МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ЛЕКЦІЙНОГО ЗАНЯТТЯПЛАН-КОНСПЕКТ ПРОВЕДЕННЯ ЗАТВЕРДЖУЮ ІНСТИТУТ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ ВИСНОВОК Режим позбавлення волі (як основний засіб виправлення та ресоціалізації засуджених за ст. 6 КВК України) прийнято визначати як порядок відбування, порядок виконання цього покарання, порядок тримання засуджених, укладу їх життя чи правопорядку, встановленого в колонії. Оскільки термін «порядок» зазвичай тлумачиться як послідовність тих чи інших дій, правила, за яким здійснюється що-небудь, то у цьому значенні режим визначає послідовність процесу виконання і відбування покарання чи правила, за якими здійснюється цей процес. Режим позбавлення волі уособлює як порядок виконання, так і порядок відбування покарання. Провідні вчені не обмежуються розумінням режиму виключно як інституту позбавлення волі, а визначають режим покарання (у даному разі - позбавлення волі) як установлену кримінально-виконавчим законодавством сукупність правил поведінки засуджених (режим відбування покарання) і заходів, що здійснюються органами й установами виконання покарань, спрямованими на досягнення цілей покарання (режим виконання покарання). Це визначення режиму дає змогу розглядати режим не тільки у вузькому значенні лише як інститут позбавлення волі, але й вести мову про режим виконання-відбування інших видів покарань з особливостями реалізації, наприклад, режим арешту, режим обмеження волі, режим виправних робіт, режим позбавлення права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю, режим тримання в дисциплінарному батальйоні і т. ін. Укладач: Викладач кафедри кримінально-виконавчого права кандидат історичних наук підполковник внутрішньої служби П.М.Ісаков
Кафедра кримінально-виконавчого права
Начальник кафедри кримінально-виконавчого права ___________________________
«____»______________ 20____ ТЕМА № 5. Системи охорони, нагляду як засоби забезпечення режиму. З навчальної дисципліни: Забезпечення режиму в установах виконання покарань Категорія слухачів:курсанти юридичного факультету Інституту кримінально-виконавчої служби. Навчальна мета: сформувати у курсантів комплекс науково обґрунтованих знань щодо систем охорони, нагляду як засобів забезпечення режиму відповідно до положень чинного кримінально-виконавчого законодавства. Виховна мета:сприяти розвитку у курсантів наукового світогляду і спрямованості на творчу активність, усвідомлення мотивів навчання, пізнавального інтересу до юридичної професії та формування морально-естетичних якостей професіонала юриста-пенітенціарія. Розвивальна мета: розвити у курсантів інтелектуальні здібності до осмислення, формування навичок системного аналізу теоретичних і практичних основ щодо систем охорони, нагляду як засобів забезпечення режиму для використання їх у своїй роботі та науковій діяльності. Обсяг навчального часу: 4 години. Навчальне обладнання, ТЗН: електронні презентації, навчальний мультимедійний посібник. Наочні засоби: графіки, схеми, таблиці. Міжпредметні та міждисциплінарні зв’язки: кримінальне право, кримінально-виконавче право, пенітенціарна кримінологія, пенітенціарна психологія, пенітенціарна педагогіка. План лекції 1(навчальні питання): Вступ –до 5 хвилин. 1. Поняття та структура системи охорони як засобу забезпечення режиму. – до 10 хвилин. 2. Інженерні та технічні засоби охорони установ виконання покарань. – до 30 хвилин. 3. Поняття та структура системи нагляду як засобу забезпечення режиму. – до 30 хвилин. Висновок – до 5 хвилин. План лекції 2 (навчальні питання): Вступ– до 5 хвилин. 1. Мета і завдання надзору в установах виконання покарань. – до 30 хвилин. 2. Роль ЧПНК у забезпеченні нагляду в УВП. – до 20 хвилин. 3. Головні напрямки забезпечення ефективності режиму в колонії. – до 20 хвилин. Висновок –до 5 хвилин. Література: Базова: 1. Конституція України 1996 р. 2. Кримінальний кодекс України. Офіційне видання.-К.:Велес,2013.-144 с. 3. Кримінальний процесуальний кодекс України – Паливода А.В.. – К., 2012. – 382 с. 4. Кримінально-виконавчий кодекс України: Науково-практичний коментар / Степанюк А.Х., Яковець І.С. За заг. ред. Степанюка А.Х. – Х.: ТОВ „Одіссей”, 2005. – 560 с. 5. Кримінально-виконавчий кодекс України: Науково-практичний коментар. За ред. В.В. Коваленка, А.Х. Степанюка. - К.: Атіка, 2012. Читайте також:
|
||||||||
|