Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Прикордонні (митні) перевантажувальні станції

Прикордонні перевантажувальні станції будуються у виді однієї об'єднаної станції для двох сусідніх держав чи двох станцій, розташованих на території кожної держави. Перевантажувальні станції, що знаходяться на території сусідніх країн, з'єднуються залізничними коліями шириною 1520 і 1435 мм, покладеними на одному земляному полотні, чи сполученою чотиринитковою колією.

Для станцій (рис. 14.3, а), що споруджуються за схемою з послідовним розміщенням парків колії 1520 мм (показані суцільними лініями), перевантажувальних пристроїв і парків колії 1435 мм (показані пунктиром), потрібна довга площадка. Вагони подаються до перевантажувальних пристроїв і прибираються назад поточно, без перестановки через витяжні колії, що зручно при подачі під перевантаження маршрутів чи великих груп вагонів.

Перевантажувальна станція з комбінованим розташуванням пристроїв (рис. 14.3, б) зручна для подачі вагонів групами через витяжні колії. Для цієї станції потрібна більш коротка площадкам ніж для попередньої. Можливе застосування і схеми поперечного типу з паралельним розташуванням приймально-відправних парків різної колії, а між ними - перевантажувальних пристроїв, але для такої схеми потрібна більш широка площадка.

Станції проектують так, щоб перетинання колій різної ширини були відсутні і системи розвивалися незалежно. Іноді (див. рис. 14.3, б) є одне перетинання при прибиранні локомотивів пасажирських поїздів колії 1435 мм, якого можна уникнути, допустивши перепробіг локомотивів в обхід витяжної колії шириною 1520 мм.

Для заміни візків у пасажирських вагонів, що обертаються в прямому міжнародному сполученні, на прикордонних пасажирських станціях влаштовують спеціальні перестановочні пункти, що можуть розміщатися паралельно з групою пасажирських пристроїв, як показано на рис. 14.4, чи послідовно в залежності від місцевих умов. Від поїзда, що іде в іншу сторону, відчіплюються вагони внутрішнього сполучення, а групу вагонів міжнародного сполучення переставляють на колію перестановки візків. Ця колія у середній (робочій) частини має ширину колії 1508 мм (можлива установка вагонів з візками колії 1520 і 1435 мм). Вагони ставлять на цю колію, розчіплюють і розставляють (для можливості підйому і викочування візків).

Колія перестановки 4 (див. рис. 14.4) обладнана стаціонарними електродомкратами вантажопідйомністю 25-30 т для піднімання вагонів. Викочені візки колії 1520 мм за допомогою мостового крана вантажопідйомністю 10 т переставляють на колію 8, потім цим же краном до вагонів подають візки колії 1435 мм з колії 9. На перестановочній колії вагони також постачають водою і паливом.

Рис. 14.3. Схеми перевантажувальних станцій: а – з послідовним розміщенням парків і перевантажувальних пристроїв; б – з комбінованим розміщенням парків і перевантажувальних пристроїв; 1 – перевантаження в складі ангарного типу; 2 – перевантажувальна площадка для контейнерів і великовагових вантажів обладнана козловими кранами; 3 – перевантажувальна площадка для зерна; 4 – зближені колії; 5 – перевантаження через високу платформу; 6 – перевантаження небезпечних вантажів; 7 – пункт перестановки візків пасажирських вагонів; 8 – екіпірувальні пристрої для локомотивів; 9 – варіант екіпірувальних пристроїв.

У деяких пунктах (рис. 14.5) після піднімання вагонів домкратами візки викочують за допомогою електролебідок з безупинним тросом на тупикову колію наприкінці колії перестановки, а з тупика, що примикає до колії перестановки в протилежному її кінці, підкочуються лебідкою під вагони візки іншої колії. При цьому для поперечного переміщення візків з колій формування і ремонту візків на колію перестановки чи навпаки можуть застосовуватися електричні козлові крани чи крани на залізничному ході.

Рис. 14.4. Схема пункту перестановки візків пасажирських вагонів.

Пункт перестановки візків може бути загальним для пасажирських і вантажних вагонів. При роздільних пристроях для заміни візків вантажних вагонів укладають колію перестановки шириною колії 1508 мм, що, з одного боку, поступово розширюючись, переходить у колію 1520 мм, а з іншого боку, звужуючись, - у колію 1435 мм. До цієї колії примикають стрілками тупики в парки стоянки запасних візків. З-під вагона, поданого на колію перестановки, після його піднімання на домкратах викочуються на тупикову колію візки, а з протилежної сторони підкочуються візки іншої колії, на які опускається вагон, після чого він відсувається на відповідну колію.

При великому обсязі перевантаження в прикордонних районах можуть улаштовуватися перевантажувальні райони в складі двох чи більш взаємодіючих (перевантажувальних і інших) станцій. Станції району можуть бути спеціалізовані для перевантаження певних видів вантажів; на одній станції розміщається локомотивне господарство. Схема перевантажувального району і спеціалізація станцій залежать від конкретних умов, для яких район проектується.

Рис. 14.5. Розташування колій в пункті заміни візків різної ширини колії.


Читайте також:

  1. А. КАТЕГОРІЯ СУБСТАНЦІЇ.
  2. Атомні електростанції
  3. Вибір потужності генератора електростанції
  4. Внутрішні перевантажувальні станції
  5. Додаток 5. Оцінка етапів дистанції
  6. Каналізаційні насосні станції
  7. Найменування основних складових частин станції
  8. Наслідки аварії на Чорнобильській атомній електростанції
  9. Обробка составів пасажирських поїздів на технічній станції.
  10. Основні завдання, що покладаються на станції, пасажирські вагонні депо та вагонні дільниці
  11. Пасажирські станції
  12. Підготовче провадження в суді першої інстанції




Переглядів: 1223

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні види перевантажувальних станцій і перевантажувальних пристроїв | Внутрішні перевантажувальні станції

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.