Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Семінарське заняття № 4-5.

План.

Україна в роки Другої світової війни (1939-1945 рр.).

Семінарське заняття № 3.

1. Причини Другої світової війни. Радянсько-німецький пакт про ненапад.

2. Включення основної частини західноукраїнських земель до складу УРСР та їх радянізація.

3. Початок Великої Вітчизняної війни. Оборонні бої на території України у червні 1941 – липні 1942 рр.

4. Окупаційний режим. Антифашистський рух Опору.

5. Визволення України від окупантів. Перемога над нацистською Німеччиною та її союзниками.

 

Теми індивідуальних навчально-дослідних завдань (ІНДЗ):

1. Степан Бандера: політичний портрет.

2. Андрій Мельник: політичний портрет.

3. Радянсько-німецькі договори 1939 року: причини укладення, зміст і наслідки.

4. Політика “радянізації” західноукраїнських земель (1939-1941 рр.).

5. Нацистський окупаційний режим в Україні (1941-1944 рр.).

6. “Акт проголошення відновлення Української держави” 30 червня 1941 р.: обставини прийняття, зміст, наслідки та історичне значення.

7. ОУН-УПА в 1942-1944 рр.

8. Роман Шухевич – Головний командир Української повстанської армії.

9. Партизанський командир Сидір Ковпак.

10. Партизанський командир Олексій Федоров.

11. Радянський партизанський і підпільний рух на Миколаївщині в роки війни.

12. Діяльність націоналістичного підпілля Півдня України в роки німецько-румунської окупації.

13. Голокост на Миколаївщині.

14. Трудовий героїзм українського народу в роки війни.

15. Визволення Миколаєва від німецько-фашистських окупантів.

16. Вклад українського народу в розгром нацистської Німеччини.

Питання для обговорення:

1. Дайте оцінку радянсько-німецьким договорам 1939 р.

2. Схарактеризуйте плани держав-учасниць Другої світової війни щодо України.

3. У чому полягала неоднозначність соціально-економічних, полі­тичних і культурних перетворень на західноукраїнських землях після входження до складу СРСР і УРСР?

4. Які основні причини поразок Червоної армії у початковий період Великої Вітчизняної війни?

5. Визначте характер діяльності ОУН у перший період радянсько-німецької війни. У чому полягає значення проголошення ОУН-Б 30 червня 1941 р. у Львові самостійної Української держави?

6. Порівняйте радянський партизанський та підпільний рух і збройну боротьбу формувань ОУН-УПА у 1941-1944 рр. в Україні. Зробіть власні висновки.

7. Визначте причини створення та охарактеризуйте діяльність загонів “Нахтігаль” і “Роланд”, дивізії “СС Галичина”.

8. Дайте оцінку основних заходів фашистського “нового порядку” на окупованій території України.

9. У жовтні 1944 р. територію України було визволено від фашистських окупантів. Які завдання стояли перед радянською владою на визволених землях? Що допомагало, а що перешко­джало їх реалізації?

10. У чому полягають наслідки та уроки Другої світової війни для України?

11. Схарактеризуйте вклад українського народу в розгром нацистської Німеччини та її союзників.

Література:

1. Боляновський А.Українські військові формування в збройних силах Німеччини (1939-1945). – Львів, 2003.

2. Вєтров І. Економічна експансія третього рейху в Україні. – К., 2000.

3. Горбуров Є.Г., Шитюк М.М. Суспільно-політична та бойова діяль­ність націоналістичного підпілля Півдня України в роки німецько-румунської окупації. – К.: Ін-т історії України НАН України, 2003.

4. Даниленко В.М. Ліквідація Польської держави та встановлення радянського режиму в Західній Україні // УІЖ. – 2006. – № 3.

5. Касьянов Г.В.Ідеологія ОУН: історико-ретроспективний аналіз // УІЖ. – 2004. – № 1-2.

6. Кентій А.В., Лозицький В.С. Партизанський рух 1941-1944 рр. в Україні // УІЖ. – 2005. – № 3.

7. Коваль М.В. Друга світова війна та історична пам’ять // УІЖ. – 2000. – № 3. – С. 3-21.

8. Коваль М.В. Україна в Другій світовій і Великій Вітчизняній війнах (1939-1945 рр.). – К., 1999.

9. Король В.Ю. Визвольні бої Червоної армії на території України (1943-1944 рр.) // УІЖ. – 1995. – № 1. – С. 16-33.

10. Кримські татари: історія і сучасність. (До 50-річчя депортації кримсько-татарського народу). – К., 1995.

11. Кульчицький С. Львів, 30 червня 1941 року // Київська старовина. – 2000. – № 2.

12. Кульчицький С.В. Закономірності еволюції радянської влади (короткі тези) // УІЖ. – 2007. – № 6.

13. Лисенко О.Є. Підсумки Другої світової війни та Україна // УІЖ. – 2005. – № 6.

14. Литвин В. Україна в Другій світовій війні (1939-1945). – К.: Лі-Терра, 2004.

15. Миколаївщина в роки Великої Вітчизняної війни: 1941-1944. (До 60річчя визволення області від німецько-румунських окупантів). – Миколаїв, 2004.

16. Німецько-фашистський окупаційний режим на Україні: Документи і матеріали // УІЖ. – 1991. – №№ 5-6.

17. Організація українських націоналістів і Українська повстанська армія: Фаховий висновок робочої групи істориків при Урядовій комісії з вивчення діяльності ОУН і УПА. – К.: Наук. думка, 2005.

18. Офіцинський В. Дистрикт Галичина (1941-1944): Історико-політичний нарис. – Ужгород, 2001.

19. Патриляк І.К.До питання про внесок ОУН та УПА у боротьбу проти нацистських окупантів на території України // УІЖ. – 2004. – № 5.

20. Патриляк І.К. Військова діяльність ОУН(б) у 1940-1942 рр. – К., 2004.

21. Потильчак О. “Новий порядок” в окупованій Україні (1941-1944) // Пам’ять століть. – 1999. – № 1.

22. Руденко Н.М. Партизанський командир (До 100-річчя від дня народження О.Ф.Федорова) // УІЖ. – 2001. – № 3. – С. 143-148.

23. Слободянюк М. Селяни України під нацистським окупаційним режимом. 1941-1944 рр. (на матеріалах південних областей) // Київська старовина. – 2000. – № 2.

24. Тронько П.Т. Внесок народу України в перемогу над гітлерівськими загарбниками // УІЖ. – 2005. – № 3.

25. Україна партизанська. 1941-1945 рр. Партизанські формування та органи керівництва ними: Наук.-довідкове видання. – К., 2001.

26. Українська повстанська армія: Історія нескорених. – Л., 2007.

27. Фостій І.П. Північна Буковина і Хотинщина у Другій світовій війні 1939-1945 рр. – Чернівці, 2005.

28. Шитюк М.М. Діяльність підпільної організації “Партизанська іскра” в світлі нових історичних джерел і документів (1942-1943 рр.) // УІЖ. – 1998. – № 3.

29. Ярош Б.О. Тоталітарний режим на західноукраїнських землях: 30-50-ті роки ХХ століття. – Луцьк, 1995.


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вступне заняття
  10. Гігієнічна оцінка заняття з фізичної культури
  11. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАНЯТТЯ
  12. Завдання до заняття




Переглядів: 590

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 5 | ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 6

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.044 сек.