Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Стаття 73. Позички місцевим бюджетам

Стаття 72. Дефіцит місцевих бюджетів

Дефіцит місцевих бюджетів

1. По загальному фонду місцеві бюджети можуть прийма­вся з дефіцитом шляхом внесення змін до рішень про місцевий бюджет за результатами річного звіту про виконання від­відного місцевого бюджету за попередній бюджетний період включно на суму вільного залишку бюджетних коштів.

2. По спеціальному фонду можуть прийматися з дефіцитом виключно бюджет Автономної Республіки Крим та міські бюд­жети у частині дефіциту бюджету розвитку, який покривається за рахунок запозичень.

(Стаття 72 в редакції Закону № 1086-IV від 10.07.2003)

 

Конституція України (ст. 95) встановила, що держава прагне до збалансованості бюджету України, тому бюджет будь-якого рівня не повинен бути дефіцитним.

Дефіцит бюджету, як визначено в пункті 17 статті 2 Кодексу, є перевищенням видатків бюджету над його доходами. Стаття 14 Кодексу встановлює випадки прийняття державного і місцевих бюджетів з дефіцитом - це дозволяється лише за наявності об­ґрунтованих джерел фінансування дефіциту відповідних бюдже­тів з урахуванням особливостей, визначених статтею 72 Кодексу. Стаття 72 в редакції Закону від 10 липня 2003 р. № 1086- IV передбачає можливість прийняття місцевих бюджетів по загаль­ному фонду з дефіцитом шляхом внесення змін до рішень про міс­цевий бюджет за результатами річного звіту про його виконання за попередній бюджетний період, але тільки на суму вільного за­лишку бюджетних коштів.

Залишок бюджетних коштів загально­го фонду включає обсяг коштів на рахунках відповідного бюдже­ту та розпорядників коштів на кінець дня (п. 20 ст. 2 Кодексу). Шляхом внесення змін у рішення про місцевий бюджет за резуль­татами річного звіту про виконання цього бюджету за попередній бюджетний період виключно на суму вільного лишку бюджетних коштів і може місцева рада прийняти рішення про місцевий бюд­жет з дефіцитом по загальному фонду.

 

1. Для покриття тимчасових касових розривів, що виникають під час виконання загального фонду місцевого бюджету, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві державні адмі­ністрації, виконавчі органи відповідних рад за рішенням Вер­ховної Ради Автономної Республіки Крим чи відповідної ради можуть отримувати короткотермінові позички у фінансово-кре­дитних установах на термін до трьох місяців, але у межах поточ­ного бюджетного періоду. Порядок отримання таких позичок ви­значається Міністерством фінансів України.

2. Надання позичок з одного бюджету іншому забороняється.

 

Позички місцевим бюджетам використовуються на стадії вико­нання бюджету. При цьому право на застосування позик виникає тільки при виконанні загального фонду бюджету, на спеціальний фонд це право не поширюється (ст. 13 Кодексу). Кошти, що надхо­дять від позичок, спрямовуються на покриття тимчасових касових розривів. Подібні позички можна віднести до короткострокових, бо вони отримуються у фінансово-кредитних установах на строк до трьох місяців у межах поточного бюджетного періоду відповід­но до Порядку, визначеного Міністерством фінансів України.

 


Читайте також:

  1. Аналіз витрат на підприємстві за їх елементами та статтями калькуляції.
  2. Аналіз собівартості продукції за статтями витрат.
  3. Аудит розрахунків з бюджетами
  4. Взаємні розрахунки між бюджетами.
  5. ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ОПЕРАЦІЙНИХ ВИТРАТ ЗА СТАТТЯМИ ТА ЕЛЕМЕНТАМИ
  6. Визначення строку позички та величини ставки
  7. Встановлення нормативів по окремих статтях дозволяє забезпечити оптимальну потребу підприємства в оборотних коштах.
  8. Групування витрат підприємства за статтями калькуляції
  9. Договір позички
  10. Договір позички
  11. Договір позички (безоплатного користування майном).
  12. Договір позички. Припинення та розірвання договору позички.




Переглядів: 658

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Видатки місцевих бюджетів. Вільні бюджетні кошти | Формування фондів місцевих органів влади

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.