податків переміщуватиме криву сукупного попиту вправо. Водночас підвищення прибуткового податку з гро­мадян зменшить видатки на споживання і переміщуватиме криву сукупного попиту вліво.

Підвищення податків з прибутку підприємств зменшуватиме їхній нерозподілений прибуток, а отже, зменшуватимуться обсяг інвестицій і сукупний попит. Навпаки, зниження податків збільшу­ватиме нерозподілений прибуток та видатки на інвестиції, що пе­реміщуватиме криву сукупного попиту вправо.

Вагомий вплив на сукупний попит справляють зовнішні фактори . Серед них важливе місце належить величині національного доходу інших країн. Крива сукупного попиту країни переміщуватиметься, якщозмінюватиметься обсяг товарів і послуг країни , який купуватимуть іноземні фізичні та юридичні особи незалежно від рівня цін в ос­танній.

Експорт країни збільшується з поліпшенням стану ділової активності її тор­говельних партнерів. Уповільнення темпів економічного зростання зовнішньоторговельних партнерів країни зменшує її чистий екс­порт, і крива сукупного попиту переміщується вліво.

Сукупна пропозиція – це шкала, графічно представлена у вигляді кривої, що показує рівень реального національного продукту, який буде вироблено за кожного можливого рівня цін (інші обставини залишаються незмінними).Національна економіка може відреагувати на зміну в сукупному попиті як збільшенням обсягу реального продукту, так і зміною рівня цін.

Крива довгострокової пропозиції показує обсяг виробництва, який називають природним рівнем виробництва(рис.3.). Цей рівень досягається за повної зайнятості. Тому всі фактори, які змінюють природний рівень виробництва, переміщуватимуть криву довгострокової сукупної пропозиції вправо або вліво.

Ці фактори можна поділити на дві групи:

1)процеси або заходи економічної політики, які змінюють обсяг виробництва за тієї самої природної норми безробіття;

2)економічні процеси або заходи державної політики, що змінюють природну норму безробіття.

В короткостроковому періоді фактори формування сукупної пропозиції поділяють на дві групи : 1)цінові; 2)нецінові.

Ціна АS

 

 

Реальний обсяг виробництва


Читайте також:

  1. Абіотичні та біотичні фактори.
  2. Агрегування та факторизація
  3. Альтернативні уявлення щодо макроекономічного регулювання: теорії раціональних сподівань та економіка пропозиції. Крива Лафера.
  4. Аналіз обсягу пропозиції і реалізації послуг туристського підприємства
  5. Біологічні небезпеки. Вражаючі фактори біологічної дії. Пандемії, епідемії, масові отруєння людей.
  6. Біологічні фактори
  7. Біотичні фактори
  8. Біотичні фактори та їх вплив на деревні рослини
  9. Валовий внутрішній продукт — це сукупна ринкова вартість кінцевої продукції та послуг, що вироблені резиден­тами країни за рік.
  10. Взаємодія попиту і пропозиції
  11. Взаємодія попиту і пропозиції в умовах досконалої конкуренції.
  12. Взаємодія попиту і пропозиції та ринкова рівновага.




Переглядів: 637

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сукупний попит. Фактори сукупного попиту | Ціна АS

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.