МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||
Практична робота № 16.Знімання мірок. Тема: Виконання креслень в заданому масштабі (М 1:4) . Знімання мірок. Зовнішній вигляд Практична робота № 15. -Підбір матеріалів для виготовлення виробу. Обґрунтування моделі швейного виробу .
Д/завдання: підібрати тканину для пошиття фартуха, вивчити властивості тканин, вміти визначати лицьову та зворотню сторони, масштабна лінійка 1:4, аркуш А4, олівець, см стрічка. Прибирання.
Урок № 16_________________
Фартух– один із видів виробничого одягу. Його використовують для виконання кулінарних робіт у домашніх умовах, у школі. Доцільним є використання комплекту, що складається із фартуха і хустинки. Фартух складається з деталей : нагрудник, кишеня, нижня частина, пояс, бретелі. 1. Легкий одяг, стояти треба прямо, без напруження. 2. Лінію талії опоясують тасьмою. 3. мірки знімають на правому боці см стрічкою ( якщо це плечовий виріб), стрічку не натягують. 4. Мірки записують у стовпчик. Ст – пів обхват талії – см стрічка укладається горизонтально навколо тулуба в самому вузькому місці лінії талії. Мірку записують у половинному розмірі. Сб – пів обхват стегон – см стрічка проходить навколо тулуба через сідничні точки, спереду з урахуванням виступу живота. Дн – довжина нагрудника – мірка знімається від лінії талії вгору до бажаної висоти ( на 2-3 см вище лінії грудей) Днч – довжина нижньої частини фартуха – вимірюють від лінії талії до бажаної довжини ( до низу сукні мінус 5 см). Позначення скорочені: велика літера О – обхват, С – пів обхват, Ш – ширина, Д – довжина. Малі літери – місце вимірювання т- талія, Шс – ширина спини. Конструювання починають з побудови базисної сітки. Базисна сітка – це сітка з горизонтальних ліній, яка визначає габаритні розміри ( довжину і ширину) деталей і виробу в цілому. На базисній сітці проводять лінії, які збігаються з основними лініями фігури людини. У зошиті побудову креслення виконують за допомогою масштабної лінійки. На основі креслення деталей фартуха отримують базову викрійку. На основі базової викрійки можна створити багато нових моделей фартухів ( моделювання).
1. Розрахунок необхідної кількості тканини. Щоб економно витрачати тканину, потрібно вміти правильно визначати необхідну довжину та ширину тканини. Витрати залежать від особливостей конкретної моделі, від ширини тканини, від напрямку і розміру малюнка. Чим точніше розрахована необхідна кількість тканини, тим менше коштів ви витратите на купівлю матеріалів. Для пошиття фартуха можна використовувати невеликі відрізки тканин, навіть кількох кольорів, але які добре пасують один до одного. 2. Ознайомитись з побудовою креслення фартуха без нагрудника. 3. Зняти мірки один з одного. 4. Виконати креслення фартуха у М 1:4. Д/завдання: виконати на чистову побудову креслення фартуха у М 1:4, на аркуші А4, см стрічка. Знати правила зняття мірок, аркуш для побудови викрійки у М 1:1, лінійка. Прибирання. Урок № 17______________ Читайте також:
|
|||||||||||||||
|