МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Системи керування взаємовідносинами з клієнтами СRMСистеми керування взаємовідносинами з клієнтами СRM (Customer Relationship Management) являють собою набір програмних додатків, що реалізують концепцію і стратегію бізнесу, ядром якої є клієнт-орієнтований підхід. Найчастіше модулі CRM інтегруються у корпоративне інформаційне середовище компанії у вигляді надбудови над ЕRР. При цьому, якщо головним завданням взаємопов'язаних модулів ЕRР є реалізація функцій bасk-office, система СRМ призначена для підвищення ефективності таких front-office-функцій, як залучення потенційних клієнтів компанії та їх утримання. Суть концепції CRМ полягає у тому, що прибуткові клієнти мають право на першочергове та ексклюзивне обслуговування. Компанія повинна підтримувати з клієнтами зворотний зв'язок, зважаючи на їх побажання. Ключовими аспектами концепції CRМ є персоналізація взаємовідносин з кожним клієнтом, досягнення прихильного ставлення клієнтів до компанії та її продукції, погляд на процес продажу як на безупинний процес, до якого залучено кожного співробітника компанії. Клієнтська база, що містить повну інформацію щодо історії взаємодії з кожним клієнтом, стає важливим активом компанії, який потребує ефективного управління. Завдяки її використанню мінімізується дублювання інформації, координуються зусилля, спрямовані на залучення нових клієнтів і збереження старих. Компанія може застосувати різноманітні методи аналізу сегментації аудиторії, ефективності каналів збуту та рекламних заходів, завантаження сервісної та збутової мережі; моделювання та аналізу системи переваг клієнтів щодо якостей товару, каналів взаємодії і продажу тощо. Взаємодія з клієнтами здійснюється через узгоджений набір процедур, спрямованих на формування у клієнтів загального враження про компанію та її продукт. При цьому під терміном «клієнти» розуміються не лише споживачі, а й партнери компанії, реселлери, постачальники тощо. Послідовність процесів у рамках СRМ така: - збирання та агрегація даних; - аналіз ринкових можливостей компанії, переваг і запитів клієнтів; - розроблення адекватних повідомлень і сигналів для кожного клієнта окремо та ринку загалом; - процес взаємодії (комунікація) через відповідні канали і точки контакту; - аналіз зворотного зв'язку і результатів, коригування підходів і методик. Основними функціональними блоками СRМ-систем є: — SFА (Sales force automation) — автоматизація діяльності торгових представників; — МА (Мarketing automation) — автоматизація маркетингу; — СSS (Customer service and support) — автоматизація служби Модулі SFA відповідають за: взаємодію продавців з клієнтами; доступ продавців до актуальної інформації і доведення її до інших; взаємодію з бізнес-одиницями підприємства. SFA забезпечує виконання таких функцій: - керування контактами (Contact management); - генерація прайс-листів; - прогнозування та аналіз циклу продажу, генерація звітності. Автоматизація маркетингу розв'язує задачі персоналізації зв'язків з клієнтами, що вимагає надання клієнту найбільш відповідної його специфічним запитам інформації. Засобами телемаркетингу стають Internet та електронна пошта. Розв'язанню підлягають також задачі прогнозування поведінки певних груп клієнтів на основі даних про історію взаємодії з ними, виділення ключових моментів у життєвому циклі клієнта. До складу засобів автоматизації маркетингу МА входять: - засоби аналізу та формування цільової аудиторії, генерації списків потенційних клієнтів та їх розподілу між торговими агентами; - засоби планування і проведення маркетингової кампанії, аналізу її результатів для кожної цільової групи, продукту, регіону тощо; - інструменти для проведення телемаркетингу; - база даних щодо продуктів компанії, цін, стану ринку, конкурентів; - засоби бюджетування і прогнозування результатів маркетингових досліджень і кампаній. Обслуговування та підтримування клієнтів в умовах CRM розширює функції від звичайної телефонної підтримки до створення контакт-центр і в з широким спектром засобів і каналів комунікацій, маючи на меті підвищення прибутковості відповідних служб. Комплекс засобів СSS включає: - базу дата контактів із клієнтом (містить дані про клієнтів, про проблеми, що виникали