МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Цілі вивчення попиту.План Тема: АНАЛІЗ ТА ПРОГНОЗУВАННЯ ПОПИТУ. Лекція № 8 Дисципліна : МАРКЕТИНГ Контрольні питання
1. Чим характеризується кон'юнктура ринку? 2. Значення вивчення і прогнозування кон'юнктури? 3. яка головна задача вивчення кон'юнктури? 4. Які фактори і як впливають на розвиток кон'юнктури? 5. Приведіть приклади нециклічних факторів. 6. приведіть приклади факторів матеріального виробництва. 7. Охарактеризуйте конъюнктурообразующий фактори: а) виробництво; б) ціна. 8. Що необхідно знати про товар і про його збут? 9. Поясните суть робіт, проведених на III етапі (аналіз кон'юнктури) вивчення і прогнозування кон'юнктури. 10. У чому суть методу, проведеного за допомогою опитувань (анкет)? 1. Цілі вивчення попиту. 2. Чинники, які зумовлюють попит. 3. Види попиту та методи його вивчення.
Література. Корольков І. с.132-135. Ринковий потенціал уявляє собою верхню межу обсягу продажу, який досягнуто під впливом маркетингових зусиль у ринковому середовищі. Попит є тією категорією, яка вимагає постійного вимірювання. Можна виміряти попит на конкретні товари, товарні групи, товари даного підприємства, товари даної галузі, в регіональному розрізі для усього внутрішнього ринку. При цьому дуже важливо не тільки знати попит на даний період, але і на перспективу (короткострокову, середньострокову і довгострокову). Кожний рівень вимірювання попиту використовується для досягнення певної мети. Так, підприємство може здійснити короткострокове прогнозування попиту на певний товар, може скласти прогноз регіонального попиту на перспективу, з тим, щоб ухвалити обгрунтоване рішення про можливість розширення діяльності на ринку. Розрізнюють ринковий мінімум і ринковий потенціал. Ринковий мінімум або базовий рівень продажу виражає обсяг продажу на ринку в певний період часу без маркетингових зусиль. Ринковий потенціал - це верхня межа обсягу продажу, тобто обсяг продажу, який може бути в певний період часу під впливом маркетингових зусиль в певному ринковому середовищі. Різниця між ринковим потенціалом і ринковим мінімумом характеризує чутливість попиту до маркетингу і показує масштаб ринкових можливостей. Західні фахівці основними поняттями у вимірюванні попиту вважають ринковий попит і попит на товари даного підприємства. Оцінку можливостей збуту своїх товарів підприємство звичайно починає з розгляду ринкового попиту. Ринковий попит -загальний обсяг продажу на ринку певного товару, в певному регіоні, в певний період, на певних торгових підприємствах при наявності певної програми маркетингу. Ринковий попит - загальний обсяг продажу на ринку певного товару, в певному регіоні, в певний період, на певних торгових підприємствах при наявності певної програми маркетингу. Ринковий попит може бути виражений в натуральних, вартісних показниках або відносних величинах (частка попиту). Оцінка попиту відіграє важливу роль при аналізі можливостей ринку, плануванні маркетингу і організації управління. Ринковий попит вимірюється в масштабах всього ринку, окремих його сегментів, в масштабі даного регіону. Оцінюють і вимірюють попит в розрізі трьох рівнів: 1) регіональний рівень (весь світ, країна, великий регіон, район, конкретний споживач); 2) товарний рівень (весь продаж, продаж в галузі, продаж підприємства, найменування товарів, група товарів, конкретний товар); 3) тимчасовий рівень (короткостроковий, середньостроковий, довгостроковий).
Читайте також:
|
||||||||
|