Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Система мотивації у стратегічному управлінні та формування стратегічної поведінки

 

Розглянуті раніше проблеми забезпечення СОР демонстрували один з варіантів організаційної поведінки.

Стратегічна поведінка це поведінка юридичної або фізич­ної особи, яку вона обирає для себе як реакцію на вплив зовнішніх і внутрішніх факторів середовища; вона є проявом стратегічного мислення та знаходить вираження у механізмах розробки та реалізації стратегій.


 

Таблиця 13.6

Порівняння різних типів організаційної поведінки1

Характеристика організації Прирістна Підприємницька Стратегічна
Цілі Оптимізація прибутковості Оптимізація потенціалу при­бут­ковості Оптимізація стратегічного потенціалу, як основа довгострокової прибутковості
Способи досяг­нення цілей Екстраполяція попередніх підходів Визначення взаємодією можливостей отримання прибутку та якостей управління Широкий спектр взаємопов’язаних інструментів щодо використання зовнішніх можливостей та внутрішнього потенціалу
Обмеження 1. За зовнішнім середовищем 2. За внутрішніми можливостями 1. Здатність змінювати зовнішнє середовище 2. Спроможність створювати нові спеціальності 3. Спроможність сприймати різні способи поведін­ки 1. Здатність формувати зовнішнє середовище 2. Здатність вчасно набувати необхідних навичок 3. Спроможність формувати стратегіч­ний тип поведінки
Система винагород та заохочень 1. Заохочення за стабільність та ефективність 2. Винагорода за попередню діяльність 1. Заохочення за творчість, ініціативу 2. Стягнення за відсутність ініціативи 1. Заохочення за творчість, ініціативу, спрямованість на перспективу 2. Стягнення за опір змінам
Інформаційні системи (спрямованість) 1. Внутрішня інформація про поточну діяльність 2. Зовнішня інформація про дов­гостроковий обсяг можливостей 3. Традиційні системи («чиста» система повідомлень) 1. Внутрішня інформація про можливості 2. Зовнішня інформація про гло­бальний обсяг можливостей 3. Системи: довідкова з стандартними запитами з запитами /або по запитах з вільним опитуванням 1. Бази стратегічних данних про взаємозв’язки прошарків середовища 2. Моніторингова система підтримки стратегічних рішень 3. Діалогова система з загальною моделлю балансування стратегічних рішень
Проблеми, які вирішуються Знайомі, типові Ті, що не повторюються, нові Нові, нетрадиційні, потенційні
Стиль керівництва 1. Популярність, лібералізм 2. Встановлення єдиних підхо­дів 1. Зорієнтований на ризик 2. Такий, що надихає людей на сприйняття змін 1. Оснований на стратегічному мисленні 2. Зорієнтований на ризик, не викликаючи помилок 3. Такий, що надихає людей на участь у змінах
Спосіб вирішен­ня управлінських проблем      
а). визначення необхідності дій 1. Реакція на проблему, що вже виникла 2. Запізнення у вирішенні проблеми, що виникла 1. Активний пошук можливостей 2. Передбачення проблем 1. Оцінювання та прогнозування ситуації, визначення чинників можливостей та ризиків 2. Передбачення прояву проблем (уп­равління за слабкими сигналами)
б). пошук альтернативи 1. Орієнтація на попередній досвід 2. Незначні відхилення від «статус-кво» 3. Розглядається єдина альтернатива 1. Творчий пошук 2. Великі відхилення від «статус-кво» 3. Розглядаються багаточисельні альтернативи 1. Творчий пошук 2. Інноваційний підхід 3. Розглядаються багаточисельні альтернативи з орієнтацією на досягнення успіху у довгостроковій перспективі
в). оцінка альтернатив Приймається перша, що вдовольняє потребам Обирається краща з набору альтернатив Обирається декілька альтернатив, ранжуються за можливостями прояву та відповідності встановленим цілям і стратегіям
г). відношення до ризику 1. Мінімізація ризику 2. Відповідність попередньому досвіду 1. Усвідомлений ризик 2. Балансування сукупності ризикованих варіантів 1. Усвідомлений ризик 2. Балансування суку­пності ризикованих варіантів та управління ризиком

 


 


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  3. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  4. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  5. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  6. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  7. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  8. VI. Узагальнення та систематизація знань
  9. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.
  10. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  11. Автоматизована система ведення державного земельного кадастру
  12. Автоматична система сигналізації




Переглядів: 551

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Управління стратегічними змінами в організації | МОТИВАТОРИ СТРАТЕГІЧНОЇ ПОВЕДІНКИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.