МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||
Планування потреби в матеріалахОдним із методів визначення потреби в матеріалах є інтегрований АВС та XYZ – аналіз
АВС - аналіз розділяє асортимент матеріалів на основі вартісних та кількісних оцінок. Тому група: А - займає найвагомішу частку через велику вартість; C – низька вартість, найменше впливає; B– проміжне становище. Існує декілька підходів щодо класифікації сировини на основі АВС – аналізу. Зокрема, в одному із них поділ прийнято здійснювати наступним чином. До класу А відносять сировину, вартісна частка якої у загальній вартості сировини складає біля 75 %, до класу В – сировину, вартісна частка якої складає біля 20 % і до класу С – сировину, вартісна частка якої складає біля 5 %. Відповідно класифікація з врахування кількості даної сировини буде протилежно. і складатиме для групи А – 5 %, для групи В – 20 % і для групи С – 75 %.
Рисунок 9.2 – Графічна інтерпретація АВС - аналізу
Даний рисунок показує, що групу А формує 10 % за вартістю позицій асортименту, визначаючи 50 % просумованої вартості; групу С – 55 % найменших за вартістю асортиментних позицій, визначаючи лише 8 % просумованої вартості; групу В - відповідно складає 35 % за кількістю позицій та 42 % за вартістю. У іншому випадку розрахунки віднесення асортименту продукції до групи А, В або С, здійснюються за формулою: , (9.1) де С - наростаюча вартісна частка сировини; н - верхнє і нижнє значення; N - наростаюча кількісна частка сировини. Класифікація здійснюється за наступними ознаками: Група А включає позиції із значеннями, більшими 3,0 ; Група В включає позиції із значенням в інтервалі віл 0,7 до 3,0; Група С включає позиції із значеннями, меншими 0,7. Аналіз XYZ дає оцінку сталості споживання, тобто перервність чи неперервність споживання. Рекомендується користуватись наступними оцінками: [3,c.78] група Х- стабільне споживання, оцінка 9-10 балів; група У- нестале споживання, оцінка 4-8 балів; група Z- стохастичне споживання, оцінка 1-3 бали. Результати інтегрованого використання АBC- та XYZ- аналізу можна подати у вигляді матриці.
Рисунок 9.3 - Матриця інтегрованого використання АBC- та XYZ- аналізу
Поле поза областю JIT через низьку вартість чи стохастичний характер їх споживання формують категорію сировини, частин для створення власного виробництва.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||
|