Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ

Розв’язання

Робота, виконана проти сил міжмолекулярного тяжіння,

 

 

де- внутрішній тиск, зумовлений силами взаємодії молекул. Таким чином,

 

Звідси

 

 

Перевіримо одиниці виміру а.

Підставивши числові значення й обчислюючи, одержимо

=0,136(Нм4/моль2)

Відповідь a=0,136Нм4/моль2.

 

 

1. По якій з формул можна підрахувати загальну кількість молекул газу в посудині?

1. 2. 3. 4.

 

2. Якими ефектами в газі потрібно знехтувати, щоб газ вважати ідеаль-ним?

1. Розмірами молекул.

2. Взаємодією молекул при зіткненні.

3. Взаємодією молекул на відстані.

4. Зіткненнями молекул.

 

3. Які величини є параметрами стану макросистеми?

1. Температура.

2. Тиск.

3. Число ступенів вільності молекули.

4. Ентропія.

 

4. Яка з приведених формул являє собою рівняння стану ідеального газу?

1. 2. 3. 4.

 

5. Яка з приведених формул виражає основне рівняння кінетичної теорії газів (рівняння Клаузіуса)?

1. 2. 3. 4.

 

6. Яка з приведених формул описує розподіл молекул газу за швид-костями?

1. 2. 3. 4.

 

7. Яке співвідношення температур газу, графік розподілу молекул за швидкостями для якого має вид:

 

1. T1 < T2 < T3

2. T1 > T2 > T3

3. T1 > T3 > T2

4. T2 > T1 > T3

 

 

8. Які з формул виражають залежність тиску газу від висоти в полі тяжіння Землі?

(m - маса молекули, M - молярна маса, - густина газу)

1. 2. 3. 4.

 

9. Яка з приведених формул описує розподіл молекул газу по висоті в полі тяжіння Землі?

1. 2. 3. 4.

 

10. На рисунку приведені графіки залежності концентрації молекул газу в полі тяжіння від висоти при різних температурах. Яке співвідношення темпе-ратур газу?

1. T3 < T2 < T1

2. T1 < T2 < T3

3. T3 > T1 > T2

4. T3 < T1 < T2

 

 

11. Які з перерахованих видів енергії входять до складу внутрішньої енергії системи?

1. Кінетична енергія руху системи як цілого.

2. Потенціальна енергія взаємодії молекул і атомів системи.

3. Потенціальна енергія системи в зовнішніх полях.

4. Кінетична енергія хаотичного руху молекул і атомів системи.

 

 

12. Як залежить внутрішня енергія ідеального газу від температури?

1. U~T 2. 3. 4.

 

13. Які з перерахованих величин є функцією стану системи?

1. Виконана робота.

2. Ентропія.

3. Внутрішня енергія.

4. Кількість тепла.

 

14. Що називається кількістю тепла?

1. Міра енергії, переданої тілу при теплопередачі.

2. Енергія тіла за винятком кінетичної енергії тіла як цілого і потен- ціальної енергії тіла в зовнішньому силовому полі.

3. Ступінь нагріву тіла.

4. Кількість енергії, передана одним тілом іншому.

 

15. Яка з формул є математичним виразом першого закону термодинаміки?

1. 2. 3. 4.

16. Чому дорівнює молярна теплоємність ідеального газу при сталому об'ємі ?

1. 2. 3. 4.

17. Чому дорівнює молярна теплоємність ідеального газу при сталому тиску?

1. 2. 3. 4.

 

18. Яке з приведених співвідношень називають рівнянням Роберта Майєра?

1. 2. 3. 4.

 

19.Яка з приведених формул зв'язує ентропію з термодинамічною ймо-вірністю?

1. 2. 3. 4.

 

20. Для якого з процесів при m = const виконується рівність ?

1. Ізобаричного 2. Адіабатичного 3. Ізотермічного 4. Ізохоричного

 

21. Для якого з процесів при m = const виконується рівність ?

1. Ізотермічного 2. Адіабатичного 3. Ізохоричного 4. Ізобаричного

 

22. Для якого з процесів при m = const виконується рівність ?

