Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Семінарське заняття № 4-5.

План.

Україна в роки Другої світової війни (1939-1945 рр.).

Семінарське заняття № 3.

1. Причини Другої світової війни. Радянсько-німецький пакт про ненапад.

2. Включення основної частини західноукраїнських земель до складу УРСР та їх радянізація.

3. Початок Великої Вітчизняної війни. Оборонні бої на території України у червні 1941 – липні 1942 рр.

4. Окупаційний режим. Антифашистський рух Опору.

5. Визволення України від окупантів. Перемога над нацистською Німеччиною та її союзниками.

 

Теми індивідуальних навчально-дослідних завдань (ІНДЗ):

1. Степан Бандера: політичний портрет.

2. Андрій Мельник: політичний портрет.

3. Радянсько-німецькі договори 1939 року: причини укладення, зміст і наслідки.

4. Політика “радянізації” західноукраїнських земель (1939-1941 рр.).

5. Нацистський окупаційний режим в Україні (1941-1944 рр.).

6. “Акт проголошення відновлення Української держави” 30 червня 1941 р.: обставини прийняття, зміст, наслідки та історичне значення.

7. ОУН-УПА в 1942-1944 рр.

8. Роман Шухевич – Головний командир Української повстанської армії.

9. Партизанський командир Сидір Ковпак.

10. Партизанський командир Олексій Федоров.

11. Радянський партизанський і підпільний рух на Миколаївщині в роки війни.

12. Діяльність націоналістичного підпілля Півдня України в роки німецько-румунської окупації.

13. Голокост на Миколаївщині.

14. Трудовий героїзм українського народу в роки війни.

15. Визволення Миколаєва від німецько-фашистських окупантів.

16. Вклад українського народу в розгром нацистської Німеччини.

Питання для обговорення:

1. Дайте оцінку радянсько-німецьким договорам 1939 р.

2. Схарактеризуйте плани держав-учасниць Другої світової війни щодо України.

3. У чому полягала неоднозначність соціально-економічних, полі­тичних і культурних перетворень на західноукраїнських землях після входження до складу СРСР і УРСР?

4. Які основні причини поразок Червоної армії у початковий період Великої Вітчизняної війни?

5. Визначте характер діяльності ОУН у перший період радянсько-німецької війни. У чому полягає значення проголошення ОУН-Б 30 червня 1941 р. у Львові самостійної Української держави?

6. Порівняйте радянський партизанський та підпільний рух і збройну боротьбу формувань ОУН-УПА у 1941-1944 рр. в Україні. Зробіть власні висновки.

7. Визначте причини створення та охарактеризуйте діяльність загонів “Нахтігаль” і “Роланд”, дивізії “СС Галичина”.

8. Дайте оцінку основних заходів фашистського “нового порядку” на окупованій території України.

9. У жовтні 1944 р. територію України було визволено від фашистських окупантів. Які завдання стояли перед радянською владою на визволених землях? Що допомагало, а що перешко­джало їх реалізації?

10. У чому полягають наслідки та уроки Другої світової війни для України?

11. Схарактеризуйте вклад українського народу в розгром нацистської Німеччини та її союзників.

Література:

1. Боляновський А.Українські військові формування в збройних силах Німеччини (1939-1945). – Львів, 2003.

2. Вєтров І. Економічна експансія третього рейху в Україні. – К., 2000.

3. Горбуров Є.Г., Шитюк М.М. Суспільно-політична та бойова діяль­ність націоналістичного підпілля Півдня України в роки німецько-румунської окупації. – К.: Ін-т історії України НАН України, 2003.

4. Даниленко В.М. Ліквідація Польської держави та встановлення радянського режиму в Західній Україні // УІЖ. – 2006. – № 3.

5. Касьянов Г.В.Ідеологія ОУН: історико-ретроспективний аналіз // УІЖ. – 2004. – № 1-2.

6. Кентій А.В., Лозицький В.С. Партизанський рух 1941-1944 рр. в Україні // УІЖ. – 2005. – № 3.

7. Коваль М.В. Друга світова війна та історична пам’ять // УІЖ. – 2000. – № 3. – С. 3-21.

8. Коваль М.В. Україна в Другій світовій і Великій Вітчизняній війнах (1939-1945 рр.). – К., 1999.

9. Король В.Ю. Визвольні бої Червоної армії на території України (1943-1944 рр.) // УІЖ. – 1995. – № 1. – С. 16-33.

10. Кримські татари: історія і сучасність. (До 50-річчя депортації кримсько-татарського народу). – К., 1995.

11. Кульчицький С. Львів, 30 червня 1941 року // Київська старовина. – 2000. – № 2.

12. Кульчицький С.В. Закономірності еволюції радянської влади (короткі тези) // УІЖ. – 2007. – № 6.

13. Лисенко О.Є. Підсумки Другої світової війни та Україна // УІЖ. – 2005. – № 6.

14. Литвин В. Україна в Другій світовій війні (1939-1945). – К.: Лі-Терра, 2004.

15. Миколаївщина в роки Великої Вітчизняної війни: 1941-1944. (До 60річчя визволення області від німецько-румунських окупантів). – Миколаїв, 2004.

16. Німецько-фашистський окупаційний режим на Україні: Документи і матеріали // УІЖ. – 1991. – №№ 5-6.

17. Організація українських націоналістів і Українська повстанська армія: Фаховий висновок робочої групи істориків при Урядовій комісії з вивчення діяльності ОУН і УПА. – К.: Наук. думка, 2005.

18. Офіцинський В. Дистрикт Галичина (1941-1944): Історико-політичний нарис. – Ужгород, 2001.

19. Патриляк І.К.До питання про внесок ОУН та УПА у боротьбу проти нацистських окупантів на території України // УІЖ. – 2004. – № 5.

20. Патриляк І.К. Військова діяльність ОУН(б) у 1940-1942 рр. – К., 2004.

21. Потильчак О. “Новий порядок” в окупованій Україні (1941-1944) // Пам’ять століть. – 1999. – № 1.

22. Руденко Н.М. Партизанський командир (До 100-річчя від дня народження О.Ф.Федорова) // УІЖ. – 2001. – № 3. – С. 143-148.

23. Слободянюк М. Селяни України під нацистським окупаційним режимом. 1941-1944 рр. (на матеріалах південних областей) // Київська старовина. – 2000. – № 2.

24. Тронько П.Т. Внесок народу України в перемогу над гітлерівськими загарбниками // УІЖ. – 2005. – № 3.

25. Україна партизанська. 1941-1945 рр. Партизанські формування та органи керівництва ними: Наук.-довідкове видання. – К., 2001.

26. Українська повстанська армія: Історія нескорених. – Л., 2007.

27. Фостій І.П. Північна Буковина і Хотинщина у Другій світовій війні 1939-1945 рр. – Чернівці, 2005.

28. Шитюк М.М. Діяльність підпільної організації “Партизанська іскра” в світлі нових історичних джерел і документів (1942-1943 рр.) // УІЖ. – 1998. – № 3.

29. Ярош Б.О. Тоталітарний режим на західноукраїнських землях: 30-50-ті роки ХХ століття. – Луцьк, 1995.


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вступне заняття
  10. Гігієнічна оцінка заняття з фізичної культури
  11. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАНЯТТЯ
  12. Завдання до заняття




Переглядів: 525

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 5 | ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 6

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.