Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 8: Соціальна робота з дітьми, що залишились без батьківського піклування

Тема 7: Соціальна роботе з молоддю та молодою сім’єю

Тема 6: Соціальна робота з сім’ями, що мають дітей з особливими потребами

Тема 5: Соціальна робота з жінками-засудженими

Тема 4: Соціальна робота з жінками, які не мають визначеного місця проживання

1. Важливі чинники розвитку політики щодо підтримки бездомних жінок в Україні. Основні принципи реінтеграції жінок.

2. Створення системи допомоги та підтримки бездомних жінок. Сутність моделі “Вісім кроків реінтеграції в суспільство”.

3. Основні принципи організації догляду за бездомними жінками.

4. Досвід зарубіжних країн щодо організації інтегрованого догляду за жінками, які не мають визначеного місця проживання.

1. Фактори формування кримінальної поведінки у жінок.

2. Види зло­чинів. Природа злочинності.

3. Умови, що сприяють здійсненню злочинів.

4. Сучасні концепції відношення до злочинності.

5. Форми і методи роботи з ув’язненими жінками в історії людства.

6. Закономірності соціальної роботи в жіночих пенітенціарних закладах: соціальна діагностика клієнтів; структура груп ув’язнених; умови ефективної соціальної роботи в закладах позбавлення волі.

7. Профілактика рецидивів та реабілітація як основні соціальні технології.

8. Проблема суїцидів.

9. Організаційні форми і методи виховного процесу в жіночих закладах позбавлення волі. “Вузька” та “широка” модель психотерапевтичної роботи.

10. Організація терапевтичної діяльності груп взаємопідтримки.

11. Консультування за методом “рівний–рівному”.

1. Види сімей із дітьми, що мають особливі потреби. Проблема впровадження технологій соціальної роботи в сім’ї із дітьми з особливими потребами.

2. Методичні основи соціальної роботи з сім’ями, що виховують дітей–інвалідів. Системний підхід у застосуванні інноваційних форм та методів соціальної роботи з сім’ями.

3. Організаційно–методичні засади роботи груп взаємопідтримки батьків.

4. Міжнародний досвід досягнення ефективності соціальної роботи з такими сім’ями.

 

1. Поняття про молодь, молоду сім’ю.

2. Соціально–психологічні аспекти встановлення рольових функцій.

3. Проблеми молодої сім’ї в початкові періоди її створення.

4. Підготовка молодої сім’ї до народження і виховання дітей.

5. Психолого–педагогічні складові в роботі соціального працівника.

6. Особливості соціальної роботи з молоді ми сім’ями.

7. Консультативна робота з молодими сім’ями.

 

1. Проблема встановлення опіки над дітьми–сиротами та дітьми, що залишилися без батьківського піклування.

2. Особливості розвитку системи прийомних сімей в закордонній та вітчизняній практиці.

3. Види сімей: опікунська, тимчасова. Фостерні сім’ї.

4. Соціально–педагогічна модель роботи з прийомними сім’ями: функції, зміст, етапи, методи роботи.


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. IV. Практична робота.
  3. VI. Домашня робота.
  4. VI. Практична робота .
  5. VI. Практична робота .
  6. VI. Практична робота.
  7. VI. Практична робота.
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 921

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 3: Соціальна робота з жінками–безробітними | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.