МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Способи визначення потреби в матеріалахІснує декілька способів визначення потреби в матеріалах, зокрема: Þ детермінований метод (коли відомий період виконання замовлення та потреба в матеріалах за кількістю та строками); Þ схоластичний метод–для визначення очікуваної потреби на основі математично-статистичних методів; Þ еврістичний - потреба встановлюється на основі досвіду робітників. Вибір постачальника може здійснюватись шляхом конкурсних торгів (тендерів) чи письмових переговорів на основі письмового подання (оферти). Якщо ініціатором є постачальник, то він розсилає свої оферти з пропозиціями (тверді оферти). Оферти–це пропозиції на продаж визначеного товару можливому покупцю. Виділяють тверду оферту, де вказано період дії оферти, тобто час, на протязі якого продавець вважає себе зобов'язаним до виконання умов, перерахованих в оферті. Вільна оферта не зобов'язує до виконання умов, що містяться в оферті, на протязі певного періоду часу. Якщо ініціатором є покупець, то використовується вільна оферта. Покупець розсилає потенційним постачальникам комерційні листи чи запити, метою яких є отримання оферти. Запит містить всі необхідні реквізити (найменування, якість, умови та терміни поставки, платежі), крім ціни, яка обумовлюється у відповіді покупця. Якщо покупець звертається для своїх постійних постачальників, то замість запиту він може використовувати замовлення. Існує два основних критерії вибору постачальника: 1. вартість закупівлі продукції або послуги: Þ ціна продукції або послуги; Þ вартість, яка не має грошового вираження (імідж фірми, соціальна значимість) тощо. 2. якість обслуговування: Þ якість продукції або послуг; Þ надійність обслуговування. Надійність можна оцінювати через ймовірність відмови у задоволенні замовлення споживача. Існують інші критерії вибору постачальника: Þ віддаленість постачальника від споживача; Þ терміни виконання поточних і термінових замовлень; Þ наявність у постачальника резервних потужностей; Þ організація управління якістю продукції у постачальника; Þ психологічний клімат у трудовому колективі постачальника; Þ ризик страйків постачальника; Þ здатність постачальника забезпечити поставку комплектуючих частин протягом всього терміну служби поставленого обладнання; Þ кредиторська спроможність та фінансовий стан постачальника. Для отримання достатньої інформації використовують наступні джерела: Þ власні дослідження; Þ місцеві джерела (офіційні органи статистики); Þ банки і фінансові інститути; Þ конкуренти потенційного постачальника; Þ торговельні асоціації; Þ державні джерела (реєстраційні органи, податкова, ТПП, ліцензійна служба). Методи закупівлі сировини Потребу в матеріалах визначають на основі врахування попиту на вироблену продукцію. Потрібно також знати час поставок та час виробництва. Виходячи з терміну поставок кінцевого продукту споживачеві, визначають потребу складових та самостійно вироблених матеріалах. На основі даних розрахунку визначають час виконання замовлення і час з моменту подачі замовлення до моменту поставок продукту. При планування закупівель після визначення потреби та розрахунку кількості частот виникає потреба прийняти рішення про те, чи доцільно робити закупівлю, чи виробляти власними силами. Вибір методу закупівлі залежить від складності кінцевого продукту, від складу комплектуючих виробів і матеріалів. Основними методами закупівлі є: Þгуртові закупівлі; Þрегулярні закупівлі малими партіями; Þщоденні (щомісячні) закупівлі за відомостями котирувань; Þзакупівлі за потребою та різноманітні комбінації перерахованих методів; Þзакупівля товару з одночасною передачею. Кожний метод має свої переваги і недолік, які потрібно враховувати для збереження часу та скорочення витрат: 1. Гуртові закупівлі (закупівлі однією партією) – постачання товару великою партією. Переваги–нескладність оформлення документів, гарантія поставки всієї партії, підвищенні торговельні знижки. Недоліки–потреба в спеціальних приміщеннях, сповільнений оборот капіталу. 2. Регулярні закупівлі малими партіями – покупець замовляє потрібну кількість товарів, яка постачається партіями на протязі певного часу. Переваги - прискорюється оборот капіталу, досягається економія складських приміщень, скорочуються затрати на документальне оформлення поставок, в т.ч. одне замовлення на одне постачання. Недоліки-ймовірність замовлення товару з надлишковою кількістю, необхідність оплати всієї кількості, зазначеної в замовленні. 3. Щоденні (щомісячні) закупівлі за відомостями котирувань–широко використовується при закупівлі товарів дешевих та швидко використовуваних. Відомості котирувань складаються щоденно (щомісячно) та містять такі дані: - повний список товарів; - кількість товарів у наявності на складі; - потрібна кількість товарів. Переваги-прискорення оборотності капіталу, зниження затрат на складування, своєчасність поставок. 4. Закупівля товару за потребою – подібний до методу регулярних поставок, але характеризується деякими особливостями: - кількість не встановлюється, а визначається приблизно; - постачальник перед виконанням кожного замовлення зв’язуються із замовником; - оплачується тільки доставка товару; - після закінчення терміну контракту замовник не повинен приймати та складувати товари, які ще повинні бути поставлені. Переваги - відсутність чітких зобов’язань по закупівлі певної кількості, прискорення обороту капіталу, мінімум роботи для оформлення документів 5. Закупівля товару з одночасною передачею - закупівля нечасто використовуваних товарів, коли неможливо отримувати їх в міру виникнення необхідності. Товар замовляється тоді, коли він потрібний та вивозиться із складів постачальника. Недолік–збільшення витрат, які пов’язані із необхідністю детального оформлення документів для кожного замовлення, подрібнення замовлень багатьма постачальниками.
Читайте також:
|
||||||||
|