МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||
Варіант 7.Варіанти відповіді: практикою, верифікацією, формалізацією, теоретизацією. 9. Оберіть відповідь «так» чи «ні» відносно наступних тверджень: 1) Наука, техніка і технологія розвиваються у взаємозв’язку і залежності від суспільного устрою. 2) Донаукове стихійно-емпіричне пізнання одночасно є і формою практичної діяльності, воно безпосередньо вплетене в неї. Засобами цього рівня пізнання є знаряддя праці, які одночасно виконують як виробничі, так і пізнавальні функції. 3) На теоретичному рівні суб'єкт користується абстракціями, які ніяк не визначаються об’єктивною реальністю і мають інтуїтивне походження. 4) Такі періоди, коли вчений ігнорує деякі фундаментальні наукові принципи, стають революційними в розвитку науки, і відбувається докорінний злам наукових понять та теорій. 10. Поєднайте відповідні частини визначень:
1. Вставте кожне з понять «науковий закон» і «наукова ідея» у визначення, яке йому відповідає: А. Логічна форма мислення, яка виражає об'єктивну істину у вигляді вищого синтезу знання, у вигляді фундаментальної закономірності, яка стає основою як деякої наукової теорії, так і її практичного застосування, – це ___________________. D. Вираз в поняттях істотного, стійкого, причинного зв'язку між явищами об'єктивної реальності – це ______________. 2. Виберіть 1 положення, що визначає науковий зміст поняття гіпотеза: 1) можливе пояснення непізнаних процесів чи явищ, що має тільки практичну цінність, але ні в якій мірі не відображає об'єктивний світ; 2) зручний інструмент, логічний стандарт, корисний апарат, вид пристосувань, якому має підкорятися наукове дослідження; 3) прообраз наукової теорії, в якій ідея обґрунтована тільки до рівня наукового припущення значною мірою ймовірності. 3. Виберіть відповідь «так» чи «ні» щодо наступних тверджень: а) Проблема омани/заблудження – це тільки і суто теоретична, а не соціально-історична проблема людей, що живуть у конкретних умовах обмежених відносин і форм практики. б) Заблудження/омана виникають в результаті логічних помилок у міркуванні та нестачі формально-логічної культури вченого. в) Наукові заблудження/омани мають свою причину в недосконалості природних мов, а тому їх можливо подолати за допомогою штучної мови, де суворо регламентовані всі значення термінів і способи з'єднання термінів у мовні конструкції (в теорії). г) При певних умовах істина стає помилкою, а заблудження/омана – істиною. Читайте також:
|
|||||||||||||
|