Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЛЕКЦІЙНОГО ЗАНЯТТЯ

ПЛАН-КОНСПЕКТ ПРОВЕДЕННЯ

ЗАТВЕРДЖУЮ

ІНСТИТУТ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ

ВИСНОВОК

Режим позбавлення волі (як основний засіб виправлення та ресоціалізації засуджених за ст. 6 КВК України) прийнято визначати як порядок відбування, порядок виконання цього покарання, порядок тримання засуджених, укладу їх життя чи правопорядку, встановленого в колонії. Оскільки термін «порядок» зазвичай тлумачиться як послідовність тих чи інших дій, правила, за яким здійснюється що-небудь, то у цьому значенні режим визначає послідовність процесу виконання і відбування покарання чи правила, за якими здійснюється цей процес. Режим позбавлення волі уособлює як порядок виконання, так і порядок відбування покарання. Провідні вчені не обмежуються розумінням режиму виключно як інституту позбавлення волі, а визначають режим покарання (у даному разі - позбавлення волі) як установлену кримінально-виконавчим законодавством сукупність правил поведінки засуджених (режим відбування покарання) і заходів, що здійснюються органами й установами виконання покарань, спрямованими на досягнення цілей покарання (режим виконання покарання). Це визначення режиму дає змогу розглядати режим не тільки у вузькому значенні лише як інститут позбавлення волі, але й вести мову про режим виконання-відбування інших видів покарань з особливостями реалізації, наприклад, режим арешту, режим обмеження волі, режим виправних робіт, режим позбавлення права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю, режим тримання в дисциплінарному батальйоні і т. ін.

Укладач:

Викладач кафедри

кримінально-виконавчого права

кандидат історичних наук

підполковник внутрішньої служби П.М.Ісаков

 

 

Кафедра кримінально-виконавчого права

 

Начальник кафедри

кримінально-виконавчого права

___________________________

 

«____»______________ 20____

ТЕМА № 5. Системи охорони, нагляду як засоби забезпечення режиму.

З навчальної дисципліни: Забезпечення режиму в установах виконання покарань

Категорія слухачів:курсанти юридичного факультету Інституту кримінально-виконавчої служби.

Навчальна мета: сформувати у курсантів комплекс науково обґрунтованих знань щодо систем охорони, нагляду як засобів забезпечення режиму відповідно до положень чинного кримінально-виконавчого законодавства.

Виховна мета:сприяти розвитку у курсантів наукового світогляду і спрямованості на творчу активність, усвідомлення мотивів навчання, пізнавального інтересу до юридичної професії та формування морально-естетичних якостей професіонала юриста-пенітенціарія.

Розвивальна мета: розвити у курсантів інтелектуальні здібності до осмислення, формування навичок системного аналізу теоретичних і практичних основ щодо систем охорони, нагляду як засобів забезпечення режиму для використання їх у своїй роботі та науковій діяльності.

Обсяг навчального часу: 4 години.

Навчальне обладнання, ТЗН: електронні презентації, навчальний мультимедійний посібник.

Наочні засоби: графіки, схеми, таблиці.

Міжпредметні та міждисциплінарні зв’язки: кримінальне право, кримінально-виконавче право, пенітенціарна кримінологія, пенітенціарна психологія, пенітенціарна педагогіка.

План лекції 1(навчальні питання):

Вступ –до 5 хвилин.

1. Поняття та структура системи охорони як засобу забезпечення режиму. – до 10 хвилин.

2. Інженерні та технічні засоби охорони установ виконання покарань. – до 30 хвилин.

3. Поняття та структура системи нагляду як засобу забезпечення режиму. – до 30 хвилин.

Висновок – до 5 хвилин.

План лекції 2 (навчальні питання):

Вступ– до 5 хвилин.

1. Мета і завдання надзору в установах виконання покарань. – до 30 хвилин.

2. Роль ЧПНК у забезпеченні нагляду в УВП. – до 20 хвилин.

3. Головні напрямки забезпечення ефективності режиму в колонії. – до 20 хвилин.

Висновок –до 5 хвилин.

Література:

Базова:

1. Конституція України 1996 р.

2. Кримінальний кодекс України. Офіційне видання.-К.:Велес,2013.-144 с.

3. Кримінальний процесуальний кодекс України – Паливода А.В.. – К., 2012. – 382 с.

4. Кримінально-виконавчий кодекс України: Науково-практичний коментар / Степанюк А.Х., Яковець І.С. За заг. ред. Степанюка А.Х. – Х.: ТОВ „Одіссей”, 2005. – 560 с.

5. Кримінально-виконавчий кодекс України: Науково-практичний коментар. За ред. В.В. Коваленка, А.Х. Степанюка. - К.: Атіка, 2012.


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Викладення лекційного матеріалу
  10. Вступне заняття
  11. Гігієнічна оцінка заняття з фізичної культури
  12. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 450

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Питання 3. Порядок організації та особливості забезпечення режиму в виправних колоніях. | Питання 1. Поняття та структура системи охорони як засобу забезпечення режиму.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.