МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Джерельна база історії науки й техніки єПредмет науки й техніки Завдання історії науки й техніки Мети історії науки й техніки 1. Забезпечити постійне підвищення якості загальнокультурного й науково-технічного потенціалу суспільства 2. Створювати й підтримувати історично-наукове й історично-технічне середовище як органічну частину всіх сучасних соціальних інститутів: утворення, науки, економіки, музейної справи й ін. 3. Служити основний для інтеграції природничо-наукової, технічної й гуманітарної форм єдиного по своїй природі знання. 4. Постійно вводити в науковий і культурний оборот нове фактичне й концептуальне історично-наукове й історично-технічне знання. 5. Створювати фактологічну й концептуальну основу для розробки імовірнісних моделей різного рівня науково-технічного й соціального розвитку суспільства. 6. Служити природною підставою для створення нової концепції нового знання - історія як форма теорії. 1. Пошук, систематизація, аналіз і узагальнення історично-наукових і історично-технічних фактів. 2. Розширення джерельної бази для досліджень. 3. Виявлення й обґрунтування законів і закономірностей науково-технічного розвитку 4. Аналіз ролі й значення науки й техніки в культурно-історичному розвитку 5. Удосконалювання методологічного забезпечення дослідницької практики (уточнення понятійного апарата, поглиблення аналізу текстів і речових джерел, створення й критика концептуальних моделей опис і пояснення історично-наукового й історично-технічного знання, розширення практики використання експериментальної перевірки й математичного опису історичного знання, радикальне розширення використання сучасних комп'ютерних технологій в історії науки й техніки). 6. Дослідження особливостей розвитку науки й техніки в окремі періоди, в окремих регіонах і країнах. 7. Розгляд питань пріоритету 1. Інформація про події й творців історії науки й техніки 2. Матеріальні пам'ятники історії науки й техніки. 3. Процеси одержання, обґрунтування наукового й технічного знання в різних культурно-історичних умовах 4. Структура й зміст науково-технічного знання. · Вивчення шляхів і закономірностей формування джерельної бази · Аналіз структури джерельної бази · Вивчення походження й еволюції основних видів джерел. Особливістю її є 1. Масивність інформаційних фондів і їхнє стрімке зростання 2. Високий рівень дублювання 3. Багатоаспектність інтерпретації 4. Різноманіття тим інформації 5. Низький рівень формалізації джерел по історії науки й техніки Читайте також:
|
||||||||
|