Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Лабораторна робота № 2

Тема:Створення бланку замовлення

1. Перейменуйте робочий “Лист 3”на ім'я Бланк замовлення.

2. Введіть у першому рядку назву стовпців:
А1Þ Дата
B1Þ Назва фірми
C1Þ Найменування товару
D1Þ Кількість
E1Þ Ціна
F1Þ Знижка
G1Þ Сума

3. Задайте формат стовпців. Для цього необхідно: натиснути лівою кнопкою мишки на назву стовпця, виділиться стовпець, натиснути правою кнопкою та з меню, що з’явилося вибрати “Формат ячеек….”

А1ÞДата

B1ÞОбщий

C1ÞОбщий

D1ÞОбщий

E1ÞЧисловой (після коми 2 знаки)

F1ÞПроцентный

G1ÞЧисловой (після коми 2 знаки)

4. У комірку А2 введіть формулу:

=СЕГОДНЯ()

5. У комірку В2 введіть назву фірми. Для того, щоб вірно вводити назву фірми необхідно ввести обмеження на введення даних. Для цього:

1)перейдіть на листКлієнти, виділіть комірки, що містять назву фірми (A2:A16);

2)у меню “Вставка ® Имя® Присвоить”привласнітьсписку ім'я назви_фірм;

3)перейдіть на листБланк замовлень,встановіть курсор у комірку В2;

4)у меню “Данные® Проверка”виберіть тип даних “Список”;

5)у полі “Источник”задайте список з назвами фірм (=назва_фірм). Знак ‘=’ (дорівнює) обов’язковий.

6. Для стовпця С так само необхідно встановити перевірку введення даних. Як “Источник” виберіть стовпець з листаТовариз назвами товарів (заздалегідь йому необхідно задати ім'я) .

7. У стовпець Е введіть наступну формулу:

=ВПР(C2;Товари!B2:C21;2)

Вбудована функціяВПР,шукає значення у крайньому лівому стовпчику таблиці і повертає значення комірки, яка знаходиться у вказаному стовпці того ж рядка. Таблиця повинна бути відсортованою за збільшенням.

8. У стовпець F введіть наступну формулу:

=ВПР(B2; Клієнти!A2:I16;9)

9. У стовпець G введіть наступну формулу:

=(D2*E2)-F2*(D2*E2)

10. Бланк для введення замовлень готовий.

11. Для того щоб зберігати накладні замовлень необхідно створити макрос для копіювання даних бланка замовлень на інший лист.

12. Перейдіть на новий лист, назвіть його Замовлення.

13. Скопіюйте шапку даної таблиці на лист Замовлення.

14. Запишіть макрос “Копіювання”. Для цього:

1)перейдіть на лист Бланк Замовлення;

2)виконайте команду: “Сервис® Макрос® Начать запись”. Привласніть макросу ім'я “Копіювання”;

3)виділіть діапазон комірок A2:G2. Виконайте команду “Правка®Копировать”;

4)перейдіть на лист Замовлення. Клацніть по комірці А2;

5)виконайте команду: “Правка®Специальная вставка®Вставить значение”;

6)перейдіть на лист Бланк замовлень;

7)натисніть Enter;

8)виконаєте команду: “Сервис® Макрос®Остановить запись”.

Отриманий макрос матиме наступний вигляд (який можна проглянути, давши команду: “Сервис®Макрос®Макросы®Изменить”).

Жирним шрифтом вказані зміни, які потрібно внести до тексту макросу, для того, щоб копіювання кожного разу проводилося в наступний порожній рядок листа Замовлення. Рядок MsgBox "Копіювання пройшло успішно" –діагностує правильність виконання операції копіювання.

15. Створіть на листі Бланк Замовлення кнопку за допомогою однойменного елементу управління панелі інструментів “Форма”. Змінить напис на кнопці на Перенесення в базу. Прив'яжіть створений макрос “Копіювання” до кнопки. Клацніть правою кнопкою мишки по кнопці, в контекстному меню виберіть “Назначить макрос”, виберіть “Копіювання”.

16. Заповніть лист Замовлення.Для цього необхідно змінювати дату, назву фірми, назву товару та його кількість на листіБланка замовлень,та за допомогою кнопки Копіювання (яку створили за допомогою Форми)копіювати замовлення. Замовлень повинно бути 100. У замовленнях повинні приймати участь всі фірми, та усі товари по декілька разів.



Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. IV. Практична робота.
  3. VI. Домашня робота.
  4. VI. Практична робота .
  5. VI. Практична робота .
  6. VI. Практична робота.
  7. VI. Практична робота.
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 752

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лабораторна робота № 1 | Лабораторна робота № 3

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.