МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||
Варіант 7.Варіанти відповіді: практикою, верифікацією, формалізацією, теоретизацією. 9. Оберіть відповідь «так» чи «ні» відносно наступних тверджень: 1) Наука, техніка і технологія розвиваються у взаємозв’язку і залежності від суспільного устрою. 2) Донаукове стихійно-емпіричне пізнання одночасно є і формою практичної діяльності, воно безпосередньо вплетене в неї. Засобами цього рівня пізнання є знаряддя праці, які одночасно виконують як виробничі, так і пізнавальні функції. 3) На теоретичному рівні суб'єкт користується абстракціями, які ніяк не визначаються об’єктивною реальністю і мають інтуїтивне походження. 4) Такі періоди, коли вчений ігнорує деякі фундаментальні наукові принципи, стають революційними в розвитку науки, і відбувається докорінний злам наукових понять та теорій. 10. Поєднайте відповідні частини визначень:
1. Вставте кожне з понять «науковий закон» і «наукова ідея» у визначення, яке йому відповідає: А. Логічна форма мислення, яка виражає об'єктивну істину у вигляді вищого синтезу знання, у вигляді фундаментальної закономірності, яка стає основою як деякої наукової теорії, так і її практичного застосування, – це ___________________. D. Вираз в поняттях істотного, стійкого, причинного зв'язку між явищами об'єктивної реальності – це ______________. 2. Виберіть 1 положення, що визначає науковий зміст поняття гіпотеза: 1) можливе пояснення непізнаних процесів чи явищ, що має тільки практичну цінність, але ні в якій мірі не відображає об'єктивний світ; 2) зручний інструмент, логічний стандарт, корисний апарат, вид пристосувань, якому має підкорятися наукове дослідження; 3) прообраз наукової теорії, в якій ідея обґрунтована тільки до рівня наукового припущення значною мірою ймовірності. 3. Виберіть відповідь «так» чи «ні» щодо наступних тверджень: а) Проблема омани/заблудження – це тільки і суто теоретична, а не соціально-історична проблема людей, що живуть у конкретних умовах обмежених відносин і форм практики. б) Заблудження/омана виникають в результаті логічних помилок у міркуванні та нестачі формально-логічної культури вченого. в) Наукові заблудження/омани мають свою причину в недосконалості природних мов, а тому їх можливо подолати за допомогою штучної мови, де суворо регламентовані всі значення термінів і способи з'єднання термінів у мовні конструкції (в теорії). г) При певних умовах істина стає помилкою, а заблудження/омана – істиною. Читайте також:
|
|||||||||||||
|