Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Конспект уроку № 10

Затверджую

Керівник практики_______________

фізичної культури у 9-А класі

Тема: Баскетбол

Завдання:1. Закріпити кидки м’яча однією рукою.

2. Закріпити ведення м’яча без зорового контролю.

3. Сприяти розвитку спритності,координації рухів,уваги.

Дата проведення: 25.01.13.

Місце проведення:Спортивний зал.

Інвентар:Свисток, баскетбольні м’ячі.

№ п/п Частини уроку і час Зміст уроку Дозування Організаційно-методичні вказівки
І.         Підготовча частина (10 -12 хв.)   Шикування 20 с. Звернути увагу на зовнішній вигляд.
Привітання 20 с.  
Перевірка наявності присутніх 20 с.  
Доведення задач уроку 20 с.  
Стройові вправи 30 с. Повороти на місці.
Ходьба: 2 хв. В обхід ліворуч.
- на носочках 15 м. Руки на поясі.
- на внутрішній сторони стопи 10 м. Спину тримати рівно.
- на зовнішній сторони стопи 10 м. Руки за головою.
- перекат з п’ятки на носок 20 м. Поступово збільшувати темп.
Біг: 2 хв.  
- приставними кроками лівим боком 20 м.  
- приставними кроками правим боком 20 м.  
- звичайний біг 1 хв. Дистанція два кроки.

 


 

№ п/п Частини уроку і час Зміст уроку Дозування Організаційно-методичні вказівки
  І.       Підготовча частина (10 -12 хв.)   Загально розвиваючі вправи: 1) В.п. – основна стійка, руки на пояс, нахили головою 1 – вперед; 2 – назад; 3 – ліворуч; 4 – праворуч; 6 – 8 разів Повільно з максимальною амплітудою.
2) В.п. – руки на поясі, повороти головою на 1-2 - праворуч, 3-4 - ліворуч.   Слідкувати за правильністю виконання вправи і поставою.
3) В.п. – руки до плечей, кругові оберти: 1-4 – вперед; 1-4 - назад 6 – 8 разів    
4) В.п. – Руки в сторони прямі, кругові оберти рук на: 1-4 – вперед; 1-4 – назад. 6 – 8 разів Виконувати з максимальною амплітудою і швидкістю.  
5) В.п. – широка стійка, ноги нарізно, руки на поясі; нахил тулуба: 1 – вперед; 2 – назад; 3 – ліворуч; 4 – праворуч. 6 – 8 разів Слідкувати щоб коліна не згиналися.
6) Присід на праву ногу, рука вперед, перекат з ноги на ногу – з лівої на праву. 6 – 8 разів Дотримуватися правил виконання вправи.
7) В.п. – випад лівою ногою уперед, рука на коліно; 1-2 – пружинисті рухи тулубом вниз; 3-4 – так само. 6- 8 разів Виконувати по команді вчителя.

 

№ п/п Частини уроку і час Зміст уроку Дозування Організаційно-методичні вказівки
ІІ.     Основна частина (28 – 30 хв.) 1. Ривки з місця на 10м із положення: Ø Стоячи; Ø Сидячи; Ø Лежачи. 6 – 7 хв. Почергово групами по 4 учні. Максимальна швидкість.
2. Кидки м’яча однією рукою зверху у стрибку та обома руками від грудей. 7 – 8 хв. Після випуску м’яча приземлятися на обидві ноги, набувати стійкі баскетболіста для виконання наступних дій.
3. Ведення м’яча без зорового контролю. 7 – 8 хв. Фронтально одночасно, у кожного в руках м’яч. Пересуватися по колу одне за одним із дистанцією 2-3м.
4. Навчальна гра (4х4). 4 – 5 хв. Слідкувати за правилами гри.
ІІІ.   Заключна частина (4 хв.) Повільний біг. 1 хв. Слідкувати за дистанцією.
Вправи на відновлення дихання. 1 хв. Піднесення рук до гори підчас вдиху, опускання рук під час видиху.
Шикування, підведення підсумків. 1,5 хв. Виставлення оцінок.
Домашнє завдання. 0,5 хв. Стрибки через скакалку.

 

Дата: 25.01.13. Підпис________________

Оцінка за конспект_______________

Оцінка за проведення_____________

Зауваження вчителя до проведення уроку ____________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________

 

 


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. IV. Підсумок уроку
  3. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  4. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  5. VII. Підсумки уроку
  6. VIІ. Підсумок уроку
  7. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  8. Аналіз та оцінка проведеного уроку
  9. Вимоги до проведення сучасного уроку
  10. Вимоги до уроку
  11. ГИСТОЛОГИЯ. КОНСПЕКТ ЛЕКЦИЙ.
  12. Додатковий матеріал до уроку




Переглядів: 466

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Технологія визначення пошкодженої або непридатної для використання білизни. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.