МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Та молочних продуктів.Лекція 5.Група м`ясних продуктів та напівфабрикатів,продукція птахівництва Них виробів. На якість і безпечне споживання. Основні засоби зберігання харчових продуктів,фактори впливу Склад харчових продуктів. Лекція 3. Класифікація основних показників якості продуктів харчування, ії Основи товарознавства продовольчої сировини і харчових продуктів. Лекція 2. Основні засади державної політики про захист прав споживачів. Вжитку та життєзабезпечення і послуг . Розділ 1.Основи товарознавства харчових продуктів,товарів
В лекції викладені основні положення та законодавчі акти держави щодо захисту прав споживачів і задоволення їх потреб. В лекції викладені також основні поняття товарознавства,як наукової дисципліни, поняття про якість та безпеку харчових продуктів,як фактор споживання ,основні вимоги до цих показників,систему нормативних документів ; дана класифікація харчових продуктів по їх походженню та по групах продуктів.
зміст,фактори впливу на такі показники. В даній лекції детально розглянута структура і зміст нормативних документів щодо якості і безпеки харчових продуктів,характеристики органолептичних, фізико-хімічних,санітарно-гігієнічних,хіміко-токсикологічних,радіологічних показників,щодо вмісту ГМО та харчових домішок.Розглянуті принципи спожив- чого маркування та його зміст.Проаналізовані ризики впливу на якість та безпеку продуктів харчування в ланцюжку : сировина → виробництво→ реалізація →спо- живання. Розглянуто склад харчових продуктів: органічні і мінеральні речовини, харчові домішки.Дана характеристика основних компонентів,їх властивості. Розглянуті питання про енергетичну цінність харчових продуктів,методи її розрахунків в конкретних харчових продуктах,поняття про теоретичну і прак- тичну енергетичну цінність.
В лекції розглянуті здатності основних груп харчових продуктів до зберігання,вплив умов виробництва на якість при зберіганні,умови реалізації та засоби довготривалого зберігання.
Лекція 4.Група зерномучних,крупяних продуктів,хлібобулочних та макарон- Дана характеристика цієї групи харчових продуктів,її особливості,асорти- мент,основний склад і властивості,вимоги до виробницта, основні показ- ники якості згідно нормативно-технічної документації(НТД) та технічних умов(ТУ), особливості реалізації і зберігання.
Приведений основний асортимет продукції, особливості виробництва, зберігання і реалізації.Охарактеризовані основні види і їх склад: м`ясні вироби та напівфабрикати,ковбасні вироби,консерви ,продукти птахівниц- тва,приведені основні показники якості і безпеки таких продуктів. Читайте також:
|
||||||||
|