Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Завдання для перевірки знань

Практичне заняття

Мета заняття: вивчення класифікації та етапів розвитку ін­формаційних систем менеджменту.

ПЛАН

1. Класифікація інформаційних систем менеджменту.

2. Етапи розвитку інформаційних систем менеджменту.

3. Системи планування ресурсів виробництва МRРІІ. Функції систем МRРІІ за стандартом АРІСS.

4. Системи планування ресурсів підприємства ЕRР. Вимоги до ЕRР-систем.

5. Розвинені системи планування АРS.

6. Комп'ютерні інтегровані системи СІМ.

7. Системи інтеграції ланцюжків поставок SСІ.

8. Системи керування взаємовідносинами з клієнтами СRМ.

6.3. Термінологічний словник

АРІСS (Атеrісап Production апd Іnventory Сопtrol Society) —Американське товариство з управління виробництвом і запасами. Головні напрями діяльності: розроблення стандартів і терміноло­гії з питань керування виробництвом, запасами та інтегрованими ресурсами; сертифікація спеціалістів; поширення Інформаційних матеріалів.

ЕRР-системи (Enterprise Resource Planning) — системи пла­нування ресурсів підприємства; являють собою набір інтегрова­них прикладних програм, що комплексно, в єдиному інформа­ційному просторі підтримують усі основні аспекти управлінської діяльності підприємств: планування ресурсів (фінансових, людсь­ких, матеріальних) для виробництва товарів (послуг); оперативне керування виконанням планів (включаючи постачання, збут, ве­дення договорів); усі види обліку; аналіз результатів господарсь­кої діяльності. Серед вимог, що висуваються до ЕRР-систем: централізація даних у єдиній базі; близький до реального часу режим роботи; зберігання загальної моделі управління для підприємств будь-яких галузей; підтримка територіально-розподілених струк­тур; робота на широкому колі апаратно-програмних платформ і СУБД; застосування СА8Е-засобів тощо.

FЕАСО (European Federation of Management Consultancies Associations)— Європейська федерація асоціацій консультантів з економіки та управління. Об'єднує 23 національні асоціації з еко­номіки та управління.

1. Охарактеризувати основні класи інформаційних систем менеджменту за повнотою функцій управління.

2. Назвати основні етапи розвитку інформаційних систем ме­неджменту.

3. Назвати групи функцій систем МRРІІ за стандартом АРІСS.

4. Навести схему системи управління підприємством за стандартом МRРІІ.

5. Дати визначення та назвати вимоги до систем ЕRР.

6. Описати призначення та можливості систем АРS.

7. За якими напрямками здійснюється розвиток інтеграції ІС?

8. Описати можливості систем SСІ.

9. Які засоби можуть включати системи СRМ?

 


Читайте також:

  1. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  2. III. Актуалізація набутих знань
  3. III. Контроль знань
  4. IV. Закріплення й узагальнення знань
  5. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  6. IІ. Актуалізація опорних знань учнів.
  7. V. Завдання.
  8. V. Закріплення знань
  9. V. Засвоєння знань
  10. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  11. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  12. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.




Переглядів: 474

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Системи керування взаємовідносинами з клієнтами СRM | Інформаційні системи і технології. Їх класифікація в організаційному управлінні

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.029 сек.