Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



МОДУЛЬ 1. Ресурсне забезпечення діяльності підприємств у системі ринкових відносин.

ВСТУП

Знання дисципліни "Економіка підприємства" у сучасних умовах є важливим чинником для забезпечення наукового підходу до організації господарчої діяльності, зросту ініціативи, інтенсифікацій виробництва. Дисципліна "Економіка підприємств" є професійно-орієнтованим курсом для підготовки фахівців за напрямками 0501 „Економіка і підприємництво” та 0502 „Менедж-мент”.

Метою викладання навчальної дисципліни – розкриття економіки як науки, що вивчає теоретичні основи і практичні форми функціонування ринкових структур і механізмів взаємодії суб'єктів економічної діяльності суспільства.

Задачівивчення дисципліни "Економіка підприємства":

· оволодіння знаннями теоретичних та методологічних основ економіки;

· одержання знань по сутності основних понять економіки підприємств;

· матеріальні та нематеріальні активи підприємства, продуктивність праці, собівартість продукції, прибуток, рентабельність та інших показників ефективності роботи підприємств;

· вивчення методичних та методологічних основ моделювання ефективності роботи підприємства в умовах переходу до ринку і при ринковій економіці.

В результаті вивчення дисципліни студенти повинні знати:

§ сутність основних понять економіки та методи їх застосування в різноманітних сферах діяльності підприємств;

§ значення та шляхи підвищення ефективності функціонування підприємств та їх підрозділів;

§ основи моделювання ефективності роботи підприємств в умовах переходу до ринку і при ринковій економіці;

Базуючись на одержаних в процесі вивчення дисципліни знаннях, студенти повинні вміти:

§ поєднувати теоретичні знання і практичні навички по ефективному веденню виробництва;

§ розраховувати основні економічні показники діяльності підприємств і аналізувати їх;

§ знаходити шляхи використання резервів підвищення ефективності діяльності підприємства.

Навчальний матеріал дисципліни структурований за модульним принципом і складається з двох навчальних модулів.

Методичною основою вивчення дисципліни є "Політекономія", "Економічна історія та історія економічних вчень". Знання та вміння, отримані під час вивчення даної навчальної дисципліни, будуть використані під час вивчення переважної більшості наступних дисциплін професійної та практичної підготовки фахівця.

У результаті засвоєння навчального модуля № 1 “«Ресурсне забезпечення діяльності підприємства в системі ринкових відносин»” студент повинен:

Знати:

§ законодавчу базу діяльності підприємства;

§ сутність основних понять економіки – основні фонди, оборотні засоби, собівартість, продуктивність праці, вартість робочої сили;

§ шляхи підвищення ефективності функціонування основних фондів, оборотних засобів, робочої сили; зниження собівартості продукції, продуктивності праці;

Вміти:

· розраховувати показники ефективності використання основних фондів, оборотних засобів, робочої сили і аналізувати їх ;

· знаходити шляхи використання резервів підвищення ефективності основних фондів, оборотних засобів, робочої сили.

 


Читайте також:

  1. Cистеми безпеки торговельних підприємств
  2. I. Введення в розробку програмного забезпечення
  3. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  4. II.1 Програмне забезпечення
  5. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  6. IV група- показники надійності підприємства
  7. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  8. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  9. V міні – модуль
  10. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  11. WEB - сайт підприємства в Інтернет
  12. Або продукція підприємств, що знаходяться за кордоном.




Переглядів: 404

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Валютний курс. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.