Створений список замовлень і його дані для практичного застосування підлягають аналізу. Для виконання аналізу даних використовується “Мастер сводных таблиц”. Зведені таблиці створюються на основі списку або бази даних.
Створіть зведену таблицю. Для цього :
1. перейдіть на “Лист 5”і привласніть йому ім'я Зведена таблиця;
2. виберіть у меню“Данные®Сводная таблица”;
3. на першому кроці погодьтеся з вибором майстра – “В списке или базе данных Microsoft Office Excel” – натисніть кнопку “Далее”;
4. на другому кроці поставте курсор у поле “Диапазон”,верніться у робочий листЗамовлення та виділить діапазон A1-G101. Натисніть кнопку “Далее”;
5. третій крок є найбільш важливим. На цьому кроці потрібно визначити структуру зведеної таблиці. Натисніть на кнопку “Макет”.
6. помістить в область сторінок поле даних Назва фірми – (зачепіть мишкою кнопку Назва фірми і сумістить з областю “Страница”), а в область рядків – поля Найменування товару, Кількість і Ціна;
7. помістіть в область даних поле Сума замовлення, унаслідок чого в області даних з'явиться кнопка Сума по полю Сума замовлення. Натисніть на кнопку Готово.