МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Перелік літературиКонтрольні запитання Профілактика плоскостопості Вроджена набута Плоскостопість ↓ ↓ - статична (через надмірну вагу, носіння вантажу, взуття без підборів); - паралітична; - травматична. 1. Ходьба босоніж по нерівній, але м’якій поверхні (пісок, ґрунт); 2. Ранкова гімнастика та фізкультура: ходьба на носках, п’ятках, внутрішній і зовнішній стороні стопи ,підгинання і розслабляння пальців під час ходьби. 3. Ігри в футбол і волейбол. 4. Носіння взуття відповідно до розміру з широким носком та підборами. 5. Ортопедичне взуття з еластичною підошвою,вкладишами – супінаторами. 6. При ходьбі носки повинні бути направленими прямо вперед, а навантаження повинно припадати на п’ятку, 1 і 5 пальці стопи. 7. Контрастні ванни для ніг, масаж. Під час навчальних занять доцільна пряма постава з легким нахилом корпусу тіла вперед. Відстань від очей до зошита повинна дорівнювати довжині передпліччя і кисті з витягнутими пальцями; тулуб має бути відсунутим від краю столу на 5-6 см. Щоб не здавлювались підколінні судини, глибина сидіння повинна приблизно дорівнювати 2/3 – ¾ довжині стегна. Висота сидіння = довжині гомілки зі стопою + 2-3 см на підбори. Ноги учня у всіх 3-х суглобах (тазостегновому, колінному і гомілкостопному) зігнуті під прямим кутом, що перешкоджає застою крові в нижніх кінцівках і органах малого тазу. Сидіння обов’язково повинно мати спинку – суцільну або з 2 перекладинами на рівні попереку і лопаток. Меблі повинні відповідати пропорціям зросту учнів. Вчені вважають, що дистанція сидіння повинна бути від’ємною, тобто край сидіння повинен заходити за край стола не менше ніж на 4 см і не більше 8 см.
1. Які функції виконують м’язи в тілі людини? 2. Охарактеризуйте види м’язової тканини. 3. Яка анатомічна будова скелетного м’яза? 4. Охарактеризуйте хімізм та енергетику процесів в мязах. 5. Назвіть групи скелетних м’язів людини та їх функціональне призначення. 6. Що таке динамічна та статична робота м’язів? 7. Від чого залежить сила м’язів? 8. Охарактеризуйте вікові особливості м’язового апарату. 9. Опишіть розвиток рухів у дітей. 10. Назвіть основні фізичні якості м’язів. 11. Як сформувати та зберігати правильну поставу? 12. Що таке плоскостопість? Які її причини та профілактика? 1. Маруненко І.М., Неведомська Є.О., Бобрицька В.І. Анатомія і вікова фізіологія з основами шкільної гігієни. Курс лекцій: Навчальний посібник.-К.: ВД «Професіонал», 2004.- с.88-111. 2. Ермолаев Ю.А. Возрастная физиология: Учеб. пособ. для студ. пед. вузов._М.: Высш. шк., 1985. – с.274-290. 3. Старушенко Л.І. Клінічна анатомія і фізіологія людини: Навч. посібник. - К.: УСМП, 2001.- с.66-76. Плиска О.І. Фізіолоігя: Навч. Посібник.-Парламентське видавництво, 2004, - 361 с. 4. Присяжнюк М.С. Людина та її здоров’я: Навч. посібник. - К.: Фенікс, 1998. 5. Хрипкова А.Г. Возрастная физиология и школьная гигиена.- М.: «Просвещение», 1990.- с.164-173. 6. Біофізика: Учеб. Для студ.высш. учеб.заведений.-М.: Гуманит.издюцентр ВЛАДОС, 1999. -288 с. 7. Плиска О.І. Фізіолоігя: Навч. Посібник.-Парламентське видавництво, 2004, - 361 с.
Читайте також:
|
||||||||
|