Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Супутній екологічний або соціальний ефект (у грошовому виразі) від упровадження нового товару визначають за формулою

 

,

 

де Pct – екологічний або соціальний показник старого товару в році t в натуральному вимірі (наприклад, викиди в атмосферу, грунт, рівень радіоактивності, шуму, вібрації тощо); Рнt – те ж нового товару; Содpt – вартісна оцінка одиниці показника Р.

Економічний ефект від виробництва та реалізації інновації, що дає грошовий ефект, розраховують за формулою

 

,

 

де Е – сума ефекту від однієї інновації, грн.; В – сума грошових коштів, отримана від виробництва та реалізації інновації, грн.; К – інвестиції у виробництво та реалізацію інновації, грн.

 

Для порівняння економічної ефективності різних інновацій використовують коефіцієнт ефективності, який розраховують за формулою

 

,

 

де (В - К) – чистий прибуток, грн.

 

Коефіцієнт ефективності виробництва та реалізації інновації показує розмір чистого прибутку із однієї гривні інвестицій у виробництво та реалізацію інновації.

Для інновації у формі нової операції, яку використовують в середині фірми, економічний ефект визначають за формулою

 

,

 

де Е – сума ефекту, грн.; 30 – річні поточні затрати до упровадження нововведень, грн.; З1 – річні поточні затрати після впровадження нововведень, грн.; К – інвестиції на виробництво та реалізацію даної інновації, грн.; 0,15 — нормативний коефіцієнт.

 

До поточних витрат включають зарплату працівників за час здійснення операції, нарахування на зарплату, амортизаційні нарахування на нову техніку, затрати на електроенергію.

Економічна ефективність придбання інновації означає отримання прибутку покупцем цієї інновації, тобто отримання ефекту від вкладення капіталу.

Економічну ефективність вкладення капіталу в інновацію покупцем визначають системою показників:

1. Терміном окупності інвестицій.

2. Річною або середньорічною рентабельністю інвестицій.

3. Розрахунковою нормою прибутку.

4. Чистою нинішньою вартістю.

5. Внутрішньою нормою рентабельності інвестицій.

Для врахування фактора часу минулі затрати приводять до майбутнього року запуску об'єкта в експлуатацію (або до року реалізації заходу чи розрахункового року) шляхом множення номінальних минулих затрат (Зн) на коефіцієнт нагромадження (Кн), який визначають за формулою

 

,

 

де a – ставка нагромадження в частках одиниці; t – кількість років між роком вкладення інвестицій та роком запуску об'єкта в експлуатацію (року реалізації заходу, чи розрахункового року);

Приведені до майбутнього періоду поточні затрати (Зпм) визначають за формулою

 

,

 

де Кд – коефіцієнт дисконтування.

 

,

 

де d – ставка дисконту, в частках одиниці.

Суму нагромадження (Сн) за складними відсотками розраховують за формулою

 

.

 

Суму дисконтування (Сд) розраховують за формулою

 

.

 


Читайте також:

  1. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  2. IV. Вивчення нового матеріалу.
  3. IV. Вивчення нового матеріалу.
  4. IV. Подання нового матеріалу
  5. IV. Проблема антропогенних змін клімату або «парниковий ефект».
  6. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  7. ReM – модифікований критерій Рейнольда, який визначається за формулою
  8. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  9. V. Вивчення нового матеріалу.
  10. V. Виклад нового матеріалу
  11. V. Закріплення нового матеріалу – 5хв.
  12. V. Пояснення нового матеріалу




Переглядів: 595

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Економічне обґрунтовування впровадження інновацій | Ефект від виходу інноваційних технологій на зовнішній ринок

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.