МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема: Оздоблення, подавання страв.Практична робота № 22. Аналіз та систематизація інформації. Робота з інформаційними джерелами. Створення банку ідей. Тема: Проектування та приготування страви. Мета: -навчити: працювати учнів з інформаційними джерелами, аналізувати інформацію, робити висновки, виділяти головне та відхиляти зайве; -розвити: вміння та навички з приготування страв, складання технол. схем, дотримання ПБП при користуванні електроплитою, при роботі з гарячими рідинами, ножами, тертками; -виховувати: акуратність, старанність, увагу, дбайливе ставлення до роботи. Обладнання: таблиці ПБП, посуд, технологічна схема приготування страв за власно розробленим рецептом. Хід уроку.
Учні відповідають у дошки, проводять демонстрацію знайденої інформації: які продукти використовують, яким користуються посудом, як прикрашають. Після декількох розповідей клас аналізує інформацію, роблять висновки, вибирають найкращій рецепт: за невисокою ціною ( собівартість страви ), за легкістю чи складністю приготування, за способом оформлення, за смаком ( приблизна уява, якщо розповідь була в подробицях, що можна було уявити смакові якості страви). Обравши декілька страв, за визначеними критеріями, учні починають складати технологічну схему, розрахунок собівартості.
- Розроблення власного рецепту приготування страви. Складання технологічної послідовності приготування страв.
Д/завдання: принести продукти до приготування страви за власним рецептом. Проект, з ПБП, рефератами, схемами, розрахунками. Знайти декілька способів прикрашання страв, фото.
Прибирання.
Урок:23.7 Мета: -навчити: ознайомити учнів з професією бармен,кухар, офіціант, навчити оздоблювати страви різними способами, прикрашати стіл, створювати святковий настрій, приємну співпрацю в колективі; -розвити: навички з приготування страв, вміння прикрашати, оздоблювати та подавати страви; -виховувати: старанність, акуратність, доброзичливе ставлення до роботи, до своїх однокласників у співпраці. Обладнання: посуд, технологічна схема, таблиці ПБП. Хід уроку.
Бармен - це обличчя кожного закладу. Бармен якісно і швидко обслуговує клієнтів. Знає рецептури приготування безалкогольних і слабоалкогольних напоїв, вміє досконало користуватися барменським приладдям, скляним посудом. Без проблем відпускає напої, делікатно спілкується з відвідувачами закладу. Вміє оформити вітрину барної стійки, експлуатувати обладнання і створити своїм вмінням свято для клієнтів.
Згідно з правилами етикету, сидячи за столом треба тільки зап'ястям спиратися на його край. Жінка може ненадовго опертися на стіл ліктем. Не слід скачувати хлібні кульки, грати приладами, чаркою, звертати край скатертини в трубочку, протягувати у всю довжину ноги під столом. Під час прийому їжі не слід розставляти лікті й низько схиляти голову над тарілкою. Голову тільки злегка нахиляють і на цю висоту підносять вилку або ложку. Не слід дути на гарячу їжу і напої, чавкати, прицмокував і присьорбувати. Пити також потрібно беззвучно.
Що і як потрібно їсти? Гарячі страви, такі, як млинці, млинці, запіканки і т. д., їдять десертною виделкою, тримаючи її в правій руці. Фруктові кнедлики ножем і виделкою, каші - десертною ложкою. Торти, тістечка та інші кондитерські вироби їдять вилочка для тістечок, тримаючи її в правій руці. Для пудингів, кремів і желе подають на стіл кавові ложечки. Пиріжки, булочки з начинкою з крему або варення їдять, тримаючи їх у руці.
Біла скатертина призначається для всіх урочистих подій та свят, її перевага в тому, що на ній красиво виглядає посуд будь-якого кольору і стіл можна прикрасити будь-якими квітами. Троянди, кришталеві келихи, срібні свічники і старовинний фарфор, не кажучи вже про хороше, витримане вино, допоможуть створити саме ту атмосферу, яка повинна панувати при святкуванні заручин або річниці весілля. Зазвичай, перше блюдо ставлять на стіл до того, як гості зайняли свої місця. В іншому випадку обідня серветка лежить на дрібній тарілці, а не ліворуч від вилок, як показано на малюнку. Рибну вилку можна розмістити трьома способами, один з яких показано на малюнку. Необхідні також попільнички. Серветка - неодмінний предмет сервірування столу. Адже без серветки неможливо дотримати чистоту та охайність за столом. Крім того, добре відпрасована і красиво складена полотняна серветка ще й прикрашає стіл. Читайте також:
|
||||||||
|