Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Лекція 14. Послуги, їх особливості.

Є дуже важлива особливість послуг і питання до них-чи вважати їх предметами

товарних відносин?Звичайно,що таке питання може бути вирішенепри аналізі

видів та змісту послуг.З огляду на товарно-грошові відносини,що появляються

при надані послуг споживачу і вимог щодо їх якості послуги можна вважати

товаром з усіма юридичними наслідками при надані їх і користування ними.

Можна вважати,що фактом наданння послуг є договірні обов`язки,що зафіксова-

ні відповідними угодами та документи,що засвідчують надання послуг,як подію,

що відбулася , акти виконаних робіт,товарні чеки про оплату послуг.Якість по-

слуг повинна відповідати певним умовам,а при необхідності (розбіжностях про

якість послуг) - проведенням експертиз, досліджень або судової процедури.

 

Класифікація основних видів послуг:

 

1.Державні (адміністративні ) послуги - це такі,що надаються органами дер-

жавної влади і підпорядкованими їй підприємствами громаданам-фізичним

особам, юридичним особам -підприємствам всіх форм власності,іншим осо-

бам.

2.Господарські послуги - послуги постачальників житлово-комунального гос-

подарства, енергогенеруючих підприємств(електрогазопостачання),теплопо-

стачання , водопостачання,звязку та телекомунікацій,транспортні послуги.

Більшість з цих послуг має особливість,тому що надають їх переважно

підприємства-монополісти в своїй галузі.Такі послуги ,як правило , довготри -

валі і надаються на основі відповідних договорів,які є юридичною основою

для таких відносин і відповідних двохсторонніх вимог щодо їх додержання.

3.Послуги освіти і кваліфікаційні послуги.Це також договірні послуги.

4.Послуги підприємств торгівлі.Їх особливістю є те,що фактом надання послуг

є факт отримання у вигляді докуметів встановленої форми (чеки оплати,пас-

порти товарів,посвідчення про якість,гарантійні документи ) . Якість товарів,

щодо якої можуть виникнути питання у споживача,гарантується самим під-

приємством,що несе відповідальність відповідно законодавства і яка може бу-

ти перевірена при необхідності експертними та дослідними центрами(лабора-

торіями),сервісними центрами.

5.Послуги розваг, естетичні послуги, інтелектуальні послуги.

Послуги можуть бути як добровільні,за вибором споживача ,так і монополізо-

вані відповідними підприємствами і органами.Незалежно від цього фактом

послуг є згода споживача (договір,факт оплати послуг),що несе за собою

юридичну відповідальність сторін,які приймають участь у факті надання

послуг.Незалежно від виду послуг кінцевим результатом їх є отримання пос-

луг у вигляді певного товару з певними показниками,щодо яких є

вимоги по якості,безпеці та терміну дії чи виконання.І щодо таких показників

при необхідності можуть бути надані претензії споживача,призначена товарна

або судова експертиза,проведені необхідні лабораторні і експертні досліджен-

ня, що і робить послуги видом товару.На відміну від якості продуктів або

предметів вжитку, якість послуги, як правило пізнається при її виконані або

після цього.

 

Розділ 2.Методи дослідження якості і безпеки продуктів,


Читайте також:

  1. Аграрне право як галузь права, його історичні витоки та особливості.
  2. Біологічні особливості.
  3. Вид заняття: лекція
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вступна лекція
  9. Вступна лекція 1. Методологічні аспекти технічного регулювання у
  10. Генератори постійного струму, класифікація, характеристики, особливості.
  11. Дворянський період національно-культурного відродження та його особливості.
  12. Динаміка індексів цін реалізації сільськогосподарської продукції та на промислові товари і тарифи на послуги, спожиті аграрним виробництвом, 1991 – 2003 рр., разів




Переглядів: 505

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ництва , основи їх товарознавства. | Лекція 15. Основи лабораторних та експертних досліджень.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.