МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Додаток ВЗвіт про роботу історико-краєзнавчого гуртка Гусарківська ЗОШ І-ІІІ ступенів Куйбишевського району Заняття гуртка розпочато з 12 січня 2011 р., закінчено 25 травня 2011 р. Назва гуртка «Юні краєзнавці». Керівник гуртка: вчитель історії Гусарківської ЗОШ І-ІІІ ст. Москаленко Оксана Юріївна. Гурток є найбільш гнучкою формою, яка найчастіше стає організаційним центром цілої низки позакласних заходів. Шкільний гурток базується на знаннях, отриманих на уроці. Робота в гуртку перетворює учнів на активних помічників вчителя, як у проведенні позакласних заходів, так і під час уроків. Робота історико-краєзнавчого гуртка здійснюється в двох напрямках: 1) Теоретичному (бесіди, лекції, доповіді, вікторини, самостійна робота). 2) Практичному (екскурсії, походи, експедиції). Тематичне планування занять історико-краєзнавчого гуртка Основна мета і завдання: · не дублюючи шкільну програму, логічно доповнити її, розширюючи і поглиблюючи знання з історії України; · створити умови для розвитку здібних учнів, які мають схильність до творчої роботи та вивчення дисциплін гуманітарного профілю; · залучити та зацікавити учнівську молодь перспективою досліджень рідного краю; · привернути увагу школярів до проблем історії України, збереження пам’яток історії та культури; · виховувати в учнів повагу до історії до рідного краю. Головне завдання: Навчити дітей орієнтуватись у загальноісторичних процесах, зіставляти конкретну досліджувану подію чи явище з іншими. На основі набутих знань зіставляти факти, порівнювати та робити висновки.
Форми і види діяльності: · пошуково-краєзнавча робота (збирання матеріалів, фотографій, документів); · участь в організації та проведенні масових та групових формах роботи; · участь у прогулянках, екскурсіях. Заняття проводяться раз на тиждень, доповнюються екскурсіями, практичними роботами, походами.
Список членів гуртка 1. Автухов Данило (учень 5-го класу) 2. Кривицька Владислава (учениця 5-го класу) 3. Марченко Ігор (учень 5-го класу) 4. Помагаєва Марина (учениця 5-го класу) 5. Цинський Вова (учень 5-го класу) 6. Шведова Тетяна (учениця 6-го класу) 7. Шведов Денис (учень 6-го класу) 8. Сюсель Андрій (учень 6-го класу) 9. Жолободкін Дмитро (учень 5-го класу) 10. Булашніков Артем (учень 6-го класу)
За час роботи (проведення засідань) гуртка члени гуртка брали активну участь у шкільних конкурсах. ПРОГРАМИ З КРАЄЗНАВЧОЇ ПІДГОТОВКИ ІСТОРИКИ-КРАЄЗНАВЦІ ОРІЄНТОВНА ПРОГРАМА ГУРТКА «ІСТОРИКИ-КРАЄЗНАВЦІ» (1-й рік навчання) Мета програми– дати загальні уявлення про історичне краєзнавство, його становлення, джерела, методику збирання краєзнавчих матеріалів для шкільного кабінету історії, виконання простих пошукових завдань. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|