Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Суть сегментації ринку. Критерії сегментації.

План

Тема: ВИВЧЕННЯ СПОЖИВАЧІВ ТА СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ.

Лекція 11

Дисципліна : МАРКЕТИНГ

1. Суть сегментації ринку. Критерії сегментації.

2. Принципи сегментації споживчого та промислового ринку.

 

 

Література.

Котлер Ф. с.250- 277.

 

 

Основою всієї системи планування в умовах ринку є прогнозування збуту. Тому першим завданням керівництва фірми є визначення обсягу продажів у відповідності з попитом, і тільки на основі оцінки ринку збуту можна приступати до виробничої фінансової діяльності фірми.

Оцінка ринку збуту - це комплекс заходів, спрямований на дослідження торговельно-збутової діяльності підприємства і вивчення усіх факторів, що впливають на процес виробництва і просування товару виробника до споживача. Кожне підприємство усвідомлює, що його товари не можуть подобатися всі покупцям відразу, тому за допомогою маркетингу керівництво підприємства на основі інформації про потенційних споживачів, регіони, в яких є попит, ціни які споживачі готові заплатити за товар, канали збуту; конкуренцію визначає сегмент ринку збуту.

Сегмент ринку - це його частина, визначена особливим чином, яка може ефективно обслуговуватись підприємством.

Об'єктами сегментації ринку збуту є: групи споживачів;

групи продуктів (товарів, послуг); '

підприємства (конкуренти).

Сегментація ринку за групами споживачів - і групування споживачів за якими-небудь ознаками, я: в тій чи іншій мірі визначають мотиви їхнього поводження на ринку.

Сегментація ринки за грипами продуктів - це похідна від сегментації ринку за групами споживачів враховує запити і уподобання споживачів за якісним характеристиками продукту (товару, послуг).

Сегментація за підприємствами (конкурентами) це групування конкурентів за факторами конкурентноздатності в просуванні на ринок.

Сегментація ринку відбувається за критеріями й ознаками.

Критерій - спосіб оцінки вибору того або іншого сегмента ринку для продуктів або підприємства (конкурента).

Ознака - це спосіб виділення даного сегмента на ринку.

Найбільш розповсюдженими критеріями сегментації є:

■ ємність сегмента, за якою визначається число потенційних споживачів і, відповідно, необхідні виробничі потужності;

■ канали поширення і збуту продукції, що дозволяють вирішити питання про формування мережі збуту;

■ стійкість ринку, що дозволяє зробити висновок про доцільність завантаження потужностей підприємства;

■ прибутковість, що показує рівень рентабельності підприємства на даному сегменті ринку;

■ сумісність сегмента ринку з ринком основних конкурентів, що дозволяє оцінити силу або слабкість конкурентів і прийняти рішення про доцільність і готовність здійснення додаткових витрат при орієнтації на такий сегмент;

■ оцінка досвіду роботи конкретного персоналу підприємства (інженерного, виробничого або збутового) на обраному сегменті ринку і вживання відповідних заходів;

■ захищеність обраного сегмента від конкуренції.

Основними ознаками сегментації ринку за групами споживачів є географічні, демографічні, психографічні, поведінкові. Сегмент ринку за групами споживачів визначається за збігом у певних груп споживачів декількох ознак.

Основними ознаками сегментації ринку за групами продуктів є функціональні і технічні параметри, ціна і т.п.

 


Читайте також:

  1. Алгебраїчні критерії стійкості
  2. В якості критеріїв для оцінки або вимірювання предмета завдання з надання впевненості не можуть використовуватись очікування, судження або власний досвід аудитора.
  3. Вивчення товару і комплексне дослідження ринку.
  4. Види критеріїв оптимальності
  5. Види планів щодо різних критеріїв
  6. Види ринку.
  7. Види та критерії вибору заходів медичного характеру
  8. Вимоги до критеріїв прийняття управлінських рішень
  9. Вимоги до критеріїв прийняття управлінських рішень
  10. Вихід з ринку.
  11. Внутрішня система і зовнішнє оточення страхового ринку.
  12. Графічна модель грошового ринку. рівновага на грошовому ринку та процент




Переглядів: 1924

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Конкурентоспроможність (КСП) товару | Принципи сегментації споживчого та промислового ринку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.032 сек.