Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методи навчання персоналу у проектах

Управління персоналом команди.

 

Управління персоналом команди є важливою умовою успішної реалізації проекту. Це особливо справедливо, коли проект вимагає науково-технічних та ін­ших професійних знань, умінь і навичок.

При підборі команди необхід­но враховувати, що сучасні спеціалісти повинні перенавчатися через 3-5 років, персонал проекту в сучасних умовах повинен бути високоосвіче­ним, володіти високою загальною культурою, стратегічним мисленням й ерудицією.

Отже, організація професійного розвитку персоналу є однією із функцій управління персоналом проекту.

Професійний розвитокце процес підготовки, перепідготовки й підвищення кваліфікації працівників із метою виконання нових виробничих функцій, завдань і обовв’язків на новій посаді у проекті.

Про важливість професійного розвитку свідчить той факт, що біль­шість зарубіжних підприємств виділяє для цієї цілі 10% фонду заробіт­ної плати.

 

Завданням управління з питань розвитку команоиу проекті є забезпечення:

*відповідного професійного рівня персоналу вимогам робочого місця, посади;

* умов для мобільності працівників як передумови раціональної їх зайнятості й використання;

* можливості кар'єрного росту.

Існує значна кількість методів і форм розвитку професійних знань, умінь і навиків. У практиці виокремлюють дві основні групи (табл. 5.8):

■ методи навчання, що використовуються в ході виконання роботи (навчання на робочому місці);

■ методи навчання поза робочим місцем (крім посадових обов'язків).

Навчання на робочому місці Навчання поза робочим місцем
Копіювання— працівник прикрііюється до спеціаліста, навчається, копіючи його дії. Наставництво— заняття менеджера зі своїм персоналом у ході щоденної роботи , допомога підказками, порадами. Иструктаж— роз'яснення, демонстрація роботи безпосередньо на робочому місці. Делегування— передача співробітникам чітко обмеженої кількості завдань із повноваженням прийняття рівень з обговореного кола питань. Ділові ігри— розбирання навчального прикладу, в ході якого учасники гри отримують ролі в діловій ситуації і розглядають наслідки прийняття рішень. Навчальні ситуації— реальна або придумана управлінська ситуація з питаннями для аналізу. Моделювання— відтворення реальних умов праці. Тренінг сенситивності— участь у групі з метою підвищення людського сприйняття і покращення взаємодії з іншими.
     
Метод ускладнюючих завдань— спеціальна програма робочих дій, побудована за ступенем їх важливості, розширення обсягу і підвищення складності завдань. Ротація— працівник переводиться на нову роботу чи посаду для отримання додаткової професійної кваліфікації і розширення досвіду на термін від декількох днів до декількох місяців. Використання навчальних методик, інструкцій. Лекція— монолог інструктора, в ході якого аудиторія сприймає матеріал на слух. Самостійне навчання— працівник сам обирає темп навчання, кількість повторень. Рольові ігри— працівник ставить себе на місце іншого з метою одержання практичного досвіду.
 
       

У зв'язку з цим, управління персоналом проекту повинно сконцен­трувати свої зусилля на вирішенні таких проблем:

>■ розробка стратегії з питань формування кваліфікованого персоналу;

>■ визначення потреб у навчанні працівників у розрізі спеціально­стей та професії;

>■ вибір форм і методів підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації;

>■ вибір програмно-методичного та матеріально-технічного забезпе­чення процесу навчання як важливої умови його якості;

>■ фінансове забезпечення усіх видів навчання в потрібній кількості.

Існує значна кількість методів і форм розвитку професійних знань, умінь і навиків. У практиці виокремлюють дві основні групи (табл. 5.8):

■ методи навчання, що використовуються в ході виконання роботи (навчання на робочому місці);

■ методи навчання поза робочим місцем (крім посадових обов'язків).


Читайте також:

  1. V Засоби навчання
  2. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  3. Агрегативна стійкість, коагуляція суспензій. Методи отримання.
  4. Адаптації та навчання
  5. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  6. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  7. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
  8. Адміністративні (прямі) методи регулювання.
  9. Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.
  10. Адміністративні методи управління
  11. Адміністративні, економічні й інституційні методи.
  12. Адміністративно-правові (організаційно-адміністративні) методи мотивації




Переглядів: 1804

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Джерела конфліктів протягом часу реалізації проекту | Програмне забезпечення процесу управління проектом

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.