Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Цілі вивчення попиту.

План

Тема: АНАЛІЗ ТА ПРОГНОЗУВАННЯ ПОПИТУ.

Лекція № 8

Дисципліна : МАРКЕТИНГ

Контрольні питання

 

1. Чим характеризується кон'юнктура ринку?

2. Значення вивчення і прогнозування кон'юнктури?

3. яка головна задача вивчення кон'юнктури?

4. Які фактори і як впливають на розвиток кон'юнктури?

5. Приведіть приклади нециклічних факторів.

6. приведіть приклади факторів матеріального виробництва.

7. Охарактеризуйте конъюнктурообразующий фактори: а) виробництво; б) ціна.

8. Що необхідно знати про товар і про його збут?

9. Поясните суть робіт, проведених на III етапі (аналіз кон'юнктури) вивчення і прогнозування кон'юнктури.

10. У чому суть методу, проведеного за допомогою опитувань (анкет)?

1. Цілі вивчення попиту.

2. Чинники, які зумовлюють попит.

3. Види попиту та методи його вивчення.

 

 

Література.

Корольков І. с.132-135.

Ринковий потенці­ал уявляє собою верхню межу обсягу продажу, який до­сягнуто під впливом маркетингових зу­силь у ринковому середовищі.

Попит є тією категорією, яка вимагає постійного вимірювання.

Можна виміряти попит на конкретні товари, товарні групи, товари даного підприємства, това­ри даної галузі, в регіональному розрізі для усього внутрішнього ринку. При цьому дуже важливо не тільки знати попит на даний період, але і на перспективу (короткострокову, середньострокову і довгострокову).

Кожний рівень вимірювання попиту вико­ристовується для досягнення певної мети. Так, підприємство може здійснити короткострокове прогнозування попиту на певний товар, може скласти прогноз регіонального попиту на перспективу, з тим, щоб ухвалити обгрунтоване рішення про можливість розширення діяльності на ринку.

Розрізнюють ринковий мінімум і ринковий потенціал. Ринковий мінімум або базовий рівень продажу виражає обсяг продажу на ринку в певний період часу без маркетингових зусиль. Ринковий потенціал - це верхня межа обсягу продажу, тобто обсяг продажу, який може бути в певний період часу під впливом маркетингових зусиль в певному ринковому середовищі.

Різниця між ринковим потенціалом і ринко­вим мінімумом характеризує чутливість попиту до маркетингу і показує масштаб ринкових можливостей.

Західні фахівці основними поняттями у вимірюванні попиту вважають ринковий попит і попит на товари даного підприємства.

Оцінку можливостей збуту своїх товарів підприємство звичайно починає з розгляду ринкового попиту.

Ринковий попит -загальний обсяг продажу на ринку певного товару, в певному регіоні, в певний період, на певних торгових підприємствах при наявності певної програми маркетин­гу.

Ринковий попит - загальний обсяг прода­жу на ринку певного товару, в певному регіоні, в певний період, на певних торгових підприємст­вах при наявності певної програми маркетингу.

Ринковий попит може бути виражений в натуральних, вартісних показниках або відносних величинах (частка попиту).

Оцінка попиту відіграє важливу роль при аналізі можливостей ринку, плануванні маркетингу і організації управління.

Ринковий попит вимірюється в масштабах всього ринку, окремих його сегментів, в масштабі даного регіону.

Оцінюють і вимірюють попит в розрізі трьох рівнів:

1) регіональний рівень (весь світ, країна, великий регіон, район, конкретний споживач);

2) товарний рівень (весь продаж, продаж в галузі, продаж підприємства, найменування товарів, група товарів, конкретний товар);

3) тимчасовий рівень (короткостроковий, середньостроковий, довгостроковий).

 

 


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  4. IV. Вивчення нового матеріалу.
  5. IV. Вивчення нового матеріалу.
  6. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  7. V. Вивчення нового матеріалу.
  8. Аксіологічний підхід до вивчення педагогічних явищ.
  9. Взаємозв’язок потреб, виробництва і попиту.
  10. Вивчення
  11. Вивчення антонімів
  12. Вивчення взаємозв’язків правопорушень з іншими соціальними явищами




Переглядів: 424

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методи вивчення кон’юнктури. | Чинники, які зумовлюють попит.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.024 сек.