МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Завдання на комунікативну вправністьЛекція 1. Предмет і завдання курсу – 2 год. ТЕМА 1. ПРЕДМЕТ І ЗАВДАННЯ КУРСУ. ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 1 НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ЛЕКЦІЙ Обов’язковими для допуску до заліку є: виконання комплексної самостійної роботи, успішне написання модульних контрольних робіт. Приклад оцінювання за формами поточного контролю
Підсумковий контроль здійснюється у формі заліку. Студент, що набрав менше ніж 40 балів за всіма формами поточного контролю до заліку не допускається. При цьому, кількість балів відповідає оцінці:
Зміст поняття „комунікативні технології”. Комунікативна діяльність та її складові. Типи комунікації. Функції комунікативних одиниць. Типологія комунікативних досліджень у сучасному науковому дискурсі. Поняття комунікативного акту й комунікативного ефекту в масовій комунікації. Ефективність комунікації і її складові. Неефективна комунікація. Причини зниження ефективності комунікації. Ситуативні типи комунікаторів. Культура комунікації.
Питання, що повинні бути засвоєні: 1. Комунікативна технологія і її складові. 2. Складники процесу інформаційного обміну в масовій комунікації 3. Ефективність масовоінформаційної діяльності. 4. Шляхи підвищення інформаційної культури в суспільстві. Завдання для самостійної роботи (2 год.) 1. Укласти таблицю актуальних для сьогодення типів комунікації в порядку зниження індексу популярності, дати коротку характеристику кожного типу. 2. Укласти й проаналізувати список джерел до теми „Сучасні дослідження масовокомунікаційних процесів”(не менше 5) (письмово). У письмовій формі довести або спростувати теореми 1-3 із переліку в кінці програми. Контрольні запитання: 1. Що таке комунікативна технологія? 2. В чому полягає різниця між комунікацією в художньому публічному, офіційному, науковому дискурсах? 3. Дайте термінологічну, образну та науково-популярну характеристику поняття „комунікативний ефект”. 4. Коротко охарактеризуйте будь-який ситуативний тип комунікатора, наведіть приклади ефективної комунікації для такого типу. Контрольне завдання: Підготуватися до тесту за змістом лекції. Рекомендована література [2, 7, 15-16, 19, 23, 27-29]. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|