МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Характеристика методів планування товарообігуПлан
1. Планування загального обсягу товарообігу підприємства. 2. Планування товарообігу щодо окремих кварталів. 3. Обґрунтування обсягу товарообігу підприємства на плановий період.
Прогноз загального обсягу товарообігу магазину розраховується як сума продажу окремих товарних груп. Базою для такого розрахунку служить маркетингове дослідження, засноване на глибокому вивчені соціально-економічних змін, що відбуваються в аналізі товарообігу за попередні роки, ретельному обліку перспектив розвитку усіх галузей народного господарства, змін у попиті населення на різні товари. При цьому враховують комплексний вплив багатьох факторів, основними з яких є наступні: - склавшийся рівень споживання і реалізації товарів та його залежності від купівельних фондів населення. Аналіз цих даних дозволяє виявити тенденції в попиті населення на окремі товарні групи по тим товарам на які попит населення цілком задовольняється , фактичний продаж у певній мірі характеризує розмір платоспроможності попиту. Враховуються зміни, які відбуваються у структурі товарообігу під впливом росту матеріального добробуту населення. Наприклад, при зростанні продажу м’яса знижується споживання хлібу; при розрахунку реалізації цукру враховується ріст продажу кондитерських виробів. Чим вище рівень споживання окремих товарів та ступінь задоволення потреби в них населення, тим менше зміниться реалізація цих товарів у майбутньому навіть при значному збільшенні споживчих фондів; - рівень виробництва окремих предметів споживання і відповідно зміни обсягу та структури товарних ресурсів; - норми споживання продуктів харчування та найважливіших непродовольчих товарів у співставленні з фактичним рівнем споживання; - зміни житлово-побутових умов населення, що обслуговується. У зв’язку з розширенням житлового будування різко зростає попит на меблі, будівельні матеріали і т.д. Плановий обсяг та структура товарообігу підприємства є вихідними для планування та прогнозування всіх інших показників господарської діяльності підприємства – валового прибутку, витрат пидприємства, прибутку, потреби в ресурсах та капіталі. Тому планування роздрібного товарообігу, його обсягу та структури, є найбільш відповідальним етапом при плануванні фінансово-господарської діяльності торговельного підприємства в цілому. Підвищення ефективності планування роздрібного товарообігу досягається шляхом постійного удосконалення діючих та розробки нових методів планування даного показника. Плани товарообігу підприємства класифікують за різними ознаками в залежності від періоду планування, рівня управління, методів планування та кількості методів, що використовуються при плануванні даного показника. Довгостроковий план розвитку роздрібного товарообігу є невід’ємною частиною перспективного плану розвитку торгівлі та країни в цілому. Головною особливістю довгострокового плану є те, що він носить стратегічний характер і формує концепцію економічної, соціальної та технічної політики підприємства на перспективу. Поточні або річні плани забезпечують послідовну реалізацію завдань довгострокових та середньострокових планів з урахуванням існуючої кон’юнктури ринку. вони охоплюють більш широке коло завдань і є найбільш гнучкою та оперативною формою планового управління торговельною діяльністю підприємства. При визначенні планового обсягу роздрібного товарообігу на рівні окремого торговельного підприємства головна увага приділяється задоволенню попиту споживачів району діяльності даного підприємства, ефективному використанню наявних фінансових, матеріальних і трудових ресурсів та досягненню певних результатів фінансово-господарської діяльності. Це потребує розробки плану товарообігу торговельного підприємства у трьох варіантах: перший варіант – необхідний обсяг товарообігу, достатній для досягнення цільового обсягу прибутку підприємства; другий варіант – можливий обсяг товарообігу, який обумовлюється обсягом споживчого попиту району діяльності підприємства та конкурентним оточенням; третій варіант – ресурсозабезпеченний обсяг товарообігу, який може бути отриманий при наявному ресурсному потенціалі підприємства та його найбільш ефективному використанні. Кожен варіант плану товарообігу може бути розрахований кількома методами, вибір яких залежить від тривалості планового періоду, наявності інформаційного забезпечення та досвіду проведення планових розрахунків. Перелік та сутність методів планування, що можуть застосуватися при обґрунтовані кожного варіанту плану, наведено у таблиці. Для визначення необхідного обсягу товарообігу використовують програмно-цільовий метод.
Розрахунок планового обсягу реалізації товарів, що забезпечує отримання цільової суми прибутку (необхідний обсяг товарообігу Тнеобх) здійснюэться за методикою:
,
де Пц – цільова сума прибутку; В(пост) – сума постійних витрат підприємства; РЧТД – рівень чистого торгового доходу підприємства; РВ(змін) – рівень змінних витрат підприємства.
Читайте також:
|
||||||||
|