Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



З.1 Ремонт повздовжніх та поперечних направляючих каретки супорту.

Ремонт направляючих каретки супорту, повздовжніх, повертаючи салазок токарного верстату.

Встановлення пластмасових накладок на деталі, що переміщуються по направляючим.

Встановлення загартованих пластин.

При великих зношеннях направляючих станин інколи вдаються до їх відновлення за допомогою загартованих пластин. Перед встановленням пластин направляючі стругають чи фрезерують, попередньо перевіривши чи не порушиться жорсткість станини. Після зборки пластини кренять до направляючих за допомогою гвинтів. Товщина пластини видирається з урахуванням шліфування після їх встановленню

Матеріал пластини: сталь 15,20; 20х які підлягають цементуванню та загартовуванню до 56...60 НКС.

 

Встановлення накладок з пластмаси, а інколи з м'яких металів, є ефективним методом збереження направляючих станин. Пластмасові накладки встановлюють на поверхні деталей, що труться, які переміщуються по направляючим. Накладки виготовляються з тексотілу; капрону, стиракрілу тощо. Кріплення накладок виконується гвинтами чи за допомогою клею.

Успішно застосовуються накладки, з пластмас при ремонті карусельних верстатів на кутових направляючих столу, розточувальних верстатах, на столах повздовжньо-строгальних, т. і.

Накладки виготовляють і з бронзи, сплаву ЦЛМ-І0-5 т. і., що дозволяє значно збільшити строк використання направляючих станин.

 

 

У направляючих каретки супорту (рис. 41 а, б) знос частіше виникає на поверхні 1, 2, З, 4, 7, 8 та 9.

 

 

 

Рисунок 5.14— Знос направляючих каретки супорту токарного верстату, а - розміщення направляючих; б - нахил каретки і фартуху внаслідок зносу направляючих.

 

Поверхні 1, 2, 3 та 4 зношуються більше в середній частині, вони становляться вгнутими 4 у результаті, порушуються взаємна паралельність цих направляючих і паралельність вісі 5 під гвинт. Підвищене зношення поверхонь 7 та 8 тягне за собою нахилення каретки 11 в сторону фартух}7 12 (на рис. 41, б показано пунктирними лініями). Крім того із-за нерівномірного розподілення зусиль різання на поверхнях 4 та 8 відбувається розворот каретки (на рис. 41, а показано стрілкою). Це в свою чергу нерівномірний знос направляючих по довжині; порушується перпендикулярність поперечних направляючих 2 і 4 відносно повздовжних7 і 8.

Нижня поверхня де крениться фартух, втрачає паралельність повздовжніх направляючих, перекошуються у поперечному напрямку, в результаті чого фартух одержує нахил до станини.

При ремонті необхідно відновити первинну точність (0,03 мм на довжині 300 мм):паралельності поверхонь 1, 2, 3, 4 (рис. 41, а) до вісі 5 у горизонтальній та вертикальній площинах, паралельність поверхонь 1 і 3 до площин 6 для кріплення фартуху (по лініям аа, а1а1, бб, б1б1 перпендикулярність поперечних площин 2, 4 (по лінії вв) до направляючих 7,8 (по лінії вв); перпендикулярність поверхні 6 (по лінії б1б1) до площини для кріплення коробки подач на верстаті; паралельність направляючих 7, 8, 9 до поверхні 6 (по лінії а1а1).

Ремонт направляючих каретки доцільно починати з поверхонь 1, 2, З, 4. За базу приймають поверхню (грань) 10, яка завжди перпендикулярна вісі отвору 5 для гвинта поперечної подачі та площини 6.

На рис. 42. Показано спосіб відновлення направляючих 1, 2, 3, 4 швидкісним фрезеруванням і поверхонь 7, 8, 9 пластмасовими композиціями (рис. 41).

 

 

 

 

Рисунок 5.15— Встановлення каретки на пристосування.

 

Для ремонту використовують пристосування (рис. 42), які встановлюють на столику вертикально-фрезерного верстату, а каретку супорту закріплюють поверхнею 6 до верхньої ступені 7 пристосування гвинтами через існуючі отвори 8 для кріплення фартуху за допомогою рухомих гайок 9, які розміщені в Т - подібних пазах (див. рис.Д-2).

Після встановлення каретки супорту у пристосування за допомогою індикатору вивіряють поверхню 13 каретки на паралельність руху столу у поперечному напрямку. Відхилення не повинні перевищувати 0,03 мм по всій довжині.

Фрезерування виконують торцевою фрезою 25, яка оснащена твердим сплавом. Швидкість різання: V=3...4 м/с, подач S=200 мм/хв. Спочатку за один-два проходи до виводу зносу обробляють одночасно поверхні 1-2, потім, не змінюючи положення фрези, за один прохід поверхні 3-4.

Точність обробки швидкісним фрезеруванням досягає 0,01...0,03 мм, шорсткість поверхонь - Ra=0,8…0,4 мкм.

 

3.2 Ремонт поворотних салазок супорту.

Ремонт поворотних салазок супорту починають з поверхні 1 (рис. 43, а), яку шабрують, перевіряючи на фарбу по шліфованій спряженій поверхні

8 5 4 З

 

Рисунок 5.16— Салазка супорту.

а - поворотні салазка; б - верхні салазка.

 

Поперечних салазок, кількість відбитків повинно буди 8... 10 на Площині 25x25 мм. Потім виконують ремонт поверхонь шліфуванням в наступному порядку:

- встановлюють поворотні салазки шаброваною поверхнею ї на

спеціальне пристосування 6 та вивіряють поверхні 3 чи 4 на паралельність ходу столу. Допуск паралельності 0,02 мм на довжині направляючих;

- шліфують послідовно поверхні 2, 5, 35 4 торцем чашкового круту конічної форми, досягаючи шорсткість Rа=0,8...0,4 мкм.

Допуск паралельності поверхонь 3 і 4 0,02 мм по всій довжині.

 


Читайте також:

  1. Безпека під час обслуговування і ремонту автомобілей.
  2. Верхове обстеження, регулювання і ремонт контактної підвіски
  3. Верхове обстеження, регулювання і ремонт контактної підвіски
  4. Види і методи проведення ремонтів автомобілів
  5. Види ремонту
  6. Види технічного обслуговування і ремонту автомобілів
  7. Види технічного обслуговування і ремонту вагонів.
  8. Визначення величини зносу направляючих.
  9. ВИРОЩУВАННЯ РЕМОНТНОГО МОЛОДНЯКУ
  10. Витрати на ремонт устаткування
  11. Витратні матеріали для ремонту обмоток електричних машин
  12. Відновлення направляючих шабруванням




Переглядів: 664

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Поверхневе загартовування направляючих. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.