Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Конспект уроку № 10

Затверджую

Керівник практики_______________

фізичної культури у 9-А класі

Тема: Баскетбол

Завдання:1. Закріпити кидки м’яча однією рукою.

2. Закріпити ведення м’яча без зорового контролю.

3. Сприяти розвитку спритності,координації рухів,уваги.

Дата проведення: 25.01.13.

Місце проведення:Спортивний зал.

Інвентар:Свисток, баскетбольні м’ячі.

№ п/п Частини уроку і час Зміст уроку Дозування Організаційно-методичні вказівки
І.         Підготовча частина (10 -12 хв.)   Шикування 20 с. Звернути увагу на зовнішній вигляд.
Привітання 20 с.  
Перевірка наявності присутніх 20 с.  
Доведення задач уроку 20 с.  
Стройові вправи 30 с. Повороти на місці.
Ходьба: 2 хв. В обхід ліворуч.
- на носочках 15 м. Руки на поясі.
- на внутрішній сторони стопи 10 м. Спину тримати рівно.
- на зовнішній сторони стопи 10 м. Руки за головою.
- перекат з п’ятки на носок 20 м. Поступово збільшувати темп.
Біг: 2 хв.  
- приставними кроками лівим боком 20 м.  
- приставними кроками правим боком 20 м.  
- звичайний біг 1 хв. Дистанція два кроки.

 


 

№ п/п Частини уроку і час Зміст уроку Дозування Організаційно-методичні вказівки
  І.       Підготовча частина (10 -12 хв.)   Загально розвиваючі вправи: 1) В.п. – основна стійка, руки на пояс, нахили головою 1 – вперед; 2 – назад; 3 – ліворуч; 4 – праворуч; 6 – 8 разів Повільно з максимальною амплітудою.
2) В.п. – руки на поясі, повороти головою на 1-2 - праворуч, 3-4 - ліворуч.   Слідкувати за правильністю виконання вправи і поставою.
3) В.п. – руки до плечей, кругові оберти: 1-4 – вперед; 1-4 - назад 6 – 8 разів    
4) В.п. – Руки в сторони прямі, кругові оберти рук на: 1-4 – вперед; 1-4 – назад. 6 – 8 разів Виконувати з максимальною амплітудою і швидкістю.  
5) В.п. – широка стійка, ноги нарізно, руки на поясі; нахил тулуба: 1 – вперед; 2 – назад; 3 – ліворуч; 4 – праворуч. 6 – 8 разів Слідкувати щоб коліна не згиналися.
6) Присід на праву ногу, рука вперед, перекат з ноги на ногу – з лівої на праву. 6 – 8 разів Дотримуватися правил виконання вправи.
7) В.п. – випад лівою ногою уперед, рука на коліно; 1-2 – пружинисті рухи тулубом вниз; 3-4 – так само. 6- 8 разів Виконувати по команді вчителя.

 

№ п/п Частини уроку і час Зміст уроку Дозування Організаційно-методичні вказівки
ІІ.     Основна частина (28 – 30 хв.) 1. Ривки з місця на 10м із положення: Ø Стоячи; Ø Сидячи; Ø Лежачи. 6 – 7 хв. Почергово групами по 4 учні. Максимальна швидкість.
2. Кидки м’яча однією рукою зверху у стрибку та обома руками від грудей. 7 – 8 хв. Після випуску м’яча приземлятися на обидві ноги, набувати стійкі баскетболіста для виконання наступних дій.
3. Ведення м’яча без зорового контролю. 7 – 8 хв. Фронтально одночасно, у кожного в руках м’яч. Пересуватися по колу одне за одним із дистанцією 2-3м.
4. Навчальна гра (4х4). 4 – 5 хв. Слідкувати за правилами гри.
ІІІ.   Заключна частина (4 хв.) Повільний біг. 1 хв. Слідкувати за дистанцією.
Вправи на відновлення дихання. 1 хв. Піднесення рук до гори підчас вдиху, опускання рук під час видиху.
Шикування, підведення підсумків. 1,5 хв. Виставлення оцінок.
Домашнє завдання. 0,5 хв. Стрибки через скакалку.

 

Дата: 25.01.13. Підпис________________

Оцінка за конспект_______________

Оцінка за проведення_____________

Зауваження вчителя до проведення уроку ____________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________

 

 


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. IV. Підсумок уроку
  3. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  4. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  5. VII. Підсумки уроку
  6. VIІ. Підсумок уроку
  7. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  8. Аналіз та оцінка проведеного уроку
  9. Вимоги до проведення сучасного уроку
  10. Вимоги до уроку
  11. ГИСТОЛОГИЯ. КОНСПЕКТ ЛЕКЦИЙ.
  12. Додатковий матеріал до уроку




Переглядів: 506

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Технологія визначення пошкодженої або непридатної для використання білизни. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.