Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Теми індивідуальних навчально-дослідних завдань

Заняття 2. Франкська держава Каролінгів

Заняття 1. Франкська держава Меровінгів

Тема 2. ФЕОДАЛІЗАЦІЯ ФРАНКСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА

Завдання для самостійної роботи

Теми індивідуальних навчально-дослідних завдань

Заняття 2

1. Зміни в суспільних відносинах германців з часів Ю.Цезаря до К.Тацита: типи соціальних спільнот; характер суспільного управління, початок соціального розшарування; формування поняття власності.

2. Традиції та звичаї германців. Релігійні вірування та їх місце у суспільному житті.

 

1. Значення війни в житті германських племен.

2. Особистості епохи Великого переселення народів.

 

1. Законспектуйте

а) Гай Юлій Цезар. Записки про Галльську війну // Історія Західноєвропейського середньовіччя: Хрестоматія. – К., 2005. – С. 9-15;

б) Публій Корнелій Тацит. Про походження і місце проживання германців // Історія Західноєвропейського середньовіччя: Хрестоматія. – К., 2005. – С. 15-36.

2. Зробіть порівняльну таблицю відомостей з джерел про зміни у часі стосовно основних занять германців, їх суспільних відносин, традицій та звичаїв.

3. Прочитайте та законспектуйте статті “Передісторія середньовіччя: (Давні германці)” та “Історія середніх віків та її вивчення” (див. список літератури).

4. Чому серед істориків триває дискусія щодо періодизації історії середніх віків?

5. З якими подіями пов’язана поява слова “вандалізм”?

6. Назвіть державні утворення, які заснували варвари в середині У ст. на території Західної Римської імперії. Покажіть їх на карті.

 

Джерела та література

Гай Юлій Цезар. Записки про Галльську війну // Історія Західноєвропейського середньовіччя: Хрестоматія. – К., 2005. – С. 9-15;

Публій Корнелій Тацит. Про походження і місце проживання германців // Історія Західноєвропейського середньовіччя: Хрестоматія. – К., 2005. – С. 15-36.

Хрестоматия по истории средних веков / Под ред. С.Д.Сказкина : В 2-х т.-Т.1. – М., 1963. – С. 261-285.

История средних веков / Под ред. С.П.Карпова : В 2-х т. – Т.1.- М., 1997.

Історія середніх віків та її вивчення // Історія України.- 1998. - № 36.

Передісторія середньовіччя: (Давні германці) //Історія України.– 1998.- № 37.

 

 

/VI-IX ст./

1. Франки та їх проникнення в Галію. Посилення влади Хлодвіга, його внутрішня політика. Особливості шляху формування феодальних стосунків у франків.

2. Община у франків. Формування власності.

3. Об’єднання країни майордомами Австразії. Початок правління династії Каролінгів.

 

1. Прискорення процесу феодалізації в епоху Каролінгів /VIII-IX ст./. Бенефіційна реформа.

2. Розвиток феодальних відносин. Основні форми феодальної власності на землю.

3. Утворення імперії Карла Великого.

 

1. “Салічна правда” як історичне джерело.

2. Соціальні наслідки бенефіційної реформи Карла Мартелла.

3. Карл Великий як особистість та імператор.

 


Читайте також:

  1. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  2. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  3. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  4. Вивчення вогнепальної зброї і наслідків її застосування для вирішен­ня діагностичних та ідентифікаційних завдань.
  5. Види індивідуальних занять
  6. Визначення індивідуальних речовин.
  7. Виконанню цих завдань сприяла робота двох міжнародних конференцій: у Думбартон-Оксі у США (21 серпня – 7 жовтня 1944 р.) і в Ялті (Криму) в СРСР (4 – 11 лютого 1945 р.).
  8. Встановлення норм виробітку та нормованих завдань
  9. Деякі практичні підходи до вирішення багатокритерійних завдань.
  10. Джерела індивідуальних відмінностей
  11. Домашніх завдань) та контрольних робіт
  12. Домашніх завдань) та контрольних робіт




Переглядів: 847

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕМА 7: СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНИЙ І СОЦІАЛЬНИЙ РОЗВИТОК УКРАЇНИ В УМОВАХ РЕФОРМУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО СОЦІАЛІЗМУ І КРИЗИ ТОТАЛІТАРНОЇ СИСТЕМИ. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.04 сек.