МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Лекція 14. Послуги, їх особливості.Є дуже важлива особливість послуг і питання до них-чи вважати їх предметами товарних відносин?Звичайно,що таке питання може бути вирішенепри аналізі видів та змісту послуг.З огляду на товарно-грошові відносини,що появляються при надані послуг споживачу і вимог щодо їх якості послуги можна вважати товаром з усіма юридичними наслідками при надані їх і користування ними. Можна вважати,що фактом наданння послуг є договірні обов`язки,що зафіксова- ні відповідними угодами та документи,що засвідчують надання послуг,як подію, що відбулася , акти виконаних робіт,товарні чеки про оплату послуг.Якість по- слуг повинна відповідати певним умовам,а при необхідності (розбіжностях про якість послуг) - проведенням експертиз, досліджень або судової процедури.
Класифікація основних видів послуг:
1.Державні (адміністративні ) послуги - це такі,що надаються органами дер- жавної влади і підпорядкованими їй підприємствами громаданам-фізичним особам, юридичним особам -підприємствам всіх форм власності,іншим осо- бам. 2.Господарські послуги - послуги постачальників житлово-комунального гос- подарства, енергогенеруючих підприємств(електрогазопостачання),теплопо- стачання , водопостачання,звязку та телекомунікацій,транспортні послуги. Більшість з цих послуг має особливість,тому що надають їх переважно підприємства-монополісти в своїй галузі.Такі послуги ,як правило , довготри - валі і надаються на основі відповідних договорів,які є юридичною основою для таких відносин і відповідних двохсторонніх вимог щодо їх додержання. 3.Послуги освіти і кваліфікаційні послуги.Це також договірні послуги. 4.Послуги підприємств торгівлі.Їх особливістю є те,що фактом надання послуг є факт отримання у вигляді докуметів встановленої форми (чеки оплати,пас- порти товарів,посвідчення про якість,гарантійні документи ) . Якість товарів, щодо якої можуть виникнути питання у споживача,гарантується самим під- приємством,що несе відповідальність відповідно законодавства і яка може бу- ти перевірена при необхідності експертними та дослідними центрами(лабора- торіями),сервісними центрами. 5.Послуги розваг, естетичні послуги, інтелектуальні послуги. Послуги можуть бути як добровільні,за вибором споживача ,так і монополізо- вані відповідними підприємствами і органами.Незалежно від цього фактом послуг є згода споживача (договір,факт оплати послуг),що несе за собою юридичну відповідальність сторін,які приймають участь у факті надання послуг.Незалежно від виду послуг кінцевим результатом їх є отримання пос- луг у вигляді певного товару з певними показниками,щодо яких є вимоги по якості,безпеці та терміну дії чи виконання.І щодо таких показників при необхідності можуть бути надані претензії споживача,призначена товарна або судова експертиза,проведені необхідні лабораторні і експертні досліджен- ня, що і робить послуги видом товару.На відміну від якості продуктів або предметів вжитку, якість послуги, як правило пізнається при її виконані або після цього.
Розділ 2.Методи дослідження якості і безпеки продуктів, Читайте також:
|
||||||||
|