Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Мета заняття

Склад заняття

Забезпечення заняття

1. Наочні посібники: Стенд «Система комп'ютерної графіки AutoCAD»

2. Роздатковий матеріал: карти меню властивостей об'єкта, текстового та розмірного стилю

1. Технічні засоби навчання: мультимедійний проектор

2. Учбові місця (для практичних занять, лабораторних робіт): ауд. 137

3. 5.Література

Основна: Баженов В.А, Криксунов Е.З., Перельмутер А.В., Шишов О.В. Інформатика. Інформаційні технології в будівництві. Системи автоматизованого проектування.: Підручник для студ. вищих навч. закл. – К.: Каравела, 2004. – 360 сISBN 966-96331-2-5

Додаткова: Михайленко В. Є., Ванін В. В., Ковальов С.М. Інженерна та комп'ютерна графіка: Підручник для студ. вищих навч. закл. / За ред.. Михайленка В.Є.. 3-є вид. – К Каравела, 2004. – 344 с.

№ елемента Елементи заняття, учбові запитання, форми та методи навчання Зміни, зауваження
Організаційний момент: перевірка стану групи до заняття, оголошення теми та мети заняття.  
Актуалізація опорних знань: - Як задати та перевірити границі креслення? - Призначення об'єктної прив'язки, як її налаштувати? - Які графічні примітиви ви знаєте. - В чому відмінність між простими та складним об'єктами, пояснити.  
Вивчення нового матеріалу (лекція): - Методи вибору об'єктів; - Команди редагування; - Меню властивостей об'єктів; - Робота з шарами, налаштуванням, редагуванням; - Стилі об'єктів; - Текстові стилі; - Розмірні стилі.  
Закріплення нового матеріалу: Лекція демонструється мультимедійним проектором на прикладі кресленні технічних деталей, використовуючи правила спряження.  
СРС. 1. Редагування рисунка: зміна масштабу елементів рисунка, ділення графічних об'єктів, вимірювання графічних об'єктів, редагування мультиліній, розбиття складених об'єктів, внесення змін у рисунки. 2. Керування відображенням на екрані: видові екрани, системи координат користувача, вікно «Общий вид».  
Підсумок уроку. Д/З: вивчити конспект, опрацювати питання СРС.  

Учбово-методична карта (план) заняття

Тема заняття: Методи навігації у кресленні. Отримання інформації з креслення. Друк креслення.

Вид заняття:Лекція № 5.

Учбова:Надати інформацію про проекції та види в системі AutoCAD, команди PAN та ZOOM, пояснити призначення функції AerialView та іменові види. Пояснити відмінність тих видових екранів, що не накладаються. Ознайомити з системою координат користувача, ізометричними проекціями, як дізнатись інформацію про креслення в цілому та інформацію про об'єкти. Пояснити і показати призначення блоків та керування блоками.

Виховна: Виховувати професійну трудову компетентність студентів, здатність самостійно організовувати та проводити виконання різних видів діяльності.


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вступне заняття
  10. Гігієнічна оцінка заняття з фізичної культури
  11. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАНЯТТЯ
  12. Завдання до заняття




Переглядів: 495

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Мета заняття | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.