Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Робота схеми.

Одним з стійких станів схема встановлюється довільно після підключення схеми до джерела струму Ек.

Нехай в початковому стані транзистор VT2 закритий. Тоді на його колекторі додатній потенціал близький до Ек. Цей потенціал через R зворотного зв’язку прикладається стан насичення (відкриває). Так як потенціал колектора VT1 Uк е нас. близький до 0, то на базу VT2 від Еб через дільник R, Rб подається від’ємна напруга , що надійно закриває транзистор VT2. Такий стан тригера стійкий. Він продовжується до надходження керуючого імпульсу.

При надходженні від’ємного імпульсу стан VT2 не зміниться, а VT1 виходить з стану насичення (робоча точка з області насичення переходить на межу активної області) і відновлюються його підсилювальні властивості. При цьому Iк1 зменшується, а напруга не збільшується. Додатне збільшення колекторної напруги VT1 подається на базу VT2.

Коли вона стане на базі більша, то VT2 відкриється і її підсилювальні властивості відновляться. Обидва транзистора знаходяться в підсиленому режимі. З цього моменту починається скидання тригера.

Зменшення струму Ік1 приводить до збільшення додатної напруги на колекторі VT1, яка передається на базу VT2, викликаючи його форсироване відкриття. При цьому струм збільшується, а напруга зменшується. Цей приріст від’ємного потенціалу передається на базу транзистора VT1, що ще більше його замикає. Ік1 зменшується. Це закінчується тим, що VT1 закривається, а VT2 відкривається. Так як тригер симетричний VT1=VT2, то другий стан також стійкий. При подачі наступного керуючого імпульсу тригер знову переключається.

 

 

Мал. 114. Часові діаграми

 

З тимчасової діаграми видно, що при надходженні двох імпульсів на вхід, на виході лише один імпульс. Отже тригер, формуючи прямокутні імпульси на виході, поділяє кількість імпульсів на два, що обумовило його застосування, як дільник частоти.

Конденсатор С для прискорення регенерації (зменшення тривалості фронтів вихідних імпульсів).

Запуск тригера можливий також у режимі окремих входів. В цьому випадку тригер перекидається при почерговій подачі на базу кожного транзистора імпульсів однієї полярності або на базу одного з транзисторів імпульсів чергової полярності.

У цій схемі немає додаткового джерела зміщення.

 

Мал. 115.Схема тригера з

окремими входами .

Схема тригера в інтегральному виконанні

 

Мікросхема 221ТР1. Сигнали керування для запуску тригера по одному входу надходять через логічну схему І. Для покращання умов узгодження тригера з навантаженням вихідні імпульси знімають з його виходу через емітерний повторювач на транзисторі VT3.

 

 

Мал. 116. Схема тригера в інтегральному

виконанні (мікросхема 22ІТР1).

 

 

Лекція № 6


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. IV. Практична робота.
  3. VI. Домашня робота.
  4. VI. Практична робота .
  5. VI. Практична робота .
  6. VI. Практична робота.
  7. VI. Практична робота.
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 776

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Симетричні тригери на біполярних транзисторах. | Тригер Шмітта.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.