МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Цілі вивчення попиту.План Тема: АНАЛІЗ ТА ПРОГНОЗУВАННЯ ПОПИТУ. Лекція № 8 Дисципліна : МАРКЕТИНГ Контрольні питання
1. Чим характеризується кон'юнктура ринку? 2. Значення вивчення і прогнозування кон'юнктури? 3. яка головна задача вивчення кон'юнктури? 4. Які фактори і як впливають на розвиток кон'юнктури? 5. Приведіть приклади нециклічних факторів. 6. приведіть приклади факторів матеріального виробництва. 7. Охарактеризуйте конъюнктурообразующий фактори: а) виробництво; б) ціна. 8. Що необхідно знати про товар і про його збут? 9. Поясните суть робіт, проведених на III етапі (аналіз кон'юнктури) вивчення і прогнозування кон'юнктури. 10. У чому суть методу, проведеного за допомогою опитувань (анкет)? 1. Цілі вивчення попиту. 2. Чинники, які зумовлюють попит. 3. Види попиту та методи його вивчення.
Література. Корольков І. с.132-135. Ринковий потенціал уявляє собою верхню межу обсягу продажу, який досягнуто під впливом маркетингових зусиль у ринковому середовищі. Попит є тією категорією, яка вимагає постійного вимірювання. Можна виміряти попит на конкретні товари, товарні групи, товари даного підприємства, товари даної галузі, в регіональному розрізі для усього внутрішнього ринку. При цьому дуже важливо не тільки знати попит на даний період, але і на перспективу (короткострокову, середньострокову і довгострокову). Кожний рівень вимірювання попиту використовується для досягнення певної мети. Так, підприємство може здійснити короткострокове прогнозування попиту на певний товар, може скласти прогноз регіонального попиту на перспективу, з тим, щоб ухвалити обгрунтоване рішення про можливість розширення діяльності на ринку. Розрізнюють ринковий мінімум і ринковий потенціал. Ринковий мінімум або базовий рівень продажу виражає обсяг продажу на ринку в певний період часу без маркетингових зусиль. Ринковий потенціал - це верхня межа обсягу продажу, тобто обсяг продажу, який може бути в певний період часу під впливом маркетингових зусиль в певному ринковому середовищі. Різниця між ринковим потенціалом і ринковим мінімумом характеризує чутливість попиту до маркетингу і показує масштаб ринкових можливостей. Західні фахівці основними поняттями у вимірюванні попиту вважають ринковий попит і попит на товари даного підприємства. Оцінку можливостей збуту своїх товарів підприємство звичайно починає з розгляду ринкового попиту. Ринковий попит -загальний обсяг продажу на ринку певного товару, в певному регіоні, в певний період, на певних торгових підприємствах при наявності певної програми маркетингу. Ринковий попит - загальний обсяг продажу на ринку певного товару, в певному регіоні, в певний період, на певних торгових підприємствах при наявності певної програми маркетингу. Ринковий попит може бути виражений в натуральних, вартісних показниках або відносних величинах (частка попиту). Оцінка попиту відіграє важливу роль при аналізі можливостей ринку, плануванні маркетингу і організації управління. Ринковий попит вимірюється в масштабах всього ринку, окремих його сегментів, в масштабі даного регіону. Оцінюють і вимірюють попит в розрізі трьох рівнів: 1) регіональний рівень (весь світ, країна, великий регіон, район, конкретний споживач); 2) товарний рівень (весь продаж, продаж в галузі, продаж підприємства, найменування товарів, група товарів, конкретний товар); 3) тимчасовий рівень (короткостроковий, середньостроковий, довгостроковий).
Читайте також:
|
||||||||
|