МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Заготівельна логістикаЗабезпечення підприємства матеріальними ресурсами Побудова логістичних моделей Побудова логістичних моделей розпочинається з аналізу маркетингової інформації. На основі даних про потреби клієнтів (бажаний час, періодичність поставок, розміри партій, вид пакування на інші вимоги) розробляють оптимальний графік розподілу й доставки готової продукції, схему проміжного зберігання. Таким чином, формується система критеріїв, які характеризують процес виробництва на конкретному підприємстві. Ними можуть бути: · потреба в матеріалах; · джерела поставки та фірми постачальники; · характеристика формування замовлень; · надходження та складування матеріалів; · транспортування матеріалів; · виробничий процес; · внутрішньовиробниче транспортування; · система якості контролю; · система пакування; · збут готових виробів і транспортування до споживачів. За допомогою цього переліку можна сформувати певний набір критеріїв, що з позицій логістики буде достатньо для характеристики логістичної системи підприємства. Сформована система критеріїв повинна містити наступні об'єктивні ознаки виробництва: - тип виробництва; -організаційний тип виготовлення; - зв'язки і їх структура; -глибина виробництва; -розташування виробництва.
Логістика постачання охоплює функціональну галузь матеріально-технічного постачання підприємств і включає в себе зовнішнє транспортування матеріалів, їх складування на підприємстві та відповідне переміщення до місця виробничого складування в процесі виготовлення. Логістика постачання забезпечує оформлення, облік і передачу замовлень на матеріальні ресурси. Логістика постачання вирішує завдання: Þпідбір постачальників; Þвибору каналів постачання матеріалів; Þрозроблення умов взаємодії з постачальниками. При забезпеченні підприємства матеріалами вирішуються наступні основні завдання: Þзменшити засоби, пов’язані в запасах; Þмінімізувати витрати на доставку матеріалів; Þзабезпечити своєчасне постачання. Сучасні принципи логістики передбачають такі методи постачання: Þ співробітництво з постачальником (спільні проекти, спільне конструювання); Þ постачання матеріалів у міру потреби; Þ довгострокові ціни; Þ самосертифікацію в постачальника; Þ доставку невеликими партіями; Þ взаємини через комп'ютерні мережі комунікацій. Основними поняттями логістики постачання є точність і термін постачання, готовність до постачання, гнучкість підприємства, якість поставок, інформаційна готовність підприємства. Точність постачання - оцінка дотримання постачальником погоджених термінів постачання матеріалів, є мірою надійності і довіри між замовником і постачальником. Термін постачання — проміжок часу між датами надходження заявки і її виконанням. Готовність до постачання — здатність постачальника виконати заявку в погоджений раніше час. Гнучкість підприємства — готовність підприємства оперативно виконати внесені клієнтом зміни в раніше оформлене замовлення. Якість постачань — частка замовлень, виконаних без порушення погоджених вимог замовника. Інформаційна готовність підприємства — готовність надати клієнтові повну запитувану інформацію, що характеризує продукцію. Основна мета заготівельної логістики полягає у задоволенні потреб виробництва у сировині, матеріалах, напівфабрикатах з максимально можливою ефективністю. Виділяють наступні завдання заготівельної логістики відповідно до основних постулатів логістики: 1.Встановлення оптимальних термінів поставок ( коли потрібно). 2.Забезпечення точного співвідношення між кількістю поставок та потребою в них (скільки потрібно). 3.Дотримання вимог по якості сировини та комплектуючих (з якою якістю). Отже, заготівельна логістика займається пошуком та організацією закупівель необхідних матеріалів відповідної якості і кількості, у визначені терміни, у певному місці поставок, з мінімальними затратами та найменшими цінами. Заготівельний ланцюжок – це сукупність фізичних та юридичних осіб, які виконують логістичні операції, щоб довести матеріальний потік від логістичної системи постачальника до виробника. В ньому виділяються наступні головні ланки: поставка матеріалів, сировини і напівфабрикатів, зберігання продукції і сировини, включаючи транспортування товарів зі складу постачальника до споживача. Можна виділити внутрішні та зовнішні фактори оптимізації заготівельного логістичного ланцюжка. · Зовнішні фактори – це відносини з постачальниками і кредиторами; інформація про стан ринків (місткість ринку), безпосередні та потенційні ринки. · Внутрішні фактори - це мінімізація можливих логістичних витрат на транспортування і складування продукції. Зменшення витрат у транспортній логістиці можливе за рахунок: Þвибір засобів транспортування; Þвибір шляхів перевезень; Þвідстань перевезень; Þшвидкість перевезень; Þпартійність вантажів.
Основу економічної ефективності логістики постачання становить пошук і закупівля необхідних матеріалів задовільної якості і за мінімальними цінами. Для цього потрібно вивчати ринок постачання, яке здійснюють відповідні відділи.
Управління матеріальними ресурсами в сфері постачання здійснюється на основі планування постачання сировини та матеріалів, а також послуг для задоволення потреб підприємства. Для ефективного функціонування постачання необхідно скласти план закупівель, який забезпечував би узгодженість дій усіх відділів та відповідальних осіб підприємства Читайте також:
|
||||||||
|