 

1. Ізотермічного 2. Адіабатичного 3. Ізохоричного 4. Ізобаричного

 

23. Для якого з процесів при m = const виконується рівність ?

1. Ізотермічного 2. Адіабатичного 3. Ізохоричного 4. Ізобаричного

 

24. Чому дорівнює робота, виконана газом при ізобаричному процесі?

1. 2. 3. 4.

25. Чому дорівнює робота, виконана газом при ізохоричному процесі?

1. 2. 3. 4.

 

26. Чому дорівнює робота, виконана газом при ізотермічному процесі?

1. 2. 3. 4.

 

27. Чому дорівнює робота, виконана газом при адіабатичному процесі?

1. 1. 2. 3. 4.

28. Який процес називають адіабатичним?

1. Процес, що відбувається при сталому об’ємі.

2. Процес, що відбувається при сталому тиску.

3. Процес, що відбувається при сталій температурі.

4. Процес, що відбувається без теплообміну з навколишнім середовищем.

 

 

29. Яке з приведених тверджень є одним з формулювань другого закону термодинаміки?

1. Кількість тепла, що надана системі, йде на зміну її внутрішньої енергії і здійсненню нею роботи над зовнішніми тілами.

2. Неможливий процес, єдиним кінцевим результатом якого була б передача тепла від менш нагрітого тіла до більш нагрітого.

3. Середня кінетична енергія, що приходиться на один ступінь волі, не залежить від виду ступеня волі.

4. Неможливий процес, єдиним кінцевим результатом якого була б передача тепла від більш нагрітого тіла до менш нагрітого.

 

30. Яка формула визначає ККД будь-якої теплової машини? (у тому числі з необоротним циклом)

1. 2. 3. 4.

 

31. Від чого залежить ККД оборотної теплової машини?

1. Від хімічної природи робочої речовини.

2. Від конструкції машини.

3. Від температури нагрівача й холодильника.

 

32. Яка фізична величина "переноситься" при теплопровідності?

1. Кінетична енергія молекул.

2. Маса.

3. Імпульс хаотичного руху молекул.

4. Імпульс упорядкованого руху молекул.

 

33. Яка фізична величина "переноситься" при внутрішньому терті?

1. Кінетична енергія молекул.

2. Маса.

3. Імпульс хаотичного руху молекул.

4. Імпульс упорядкованого руху молекул.

 

43. Яка фізична величина "переноситься" при дифузії?

1. Кінетична енергія молекул.

2. Маса.

3. Імпульс хаотичного руху молекул.

4. Імпульс упорядкованого руху молекул.

 

35. Вкажіть основне рівняння, що описує процес теплопровідності. 2.

3. 4.

 

36. Вкажіть основне рівняння, що описує процес дифузії.

1. 2.

3. 4.

37. Вкажіть основне рівняння, що описує процес внутрішнього тертя.

1. 2.

3. 4.

38. Що є причиною, що викликає процес дифузії?

1. Градієнт густини.

2. Градієнт температури.

3. Градієнт швидкості упорядкованого руху молекул.

4. Градієнт швидкості хаотичного руху молекул.

 

39. Що є причиною, що викликає процес теплопровідності?

1. Градієнт густини.

2. Градієнт температури.

3. Градієнт швидкості упорядкованого руху молекул.

4. Градієнт швидкості хаотичного руху молекул.

 

40. Що є причиною, що викликає процес внутрішнього тертя?

1. Градієнт температури.

2. Градієнт швидкості упорядкованого руху молекул.

3. Градієнт швидкості хаотичного руху молекул.

4. Градієнт густини.

 


Читайте також:

  1. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  2. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  3. III. Актуалізація набутих знань
  4. III. Контроль знань
  5. IV. Закріплення й узагальнення знань
  6. IV. Питання самоконтролю.
  7. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  8. IІ. Актуалізація опорних знань учнів.
  9. V. Завдання.
  10. V. Закріплення знань
  11. V. Засвоєння знань
  12. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок




Переглядів: 873

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розв’язання | Показники страхової статистики

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.