МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Робота над тоном мовиВироблення рухливості голосу Тренування польотності голосу Відробіток благозвучності голосу Вправа 28. Добийтеся дзвінкості, зібраності звуку, вимовляючи плавно і протяжно звук М. Вправа 29. Вимовіть протяжно і плавно (як при співі) склади: мі, ме, ма, мо, му, ми. Вправа 30. Цю вправу треба виконувати удвох. Між двома розмовляючими має бути достатньо велика відстань (хоч би 6-10 метрів), говорити треба тихо, майже пошепки, але виразно. Тема бесіди заздалегідь не обговорюється. Перед виконанням вправи ви повинні розробити мовну ситуацію (наприклад, уявити, що поряд знаходиться хтось третій, якому по яких-небудь причинах не повинно стати відомим зміст вашої бесіди. Вправа 31. Придумайте мовну ситуацію, коли розмова між двома людьми повинна відбуватися на значній відстані і неголосно. Продемонструйте цю бесіду. Вправа 32. Вимовляєте слова спочатку поволі, потім поступово прискорюйте темп до дуже швидкого з подальшим уповільненням: "Швидко їхали, швидко їхали, швидко їхали... швидко їхали... швидко їхали". Вправа 33. Прочитайте примовку з поступовим прискоренням: Сонечко, Вправа 34. Прочитайте вірш в заданому темпі: Ледве-ледве, ледве-ледве - - -(повільний темп) Вправа 35. Вкажіть, в якому темпі треба читати строчки вірша: Ми йдемо по кругу, Вправа 36. Прочитайте вірш. Вибирайте темп мови, відповідний змісту тексту: Втекло молоко,
Вправа 37. Підберіть віршований твір, в якому зміна темпу мові грає важливу роль для розуміння змісту. Вправа 38. Вимовіть фразу "Яка у нього професія" так, щоб виразити: захоплення; співчуття; презирство; зневагу; питання; заздрість; питання-перезапит; здивування. Вправа 39. Прочитайте текст відповідно до авторських ремарок: Прийшла?! Мені страшно за тебе! - - -(із страхом) Прийшла?! А самолюбье де? - - -(із засудженням) Прийшов!? Так обдурити мене! - - -(з презирством) Прийшов?! Ось і попався, друг! - - -(з єхидством) Прийшла! Знати, так тому і бути! - - -(радісно) Пішов!.. Прийде або ні? Загадка. - - -(з тривогою) Пішов! Гора повалилася з плечей! - - -(з полегшенням) Вправа 40. Поєднайте репліки персонажів і авторські слова: Читайте також:
|
||||||||
|