у клієнта раніше, про переваги клієнта); - моніторинг проходження замовлень (об'єднує функції контролю процесів оброблення запитів і замовлень, формує звітність про результати обслуговування); - засоби контролю виїзних сервісних служб (збирання даних щодо якості обслуговування, задоволеності клієнтів, вартості сервісу, швидкості обслуговування тощо); - базу знань про типові проблеми клієнтів і способи їх розв'язання (з метою зниження собівартості сервісу); - сервісні угоди (автоматичне відслідковування закінчення тер - засоби керування запитами клієнтів (наприклад, через механізм присвоєння пріоритетів). Ринок СRМ-систем швидко зростає. За оцінкою дослідної компанії АМR. Research, річна швидкість зростання більша за 50 %. Якщо в 1998 р. обсяг ринку оцінювався у 2,3 млрд. дол., то до 2003 р. він зросте до 17 млрд. дол. Розробники систем ЕRР здебільшого інтегрують їх із засобами СRМ. Характерна риса модуля Взаємовідносини з клієнтами системи АХАРТА (Damgaard) — орієнтація на підтримання документообігу, яка виявляється у наданні можливості виведення зовнішніх документів (контрактів, пропозицій, анкет) для будь-якого запису. Основними функціями модуля є: - Ділові стосунки — перегляд усіх контактів підприємства - Контактні особи — виведення докладної інформації про кожного клієнта; - Робочий журнал — планувальник завдань з детальним описом дій; - Синхронізація з МS Outlook — надає можливість віддаленого доступу до завдань співробітникам, що знаходяться поза офісом; - Пропозиції СЯМ — засіб складання комерційних пропозицій і моніторингу процесу укладення угод; - Маркетинг і масове розсилання кореспонденції — засіб для вибору цільових груп клієнтів за критеріями та телемаркетингу; - Управління продажем — інструмент моніторингу процесу продажу; - Звіти — виведення стандартних звітів і формування користувацьких звітів за допомогою «майстра звітів». Інформаційна система управління продажем Sales Expert («Про-Інвест-ІТ») являє собою аналітичну СRМ-систему для управління процесами роботи з клієнтами. Система дає змогу вдосконалити процес обслуговування клієнтів завдяки організації погодженої роботи різних підрозділів компанії і збереженню інформації про історію роботи з кожним клієнтом. База даних системи зберігає необхідну інформацію про клієнтів і про взаємодію з ними на всіх етапах угоди — від першого контакту до оплати і постачання товару. Для аналізу продажу система надає дані про його обсяги у різних розрізах (за підрозділами, менеджерами, групами товарів, регіонами, галузями та ін.). Sales Expert дає змогу контролювати роботу відділу продажу за допомогою об'єктивних показників (ефективність первинних контактів, тривалість угоди, її середній розмір і т. ін.), аналізувати причини відмови від купівлі, контролювати результативність маркетингової діяльності. Підсистема СRМ системи J.D. Edwards One World включає програми для організації маркетингу, сервісу і продажу, засоби організації електронних магазинів, візуальні конфігуратори продажу та рішення для управління самообслуговуванням. Програма для електронного бізнесу RВ eStore, розроблена корпорацією Robertson & Blums як додаток до системи SunSystems, крім стандартних функцій вибору товару, формування замовлення та його моніторингу, синхронізації каталогів товарів з даними складського модуля системи ЕRР, у рамках управління взаємовідносинами з клієнтами підтримує можливості самореєстрації клієнтів, створення «Профілю користувача» та управління правами доступу клієнта до даного профілю, підписки клієнтів на розсилання новин, вибору мови і категорії публікації новин. Програмний комплекс Oracle RКМ корпорації Оrасlе об'єднує набори прикладних програм планування, проведення та аналізу результатів маркетингових кампаній OracleМаркетинг, оптимізації процесу продажу Oracle Sales, аналізу історії взаємовідносин з клієнтами та сервісного обслуговування Oracle Сервіс, інструментальний засіб спілкування з клієнтами Oracle Call Center, Іnternet- додатки для електронної комерції. Система «ІТ-підприємство» забезпечує функції збирання інформації про клієнтів, контролю заборгованості по клієнтах, контролю необґрунтованого зниження цін відвантаження, зведений аналіз структури і динаміки відвантаження. Читайте також:
|
||||||||
|