МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Додаток ВЗвіт про роботу історико-краєзнавчого гуртка Гусарківська ЗОШ І-ІІІ ступенів Куйбишевського району Заняття гуртка розпочато з 12 січня 2011 р., закінчено 25 травня 2011 р. Назва гуртка «Юні краєзнавці». Керівник гуртка: вчитель історії Гусарківської ЗОШ І-ІІІ ст. Москаленко Оксана Юріївна. Гурток є найбільш гнучкою формою, яка найчастіше стає організаційним центром цілої низки позакласних заходів. Шкільний гурток базується на знаннях, отриманих на уроці. Робота в гуртку перетворює учнів на активних помічників вчителя, як у проведенні позакласних заходів, так і під час уроків. Робота історико-краєзнавчого гуртка здійснюється в двох напрямках: 1) Теоретичному (бесіди, лекції, доповіді, вікторини, самостійна робота). 2) Практичному (екскурсії, походи, експедиції). Тематичне планування занять історико-краєзнавчого гуртка Основна мета і завдання: · не дублюючи шкільну програму, логічно доповнити її, розширюючи і поглиблюючи знання з історії України; · створити умови для розвитку здібних учнів, які мають схильність до творчої роботи та вивчення дисциплін гуманітарного профілю; · залучити та зацікавити учнівську молодь перспективою досліджень рідного краю; · привернути увагу школярів до проблем історії України, збереження пам’яток історії та культури; · виховувати в учнів повагу до історії до рідного краю. Головне завдання: Навчити дітей орієнтуватись у загальноісторичних процесах, зіставляти конкретну досліджувану подію чи явище з іншими. На основі набутих знань зіставляти факти, порівнювати та робити висновки.
Форми і види діяльності: · пошуково-краєзнавча робота (збирання матеріалів, фотографій, документів); · участь в організації та проведенні масових та групових формах роботи; · участь у прогулянках, екскурсіях. Заняття проводяться раз на тиждень, доповнюються екскурсіями, практичними роботами, походами.
Список членів гуртка 1. Автухов Данило (учень 5-го класу) 2. Кривицька Владислава (учениця 5-го класу) 3. Марченко Ігор (учень 5-го класу) 4. Помагаєва Марина (учениця 5-го класу) 5. Цинський Вова (учень 5-го класу) 6. Шведова Тетяна (учениця 6-го класу) 7. Шведов Денис (учень 6-го класу) 8. Сюсель Андрій (учень 6-го класу) 9. Жолободкін Дмитро (учень 5-го класу) 10. Булашніков Артем (учень 6-го класу)
За час роботи (проведення засідань) гуртка члени гуртка брали активну участь у шкільних конкурсах. ПРОГРАМИ З КРАЄЗНАВЧОЇ ПІДГОТОВКИ ІСТОРИКИ-КРАЄЗНАВЦІ ОРІЄНТОВНА ПРОГРАМА ГУРТКА «ІСТОРИКИ-КРАЄЗНАВЦІ» (1-й рік навчання) Мета програми– дати загальні уявлення про історичне краєзнавство, його становлення, джерела, методику збирання краєзнавчих матеріалів для шкільного кабінету історії, виконання простих пошукових завдань. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|