Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Лабораторна робота № 1

Тема: Створення списку покупців

1. Створіть робочу книгу і збережіть її в своїй папці під ім'ям Замовлення (Ваше прізвище).

2. Першому листу привласніть ім'я Клієнти. Для цього 2 рази клацніть на ярлик “Лист 1” та перейменуйте його в Клієнти.

3. Введіть у комірку А1 заголовок першого стовпця – Назва фірми. Далі перейдіть у першу комірку другого стовпця. Для цього натисніть на клавішу [Tab] або стрілку ® .Необхідно у комірки А1-I1 ввести наступні заголовки :

А1ÞНазва фірми -(будь-яке)
B1ÞКод - (будь-яке чотирьохзначне число, у кожної фірми свій код)
C1ÞКонтактна персона -(представник фірми, ПІБ)
D1ÞІндекс
E1ÞМісто
F1ÞВулиця
G1ÞТелефакс
H1ÞТелефон
I1ÞЗнижка (%)-(знижка у числовому форматі, тобто 0,15 або 0,3 або інше)

4. Заповніть таблицю, згідно з темою виданою викладачем. У таблиці повинно бути 15 різних назв фірм, які розподілені по 5 містам. Для цього в наступному рядку області, що заповнена виберіть у меню “Данные ®Форма”.Натисніть кнопку “ОК”. Відкриється діалогове вікно форми даних Клієнти.

5. Набравши перший запис натисніть на кнопку “Добавить”.

6. Відформатуйте таблицю. Для комірок I2-I16 задайте процентний стиль. Для цього виділіть даний діапазон і натисніть на кнопку “Процентний формат”на панелі інструментів “Форматирование”.

7. Відсортуйте дані.Виберіть в меню “Данные® Сортировка”.У діалоговому вікні виберіть перший критерій сортування Назва фірмиі другий критерій Містоі натисніть “ОК”.

8. Встановіть курсор у будь-яку заповнену комірку і виконайте наступні дії: у меню “Формат® Автоформат®Список 2”.

Створення списку товарів

Другий список міститиме дані про запропоновані товари.

1. Перейдіть на другий лист робочої книги, клацніть на ярлику “Лист 2”, і привласніть йому ім'я Товари.

2. Список, що створюється на робочому листі Товари, повинен складатися з трьох стовпців: Номер, Найменування товару та Ціна. Введіть імена в комірки А1-С1.

3. Далі необхідно ввести дані (товарів у списку повинно бути 20).

4. Ціни повинні вводитися у числовому вигляді: 1150, 200 або 3000. Потім відформатуйте діапазон С2 - С21 наступним чином: в меню “Формат ячейки®число®числовой®( число десятичных знаков-2)®ОК”.

5. Відформатуйте таблицю. Виберіть у меню“Формат® Автоформат® Список 3”.

6. Товари необхідно відсортувати за збільшенням.Виберіть у меню “Данные®Сортировка”.



Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. IV. Практична робота.
  3. VI. Домашня робота.
  4. VI. Практична робота .
  5. VI. Практична робота .
  6. VI. Практична робота.
  7. VI. Практична робота.
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 786

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
МАКРОСИ | Лабораторна робота № 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.