Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Типи знань

Знання ділиться на семантику і синтаксис.

Синтаксис розуміється як механічне запам'ятовування фактів без розуміння механізмів. Знання не об'єднується з раніше придбаним знанням. Синтаксис мови програмування - тип знання.

Семантика означає запам'ятовування значення, а не форми. Це, наприклад, розуміння команди "while" або наслідування. Нові знання об'єднуються із старими.

Два типи знань визначають принципи людських ресурсів. Наприклад, працівник, що знає семантику, може бути більш придатним для роботи програмістом, ніж працівник, що знає синтаксис C++.

Компанії вважають синтаксис дуже важливим при наймі професіонала. Проте, будь-яка мова може бути вивчена за декілька тижнів, а семантика потребує досвід.

4. Робота в команді

Атрибути роботи в команді

Психологічні чинники дуже важливі для ефективності команди. Розрізняють наступні орієнтації працівників:

1. Проблемно-орієнтованість: талановиті, незалежні, визначні, агресивні, конкурентноздатні люди.

2. Само-орієнтованість: проблемні, догматичні, агресивні, конкурентноздатні, ревниві люди.

3. Орієнтованість на взаємодію: неагресивні, без потреби автономної роботи і успіхів, які люблять допомагати, доброзичливі.

Люди 1-го типу ефективні, якщо вони працюють незалежно. Команда людей цього типу може бути неефективною. Кращий ефект буде досягнутий командою з людей 3-го типу. Типи 1 і 2 можуть бути ефективні в добре мотивованій команді. 3-й тип потрібний для взаємодії з клієнтом.

Відданість команди

Термін "відданість команди" означає сильну відданість команді і меті. Дуже сильна відданість може бути не практична, оскільки це перешкоджає заміні лідера, яка іноді необхідна.

Одноманітнем мислення команди може іноді бути і руйнівним для реалізації проекту. Без самокритики, без нових ідей, задовольняючись лише своєю внутрішньою ідеєю і тенденціями може спричинити зменшення якості ПЗ.

Метод боротьби з таким командним мисленням - організувати засідання критики, де заборонено висловлювати самопохвалу, а дозволені лише зауваження незадоволеності. Інший спосіб - найняти критиків - людей з особливим талантом знаходити дефекти і/або нерозв'язані проблеми. Зазвичай таких людей не люблять.

Ергономіка

Ергономіка - важливий чинник. На жаль, часто цього не визнають. Замість будівництва великого офісу можна спорудити 2 менших і робота команди буде ефективнішою. Великі кімнати потрібно використовувати для конференцій і неформальних зустрічей.

Роботу потрібно виконувати на достатньо новій апаратурі, оскільки робота на старій може відштовхнути працедавців.

Психологічний комфорт, хороша атмосфера, ніяких конфліктів, ніякої невизначеності у відповідальності, справедлива оцінка роботи і справедливе робоче планування - все це може поліпшити роботу команди.

5. Управління підприємством по виробництву програмного забезпечення

Малюнок 15.6.1. зображає структуру управління підприємством по виробництву ПЗ.

Мал. 15.6.1 Управління підприємством по виробництву ПЗ.

 

У команді по розробці проекту повинні бути присутні наступні працівники:

· Менеджер проекту,

· Аналітик - людина, що контактує безпосередньо з клієнтом,

· Розробник - людина, відповідальна за реалізацію проекту. Цій посаді можуть бути доручені більш спеціалізовані функції,

· Дизайнер інтерфейсу користувача,

· Проектувальник баз даних,

· Програміст,

· Тестувальник,

· Людина, відповідальна за підтримку,

· Експерт методології,

· Технічний експерт.

Деякі посади можуть комбінуватися. Типовий приклад - об'єднаня навичок аналітика і проектувальника або проектувальника і програміста.


Читайте також:

  1. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  2. III. Актуалізація набутих знань
  3. III. Контроль знань
  4. IV. Закріплення й узагальнення знань
  5. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  6. IІ. Актуалізація опорних знань учнів.
  7. V. Закріплення знань
  8. V. Засвоєння знань
  9. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  10. VI. Узагальнення та систематизація знань
  11. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.
  12. Аксіоматизація знань та причинні зв'язки у методології наукових досліджень




Переглядів: 988

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Характеристика хорошого розробника програмного забезпечення | Структура команди

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.