Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Та молочних продуктів.

Лекція 5.Група м`ясних продуктів та напівфабрикатів,продукція птахівництва

Них виробів.

На якість і безпечне споживання.

Основні засоби зберігання харчових продуктів,фактори впливу

Склад харчових продуктів.

Лекція 3. Класифікація основних показників якості продуктів харчування, ії

Основи товарознавства продовольчої сировини і харчових продуктів.

Лекція 2. Основні засади державної політики про захист прав споживачів.

Вжитку та життєзабезпечення і послуг .

Розділ 1.Основи товарознавства харчових продуктів,товарів

 

В лекції викладені основні положення та законодавчі акти держави щодо

захисту прав споживачів і задоволення їх потреб.

В лекції викладені також основні поняття товарознавства,як наукової дисципліни,

поняття про якість та безпеку харчових продуктів,як фактор споживання ,основні

вимоги до цих показників,систему нормативних документів ; дана класифікація

харчових продуктів по їх походженню та по групах продуктів.

 

зміст,фактори впливу на такі показники.

В даній лекції детально розглянута структура і зміст нормативних документів

щодо якості і безпеки харчових продуктів,характеристики органолептичних,

фізико-хімічних,санітарно-гігієнічних,хіміко-токсикологічних,радіологічних

показників,щодо вмісту ГМО та харчових домішок.Розглянуті принципи спожив-

чого маркування та його зміст.Проаналізовані ризики впливу на якість та безпеку

продуктів харчування в ланцюжку : сировина → виробництво→ реалізація →спо-

живання.

Розглянуто склад харчових продуктів: органічні і мінеральні речовини,

харчові домішки.Дана характеристика основних компонентів,їх властивості.

Розглянуті питання про енергетичну цінність харчових продуктів,методи її

розрахунків в конкретних харчових продуктах,поняття про теоретичну і прак-

тичну енергетичну цінність.

 

В лекції розглянуті здатності основних груп харчових продуктів до

зберігання,вплив умов виробництва на якість при зберіганні,умови

реалізації та засоби довготривалого зберігання.

 

Лекція 4.Група зерномучних,крупяних продуктів,хлібобулочних та макарон-

Дана характеристика цієї групи харчових продуктів,її особливості,асорти-

мент,основний склад і властивості,вимоги до виробницта, основні показ-

ники якості згідно нормативно-технічної документації(НТД) та технічних

умов(ТУ), особливості реалізації і зберігання.

 

Приведений основний асортимет продукції, особливості виробництва,

зберігання і реалізації.Охарактеризовані основні види і їх склад: м`ясні

вироби та напівфабрикати,ковбасні вироби,консерви ,продукти птахівниц-

тва,приведені основні показники якості і безпеки таких продуктів.


Читайте також:

  1. Договори щодо виробництва цукру, м’ясо-молочних та інших харчових продуктів.
  2. Мікробіологія кисломолочних продуктів
  3. Особливості анатомічної будови та розвитку молочних залоз
  4. Оцінити діяльність всього підприємства, а також його підрозділів та показники окремих продуктів.
  5. Оцінювати показники діяльності підприємства, його підрозділів та показники окремих продуктів.
  6. Підземні сховища нафти, газу і нафтопродуктів.
  7. Порівняти прибутковість продуктів.
  8. Суттєвість процесів дозування та формування продуктів.
  9. Управління якістю і конкурентоспроможністю продуктів.
  10. Який продукт не входить в асортимент згущених молочних консервів з цукром?




Переглядів: 709

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вступна лекція 1. Методологічні аспекти технічного регулювання у | Лекція 9. Кондитерські вироби. Мед і медопродукти . Цукор.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.