МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Робота над тоном мовиВироблення рухливості голосу Тренування польотності голосу Відробіток благозвучності голосу Вправа 28. Добийтеся дзвінкості, зібраності звуку, вимовляючи плавно і протяжно звук М. Вправа 29. Вимовіть протяжно і плавно (як при співі) склади: мі, ме, ма, мо, му, ми. Вправа 30. Цю вправу треба виконувати удвох. Між двома розмовляючими має бути достатньо велика відстань (хоч би 6-10 метрів), говорити треба тихо, майже пошепки, але виразно. Тема бесіди заздалегідь не обговорюється. Перед виконанням вправи ви повинні розробити мовну ситуацію (наприклад, уявити, що поряд знаходиться хтось третій, якому по яких-небудь причинах не повинно стати відомим зміст вашої бесіди. Вправа 31. Придумайте мовну ситуацію, коли розмова між двома людьми повинна відбуватися на значній відстані і неголосно. Продемонструйте цю бесіду. Вправа 32. Вимовляєте слова спочатку поволі, потім поступово прискорюйте темп до дуже швидкого з подальшим уповільненням: "Швидко їхали, швидко їхали, швидко їхали... швидко їхали... швидко їхали". Вправа 33. Прочитайте примовку з поступовим прискоренням: Сонечко, Вправа 34. Прочитайте вірш в заданому темпі: Ледве-ледве, ледве-ледве - - -(повільний темп) Вправа 35. Вкажіть, в якому темпі треба читати строчки вірша: Ми йдемо по кругу, Вправа 36. Прочитайте вірш. Вибирайте темп мови, відповідний змісту тексту: Втекло молоко,
Вправа 37. Підберіть віршований твір, в якому зміна темпу мові грає важливу роль для розуміння змісту. Вправа 38. Вимовіть фразу "Яка у нього професія" так, щоб виразити: захоплення; співчуття; презирство; зневагу; питання; заздрість; питання-перезапит; здивування. Вправа 39. Прочитайте текст відповідно до авторських ремарок: Прийшла?! Мені страшно за тебе! - - -(із страхом) Прийшла?! А самолюбье де? - - -(із засудженням) Прийшов!? Так обдурити мене! - - -(з презирством) Прийшов?! Ось і попався, друг! - - -(з єхидством) Прийшла! Знати, так тому і бути! - - -(радісно) Пішов!.. Прийде або ні? Загадка. - - -(з тривогою) Пішов! Гора повалилася з плечей! - - -(з полегшенням) Вправа 40. Поєднайте репліки персонажів і авторські слова: Читайте також:
|
||||||||
|