МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Суть сегментації ринку. Критерії сегментації.План Тема: ВИВЧЕННЯ СПОЖИВАЧІВ ТА СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ. Лекція 11 Дисципліна : МАРКЕТИНГ 1. Суть сегментації ринку. Критерії сегментації. 2. Принципи сегментації споживчого та промислового ринку.
Література. Котлер Ф. с.250- 277.
Основою всієї системи планування в умовах ринку є прогнозування збуту. Тому першим завданням керівництва фірми є визначення обсягу продажів у відповідності з попитом, і тільки на основі оцінки ринку збуту можна приступати до виробничої фінансової діяльності фірми. Оцінка ринку збуту - це комплекс заходів, спрямований на дослідження торговельно-збутової діяльності підприємства і вивчення усіх факторів, що впливають на процес виробництва і просування товару виробника до споживача. Кожне підприємство усвідомлює, що його товари не можуть подобатися всі покупцям відразу, тому за допомогою маркетингу керівництво підприємства на основі інформації про потенційних споживачів, регіони, в яких є попит, ціни які споживачі готові заплатити за товар, канали збуту; конкуренцію визначає сегмент ринку збуту. Сегмент ринку - це його частина, визначена особливим чином, яка може ефективно обслуговуватись підприємством. Об'єктами сегментації ринку збуту є: групи споживачів; групи продуктів (товарів, послуг); ' підприємства (конкуренти). Сегментація ринку за групами споживачів - і групування споживачів за якими-небудь ознаками, я: в тій чи іншій мірі визначають мотиви їхнього поводження на ринку. Сегментація ринки за грипами продуктів - це похідна від сегментації ринку за групами споживачів враховує запити і уподобання споживачів за якісним характеристиками продукту (товару, послуг). Сегментація за підприємствами (конкурентами) це групування конкурентів за факторами конкурентноздатності в просуванні на ринок. Сегментація ринку відбувається за критеріями й ознаками. Критерій - спосіб оцінки вибору того або іншого сегмента ринку для продуктів або підприємства (конкурента). Ознака - це спосіб виділення даного сегмента на ринку. Найбільш розповсюдженими критеріями сегментації є: ■ ємність сегмента, за якою визначається число потенційних споживачів і, відповідно, необхідні виробничі потужності; ■ канали поширення і збуту продукції, що дозволяють вирішити питання про формування мережі збуту; ■ стійкість ринку, що дозволяє зробити висновок про доцільність завантаження потужностей підприємства; ■ прибутковість, що показує рівень рентабельності підприємства на даному сегменті ринку; ■ сумісність сегмента ринку з ринком основних конкурентів, що дозволяє оцінити силу або слабкість конкурентів і прийняти рішення про доцільність і готовність здійснення додаткових витрат при орієнтації на такий сегмент; ■ оцінка досвіду роботи конкретного персоналу підприємства (інженерного, виробничого або збутового) на обраному сегменті ринку і вживання відповідних заходів; ■ захищеність обраного сегмента від конкуренції. Основними ознаками сегментації ринку за групами споживачів є географічні, демографічні, психографічні, поведінкові. Сегмент ринку за групами споживачів визначається за збігом у певних груп споживачів декількох ознак. Основними ознаками сегментації ринку за групами продуктів є функціональні і технічні параметри, ціна і т.п.
Читайте також:
|
||||||||
|