Курсу денної форми навчання
ПРОГНОЗУВАННЯ
НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ ЕКОНОМІКИ ТА УПРАВЛІННЯ
 


СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ ПРОЦЕСІВ»
для студентів обліково-фінансового факультету Галузь знань 0305 «Економіка і підприємство»
Спеціальність 8.03050901 «Облік і аудит»
Освітньо-кваліфікаційний рівень «Магістр»
Кваліфікація «Магістр з обліку і аудиту»
Читайте також: - II. Мета вивчення курсу.
- V Засоби навчання
- А/. Форми здійснення народовладдя та види виборчих систем.
- Автоматизовані форми та системи обліку.
- Аграрні реформи та розвиток сільського госпо- дарства в 60-х роках XIX ст. — на початку XX ст.
- Адаптації та навчання
- Акредитив та його форми
- Активний метод навчання
- Активні форми участі територіальної громади у вирішенні питань ММС
- АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
- Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
- Актуальність курсу історіософії історії України
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|