МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Робота з інструментом Clone StampТехнічна ретуш фотозображень. Допоміжна Базова Література Питання до самоперевірки. 1. В якому меню знаходяться художні фільтри? 2. Які ви знаєте художні фільтри? 3. Які призначення фільтра Фільтр Colored Pencil (Олівець)? 4. Які призначення фільтра Фільтр Neon Glow (Неонове свічення)? 5. Які призначення фільтра Фільтр Palette Knife (Мастихін)? 1. Глушаков С.В., Капитанчук А.В., Вещев Е.В., Кнабе Г.А. Компьютерная графика.3-е изд, доп. иперед./Худод.оформитель А.С.Юхтман. - Харьков: Фолио, 2006. – 511 с. (Учебний курс) 2. Кащеєв Л.Б. Інформатика, Основи комп’ютерної графіки: навчальний посібник/ Л.Б.Кащеєв, С.В.Коваленко. – Х.: Видавництво «Ранок», 2011. – 160 с. 3. Симонович С.В, Евсеев Г.А. Специальная информатика. Учебное пособие. – Москва.: АСТ-ПРЕСС: Инфорком-Пресс, 2002 . – 480 с.
Лекція № ___ ( заняття № _______) Тема: Технічна ретуш фотозображень. План 1. Технічна ретуш фотозображень. У комп'ютерній графіці артефактами прийнято називати будь-які дефекти зображення штучного, зовнішнього походження. Для цифрових фотографій це, перш за все, сліди пилу, подряпини, різні текстури і візерунки, що виникають при скануванні друкованих оригіналів, зернистість фотоплівки і пр. Видалення артефактів - одна з найпопулярніших і цитованих проблем цифрової обробки зображень. Багаторічна практика використання растрових редакторів, в першу чергу Photoshop, дозволила виробити безліч різних рецептів для видалення дефектів. Це, напевно, найпопулярніший засіб технічної ретуші програми. У дослівному перекладі воно означає клонуючий штамп, його часто іменують просто штампом. Ключова ідея методу полягає у виборі донорських областей. Для цього на оригіналі слід вибрати фрагмент, який по своїй текстурі подібний пошкоджених областей. Далі на основі виправленого зразка створюється текстура. Після підбору параметрів текстури і її збереження вона стає доступною для всіх малюють і коригувальних інструментів редактора. Розглянемо просту методику роботи з клонуючим штампом, відмінну від стандартної більш високою стійкістю до помилок. Стан фотографії, показаної на рис. 1, далеко від ідеалу. Рис. 1 Вихідний знімок Виведемо на екран палітру Шари і створимо новий шар. Для цього досить клацнути по кнопці Створити новий шар, розташованої в нижній частині палітри (Рис.2) Рис. 2 Створення нового шару Виберемо інструмент Клонований штамп (Clone Stamp) Рис. 3 Інструмент Клонований штамп Виклик інструменту підтриманий гарячою клавішею - S. На панелі властивостей, розташованої у верхній частині вікна програми, задамо параметри інструменту. Розмір кисті мінятиметься динамічно в процесі клонування. Цю задачу в програмі виконують дві клавіші - [і] (відкриваюча і закриваюча квадратні дужки). Режим накладення Звичайний (Normal) слід залишити. Непрозорість дорівнює 100 відсоткам. Опція Вирівнювання (Aligned) включена в більшості ситуацій. Найважливіша настройка - це опція Use All Layers (Використовувати всі шари). Її треба включити, щоб штамп отримав здатність переносити графічну інформацію з одного шару на інший. Не знімаючи помітки з нового шару і чергуючи відбір проб і малювання штампом, обробити всі дефектні області фотографії: 1. Поставити поточним шар 1. 2. Вибрати інструмент Клонований штамп. Виправлення можна почати з фону фотографії. Можна взяти зразок кольору фону фотографії по клацанню миші при натиснутій клавіші Alt. 3. Клацаючи лівою клавішею на пошкоджених ділянках фону фотографії, усунути дефекти. 4. Для забезпечення більш ретельного ретушування рекомендується використовувати інструмент Лупа. 5. Якщо що - то не вийшло, то можна стерти інструментом Ластик. 6. Потім можна перейти до лиця. Пізніше - до костюму. 7. Відреставровану фотографію зберегти як файл Old Image 1.jpg (Мал. 4) У чому полягають переваги даної методики у порівнянні зі стандартною технікою роботи з клонуючим штампом? Мазки клонують кисті переносяться не на оригінал, а накладаються на додатковий шар. Будь невдале дію можна скасувати простим стиранням з цього шару. Даний спосіб не знає тих обмежень на глибину відкоту, які сильно обмежують область застосування палітри History (Історія). Рис. 4 Фотографія після ретуші Напевно, кожному користувачеві програми знайома ситуація, коли недбале застосування інструменту або робота штампом з некоректними установками породжує нові дефекти. Вони можуть проявлятися у вигляді монтажних швів, деякого регулярного узору, прикордонних зон на стику областей з різними текстурами тоном або кольором. Рецепти коректної роботи загальновідомі - це ретельна настройка інструменту Clone Stamp, точний вибір донорських областей, підбір кисті, оптимальної в даній ситуації. Крім того, перед обробкою критичних областей слід провести пробні мазки і експерименти з настройками. У деяких випадках приховати стикувальні шви вдається за допомогою акуратної обробки інструментом Smudge (Палець). Обробка фільтрами розмиття і внесення дозованого шуму можуть замаскувати або повністю видалити вторинні артефакти. Якщо клонуючі мазки відокремлені від основного зображення і знаходяться на окремому шарі, то користувачеві надається велика свобода в застосуванні відповідних фільтрів. Примітка. Результативність операції клонування залежить від безлічі факторів: досвіду ретушера, наявності відповідного донорського матеріалу, характеру пошкоджень, налаштувань інструменту Clone Stamp і пр. Однією з найважливіших умов правильного клонування є вибір кисті і її настроювання. Якщо зображення відзначено масивними і глибокими ушкодженнями, то для його успішної реставрації часто доводиться створювати нову кисть. У число налаштувань кистей входить параметр Spacing (Інтервал). Він визначає частоту нанесення мазка, а значить, щільність барвистого шару, який залишає за собою рисующая кисть. У процесі малювання досить рідко виникає необхідність у зміні цього параметра: тільки для вирішення спеціальних образотворчих завдань. Для клонують кисті даний параметр є одним з найважливіших. Невеликі значення інтервалу дають більш рівномірний і стійкий мазок, але частково уповільнюють процедуру перенесення графічних даних з донорських фрагментів на пошкоджену область. Читайте також:
|
||||||||
|